AVOND! (@ all: gefeli met 400!) En wat voor avond! @ Nyncke & Mupkuh: gefeliciteerd!!!! Nyncke: Die test sprong echt van het scherm hoor! Echt mega duidelijk hoor! Hopelijk is die van Mup morgenochtend ook zo! @ Marieke: ik duim met iedereen mee... joe never now... We houden heir errug van roze... @ Miepie: Heel veel plezier met de kids... Lijkt me wel erg vermoeiend! Hoop dat je oordoppen meeneemt voor je nachtrust... Die slapen pas als ze er bij neer vallen (tenminste toen ik zelf op die leeftijd 'op kamp' ging...) @ Julita: lekker genieten van de rust en een goed boek! Heerlijk! En super dat de navigatie onderweg is! Maakt het helemaal af zo met het autootje toeren straks @ Tezzz: hmmm praat me niet van computers en internet verbindingen... ik gebruik nu een onbeveiligd draadloos netwerk van de buren (welke, k heb zoveel signalen).... die van ons wil ie niet... Sinds de computers voor ons nadenken is het leven er niet makkelijker op geworden! Sterkte met je spelletje... ken het die verslaving! @ Lola: Kan me goed voorstellen hoe moeilijk dat is! Je hebt in elk geval geconstateerd dat er iets mis is daar en nu kun je hopelijk voor een goede oplossing zorgen! Maar ik snap dat het soms lastig is om het van je af te zetten. hoop dat je inmiddels lekker ligt te tukken! @ Ikdus: hoop dat je lekker slaapt. Komt vast allemaal op zn pootjes terecht! @ de rest: truste en tot morgen!
Wij redden het ook wel is maar voor een korte tijd. En hij mag me elke nacht wakker maken om even samen te msnen Ik wacht even tot iedereen naar bed is ga ik even een boordje cornflakes eten en lekker douchen en dan wacht tot mijn moppie thuis is
hahahaha nou misschien dat als ik morgen dan een testje waag als ik opsta.. ligt eraan of de ongi nu wel of niet echt doorbreekt vannacht.. slaap morgen wel uit hoor tot morgen dames! truste!
@go4b, gezellig met de kattekinderen alleen. Is zo slecht nog niet! We hebben net een appartement bekeken waar naartoe zouden verhuizen totdat we een huis kopen en waar we onze spullen ook allemaal in kwijt kunnen. Morgen horen we of we hem krijgen of niet en dan verhuizen we denk ik binnen de 2 weken. Ik heb er zin in. We waren laatst trouwens bij het asiel gaan kijken voor een kleintje erbij voor de katten, maar we moeten ons echt nog even inhouden tot we een beetje meer geinstalleerd zijn anders wordt het hier te gek in huis. Maar ze waren allemaal zoooo lief! Truste iedereen!
Mogge! Fijne dag iedereen! Ik lees op mijn werk even bij, moet nu als een speer gaan douchen! Enne, ik heb even die echo van 2weken terug in mijn album geplaatst! Doei!
Nyncke en Mupkuh van harte gefeliciteerd! Nyncke, mijn testen waren in het begin veel lichter. maar de onzekerheid blijft nog wel een tijdje. Die onzekerheid voor het wel of niet zwanger zijn wordt dan onzekerheid of alles wel goed is met de eerste echo en dan de onzekerheid of alles goed is bij de 20 weken echo en dan of de rest van de zwangerschap goed gaat verlopen. Het gaat dus niet meer weg hahaha. Al heb ik nu het idee dat het allemaal wel goed gaat en maak ik me er niet durk over, dat was in het begin van de zwangerschap wel anders. Niet dat ik me echt druk maakte, maar ik vond het allemaal wel spannend. Miepie, een fijne druk lange vakantie met de leerlingen toegewenst! Wieffie, succes donderdag met je oma. Toontje, gecondoleerd! Het is erg logisch dat je hoofd naar andere dingen staat. Heb je wel goed afscheid kunnen nemen? Ikdus, het lijkt me ook allemaal hartstikke moeilijk hoor...pffff....maar als je straks samen een huisje hebt dan moet het goed komen. Hopelijk is dat al snel. Lola, balen dat je nog niet helemaal klaar bent. Maar als dit achter de rug is dan is het echt klaar toch? Alexia, ik zou ook moeite met slapen hebben hoor. Er gaan natuurlijk continu dingen door je hoofd, maar je moet het wel proberen om het 's nachts als het ware af te sluiten zodat je lekker kan slapen. Want je moet straks wel fit in je jurk naast je toekomstige man staan. Julita, knap dat jullie in zo'n korte tijd al zoveel geregeld hebben (ik had je in moeten huren bij mijn verhuizing en verbouwing haha). Heb je alles nu wel op de rit. Je mocht in CA niet werken of wel? Go4baby, had je nu al een afspraak gemaakt voor de volgende echo? Beastie, succes vandaag en geniet ervan. Altijd leuk om nog even te mogen spieken. Verder hier alles goed. Gisteren bij de ouders van een vriend geweest die aankomende vrijdag al weer 3 jaar overleden is. Wat gaat de tijd toch snel, hij heeft al zoveel gemist wat er allemaal gebeurd is. Gisteren zou hij 31 geworden zijn en dan is het wel fijn om bij elkaar te zijn. Niks zwaars ofzo, maar gewoon lekker met zijn allen bij elkaar. Maar het blijft altijd een raar idee. Gelukkig kun je er steeds beter mee omgaan. Niet dat je het accepteert, maar je kan het beter een plaatsje geven. En het was ook nog eens mooi weer dus we hebben de hele avond buiten gezeten. Lekker! Nou, ik kom straks weer even spieken.
Ben net wakker. Ga nu ff naar de wc en dan maar weer testen. @mupkuh: heb jij ook al weer getest? @marieke: ben je al wakker? @leentje en alle andere: bedankt voor de bemoedigende woorden Tot zo
Nyncke je bent gewoon ZWANGER! Fijn dat na de misere van mei er eindelijk weer zwangeren zijn GEFELICITEERD! (ook voor mupkuh natuurlijk) Mijn nod is trouwens 26 juni as. Ik ga weer aan het werk dag lieve kletstantes
@ Leentje: wat mooi dat jullie met zijn alle bij elkaar zijn gekomen! Doen jullie dit elk jaar? En idd als ik klaar ben met dit verslag ben ik wel klaar! @ Nyncke: en? Wat zeker heel dik die streep! @ Ellen: Werkse!
Beastie: succes zo in het ziekenhuis! (je leest dit niet meer, want je bent er al, maar het komt uit een goed hart! )
@ Leentje: thnax voor de reminder... ben echt een zeef... en emo want schiet helemaal vol als ik je laatste stukje lees over dat jullie op zijn verjaardag met zijn allen bij zijn ouders zijn geweest! Echt super vind ik dat. Ook voor zijn ouders heel fijn denk ik. (en hij was er natuurlijk wel bij, maar onzichtbaar!) @ Mupkuh: roze donderdag wordt een feit ! @ Lola; veel succes jij ook straks bij de echo! @ Beastie: en en en .... lekker genoten van frummel? Hoop dat het met de groeispurt meevalt allemaal.... Ga aan het werk! Tot later!
ff heel snel: m'n vader is in de tuin aan het werk vlak achter me @Nyncke: en en en en en en? Waar ben je gebleven? @Marieke: en en en en en en? Nog doorgezet? Laterrr! Liefs Tezzz
@ Mupkuh: Geweldig! @ G4B: dank je, ben wel erg zenuwachtig! Mag pas vanavond om 20:10 pfffff! Vriendinnetje gaat mee, die belde net dat ze er echt zin in heeft! Nou, ik krijg er alleen maar hoofdpijn van! Maar het zal wel goed zitten! Nou ik ga weer wat huisbezoeken doen, jammer dat nyncke niet meer terug gekomen is!
Bleh, kon afspraak niet verschuiven naar voren... Alles was bezet... dus kon niet meer. bleh.... stom stom stom!
Balen Go4baby. Maar het was toch een afspraak vor de 20 weken echo? Wij moestne dat in het dyagnostisch centrum in Den Bosch doen maar ik heb uiteindelijk een afspraak gemaakt in het dyagnostisch centrum in Eindhoven omdat dat beter uitkwam. Kan het bij jullie ook niet op andere plaatsen? Hij was er ook onzichtbaar bij. Toen zijn vader 's ochtends de radio aanzette, kwam er een nummer op dat op zijn begrafenis werd gedraaid. Wiskey in a jar, dat komt echt niet vaak voor. Dus een mooi idee om te denken dat hij even liet weten dat hij er was. Verder heb je nog steeds het idee dat hij elk moment er aan komt om er bij te komen zitten, maar dat blijft volgens mij altijd wel een beetje. Gisteren had ik er niet zoveel moeite mee, misschien dat het vrijda ganders is. Dat is zijn sterfdag en op die dag gaan mijn schoonzus en zwager trouwen. Dus wel een mooi contrast, al weet ik nu al dat ik bij elke scheet moet huilen hahaha. Emotionele miep dat ik ben. Ach ja, ik gooi het gewoon op de zwangerschap. Nyncke en..... Mupkuh wederom gefeliciteerd! Nu lekker elke dag testen (heb je nog veel testen) yhet is zo leuk om te zien dat het streepje steeds donkerder wordt.
@ nyncke, mupkuh en marieke: en?en?en? (kom ik hier speciaal om het roze feestje te vieren....zijn de veroorzakers er niet! )