Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vind het wel een mooie benaming: hollandse welvaart!

Nou zeg, belachelijk, ik hoor het wel vaker zo weinig uren in de zomer, vanwege onderbezetting! :confused:

@ Tezzz: veel schoonmaak/opruim plezier! ;)

@ Toontje: aaah shit, maar goed, als ik kijk naar je banner is het heel netjes 30 dagen! :D

@ Ellen: hoooi!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Elba, ja dat brakke herken ik! hihi!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beastie: zoef dat is een goed bericht zeg! (had het stiekem wel gedacht dat het best mee zou vallen... ;))
    Wel balen van de KZ... Mijn broertje had er vorige week 2! (die 2e moest ingewerkt worden ivm tekort... was studente verloskunde en ging als vakantiebaantje kraamzorgen. Hopelijk komen er meer van dat soort initiatieven!

@ Tezzz: tuin mooi geworden? Lekker even rust in huis dan kun je er als een wervelwind doorheen razen ;)
    Ik las laatst een leuke opruim tip: pak een vuilnis zak en gooi precies 27 dingen weg (en er stond bij, niet elk reclame foldertje apart tellen ;)) Volgens mij kunnen wij daar wel wat van leren... (als ik jouw verhalen hoor zijn ze soms angstig gelijk aan hier...)

@ Leentje: Wow, wat mooi dat net dat nummer draaide toen zijn vader de radio aan zette! Op zulke momenten geloof ik echt dat er meer is tussen hemel en aarde!

Ik laat de afspraak op 30 juni gewoon staan. Geen zin om weer drie andere dingen af te bellen. Tot nu toe gaat het goed dus ik moet maar gewoon op de positieve stand gaan en er vanuit gaan dat het allemaal goed zit!
    (op de 27ste is de opening van de expo en op de 28ste nodig ik wat vrienden uit om langs te komen omdat ik daar dan zelf moet suppoosten (elke dag twee studenten).

*even klaagzang over mezelf*
    Nou, ik sleep me weer aan het werk. Komt echt niets uit mn handen de laatste tijd. Zoveel te doen dat niets echt goed gaat. Bleh....

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Elba: hee, leuk je even langs te zien komen! En nog een paar weken en dan gaat het stukken beter hoor ;)

Jullie gaan trouwens echt gelijk op! Heb jij ook binnenkort je echo?

@ Lola: gefeliciteerd met je 6000! berichten :confused: ;)

Ik heb nu alleen nog maar kokhals last van vieze geurtjes... (zoals mn nieuwe wasmachine die echt stinkt... vanaf het begin... bleh!)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik eigenlijk ook wel...ook omdat het vanaf week 13 al "zo hoog" ligt.

Ik heb de verzekering gebeld en we mogen de eventueele uren die we te kort krijgen aanvullen met thuiszorg o.i.d. (als het maar een geregistreed bedrijf is) Dus dat is opzich nog iets! :rolleyes:

@Tezzzzzzzzzz.........Neeee, weet het nog niet! 9 juni apktje incl bevallings info en dan hebben we het er nog wel over (moet dan ook een keer klossen gaan halen voor onder bed)

@Elba...niet leuk... brak zijn zonder drank oid...maar echt gaat over!

@g4b...die rubbere rand van de wasmachien hé! dat is um! bleeegh!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :confused: :confused: :confused: :confused:

Al zoveel? Jeetje..... :eek:

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Yes, girl => officieel verslaafd! :D

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik moet hulp zoeken bij mezelf denk ik! :)

* pakt er een inschrijfformulier bij*

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he lieve meiden...was ze weer even...kan me nog net losrukken van mijn kleine meisje...zucht... :D ...ben volledig verliefd en geniet met volle teugen....BV gaat perfect, wel last van stuwing maar mag nog niet klagen...en de nachten zijn tot nu toe ook geen straf hoor....ze slaapt van van 12 uur snachts tot een uurtje of 5 ...heerlijk....
    en het is zo'n lief meisje.....(kraamtranen.......)

Hier nog even een foto van vanmorgen in de " tele tubbie" zoals we hier zeggen hahahha

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Diaantje: aaaah, je "klinkt" ook helemaal gelukkig! Het straalt van je bericht af!

Ik zie geen foto! :(

Edit: nu wel! hihi, wat een schatje zeg! :D :D

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Aaaaaaaahhhh..Diaantje wat een mooie foto zeg, ik krijg ook vlinders in mijn buik.

Toontje, dat van vrijdag is toeval. De zus van mijn vriend kende mijn overleden vriend niet goed dus had er niet aan gedacht wat ook niet nodig is hoor.

Beastie, mooi bericht. Een vriendin van mij kreeg ook zo'n brief met de mogelijkheid voor aanvullende hulp in de huidhouding. Ik ben benieuwd wanneer ik hem krijg.

Go4baby, ik herken het op mijn werk. Zoooovveeeeel te doen en er komt echt niks uit mijn handen. Ik ken mezelf niet meer terug. Heel irritant.

Nyncke, jij nu ook weer een proficiat.
    Nu ga ik er weer vandoor.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Diaantje, wat een ontzettend lieve foto. Krijg gewoon tranen in mijn ogen ervan.

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Diaantje .... OOOOOOOHHH, wat een moppie is het toch.... Dat je nog achter de compi kruip...ik zou d'r nooit meer loslaten ;) **droom droom**
    En ook nog een mooie, stoere, kuif! (heeft duidelijk jou haar en niet die van mannetje....alhoewel? waar is zijn haar!? :) )

@leentje....huishoudelijke hulp is wel wat (ben tenslotte verzekerd van 49 uur ..) Kunnen de wasjes gewoon gewassen worden (en gevouwen en gestreken) en de geknoeide muisjes lekker opgezogen worden ;) Voor me temp en eventueele hechtingen kan ik altijd de vk inschakelen .. meteen even vragen bij me volgende apk 8)

Nog 8 maanden mup :)

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: mooi opgelost met die thuiszorg, maar stom is het wel van KZ... Maar goed, beter dit dan niets!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beastie, idd ;)

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    De tijd kruipt voorbij, genoeg werk te doen, maar kan alleen maar denken aan de echo vanavond!

17. Niet meer actief

Even goed nieuws, er is een app. direct beschikbaar ! Dus als het mee zit ben ik maar heel kort weg :D 550 per maand alles inclusief.

We hadden op een site gekeken en er zijn maar 2 die van 550 zijn en zijn enorm dicht bij zijn werk. Het is wel wat klein maar dat maakt ons niet uit!
    Mijn vriend gaat één deze dagen kijken.

Nu ga ik even alles bijlezen.

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ikdus, dat zou echt mooi zijn en voor een mooie prijs. En klein maakt toch niet uit, het meeste doe je daar toch buiten met al dat mooie weer. Ik heb best lang met mijn vriend op een studentenkamer gezeten en dat was pas echt klein, maar dat maakte ons toen ook niks uit. Zit er wel een eigen badkamer en keukentje bij? Dat is toch voldoende voor twee personen.

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Diaantje: *smelt* wat een snoeppie met een super prachtige bos haar! Was het wel waard om even op te wachten toch, tot ze klaar was bij de babykappert ;)

@ Beastie: nou, da's fijn idee dat het dan met zoiets aangevuld kan worden! Vraag maar gauw aan, want ben benieuwd wanneer ze dan bij de thuiszorg door hun krachten heen zijn... is daar ook vakantie... ;)

@ Lola: de tijd kruipt inderdaad op zulke dagen! Weet er alles van! Zometeen lekker naar huis, eten en dan moet je weer rennen om om tijd te zijn, let maar op!

@ Ikdus: Wauw, dat klinkt goed. Hopelijk gaat het door! En klein = fijn! Kun je dan tzt weer verder kijken als dat nodig is!

@ Julita: lekker uitgeslapen en nu relaxen met de poezels en een goed boek? Geniet maar even van de rust! Heb je wel verdient na hectische laatste tijd!

Heb toch de woningbouw effe gebeld... wordt je ook niet wijzer van zeg. Wat een stelletje flapdrollen zeg. Ze hebben me alleen maar weer naar anderen doorgeschoven... en hun nummer stond op de website... nou, ik ben gekke harrie niet dat ik tussen 8 en 9 de opzichter ga bellen... dan slaap ik normaal altijd nog! Ik ga lekker verbouwen en als het af is nodig ik ze wel uit voor de housewarming... Als ze dan gaan zeiken dan laat ik mn beebje wel een karate schop maken ;) Of ik huur de SMEP squad in ;)

20. Niet meer actief

Leentje, wat goed dat jullie toch nog op zijn verjaardag bij elkaar geven, dat is toch een mooie gedachte.
    Ja, alles zit er op en er aan, badkamer, keuken met alles erbij, wasmachine ( vind ik ook heel belangerijk)

Nyncke, die banner staat je goed.

Mupkuh, jij stouterd hou je ons gewoon in spanning.

Marieke, jammer een hele dikke knuffel voor jou!

Beastie, wat een goed nieuws zeg!

Toontje80, wat een mooie leeftijd zeg 90 jaar.
    Balen van je ongezellige visite, maar wel erg nette eerste cyclus hopelijk blijft het zo.

Diaantje, wat fijn dat alles goed gaat, en wat een mooie meid zeg.

Deel Deze Pagina