Go4baby, ik ben nu tijdelijk ingehuurd bij de planmatige onderhoudsafdeling van een woningbouwvereniging. Wij behandelen geen Zelf Aangebrachte Voorzieningen, maar volgens mij moet je die allereerst aanvragen bij de woningbouwvereniging en dan krijg je wel of geen schriftelijk akkoord. Bij sommige aanpassingen kan het ook zijn dat je later bij overdracht een financiele tegemoetkoming krijgt. is nooit veel en ik weet niet of ze dat overal hanteren maar het lijkt me wel verstandig even te informeren naar wat wel of niet mag. Anders kunnen ze eisen dat het in originele staat teruggebracht moet worden. Dan zullen ze dat nooit doen als het een verbetering van de woning is, maar als je het zwart op wit hebt staan dan is dat nooit verkeerd.
@G4b.....dan maar een keer de wekker zetten. Kan je vast wennen je wil natuurlijk geen toren hoge boete of eigenhandig sloop van je verbouwings project! Of blijf je daar voor altijd zitten? Mannetje is wel redelijk optijd wakker...belt hij anders?!
@ nyncke nogmaals gefeliciteerd en die banner staat je prachtig meid! @ mupkuh had jij nou ook nog getest vandaag? Was de streep al iets duidelijker dan gisteren? Anyway, jij ook van harte en jij hebt ook een pracht van een bannert @ beastie goed nieuws zeg, dat je lekker thuis mag bevallen en dat je beebje niet TE groot is. En lekker nog een keer genoten van jullie ukje op de echo En ja, zoals go4baby al zegt, snel die thuiszorg regelen want anders hebben die ook geen capaciteit. Wel balen hoor, dat je minder uren KZ krijgt. Mika had het tijdstip van zijn geboorte ontzettend goed gepland, daardoor hadden wij de 7 dagen na zijn geboorte 7 uur kraamzorg (je krijgt 4 uur extra voor assistentie bij de geboorte o.i.d.) @ go4baby jakkie, woningbouw.......kun je toch beter een eigen huis hebben dan daarvan afhankelijk te zijn ik zeg : Friesland! @ lola VEEEEEEEEEL plezier vanavond! @ tom hoe gaat het met je meis? heb je weinig "gezien" volgens mij de laatste paar dagen @ marieke veel bloed is meestal ongi helaas......dikke knuf meis, dus toch HSG volgende week ik leef met je mee! @ diaantje het blijft een prachtig mooi meisje! En ja, het druipt er wel vanaf, dat je gelukkig bent en aan het genieten bent etc etc. Echt super dat de bv ook goed gaat! @ iedereen dikke knuffel!
Ga idd wel ff bellen, zelfde orginisatie als KZ, maarja moeilijk...want minimaal 24 uur ...kan dus zomaar toch meer worden :-k
http://www.rentals-in-spain.com/modules ... sInList=45. Dit is app. nr 1 waarvan we denken dat dit het app. kan zijn waar die meneer het over had. Klein maar fijn! http://www.rentals-in-spain.com/modules ... sInList=45 En dat is nummer 2 die hebben we opzich liever niet ( kleine mini koelkast moet je vlees elke dag weer halen ofzo ) Maar als dat hem zou zijn vinden we het verder geen probleem, de banken gaan wel sowieso weg dan want die zijn lelijk haha. Wel grappig, mijn vriend was met zijn collega's van de week wat gaan drinken bij een cafe/restaurant. En die man vertelde toevallig dat hij naast dat hij 2 eigen cafe's heeft ook app. en huizen verhuurt. Mijn vriend belde toevallig het nummer, en het bleek die man te zijn die hij gesproken had haha.
@ Leentje, Beastie: ja, officieel moet je dat eerst aanvragen, maar onze onderbuurman heeft zijn hele huis al jaren geleden gereshuffelt dus... en volgens mij zijn ze alleen maar blij als je als huurder investeert en verbeteringen aanbrengt! Ze doen niet veel. In de tien jaar dat ik er woon is er op het schilderen van de buitenkant na, niets gedaan! (en dat ging zonder te schuren... jaja echte vaklieden... ) En ik durf wel te stellen dat we hier voorlopig niet weg gaan. Tegen deze huurprijs koop ik nog geen eens een schuurtje elders @ Mielenl: als we een keer goed gaan verdienen met eigen zaak en iets in het groen kunnen kopen(lees Friesland) dan gaan we latten en hebben we nog een stadshuissie. Ben wel verknocht aan A'dam! Maar voor de kids vindt ik buitenspelen in de bush wel een soort minimale vereiste @ Beastie: ja, lastig inderdaad dat het minimaal... is. Dan weet je nooit wat het wordt. Maar misschien wel het voordeel dat die twee instanties samen zitten en het dan wel makkelijk te regelen is! @ Ikdus: oei, spannend! Zien er allebei wel prima uit toch? Tja, dat gebloemde bankstel is wel typisch maar ja, het is toch voor redelijk tijdelijk? Hoe lang minimaal moetje zo'n huis huren? Stel dat je na een maand iets anders vindt, zit je er dan nog een tijd aan vast? Succes! Nu heeft er iemand honger hier... Ga maar even naar huis om wat in elkaar te flansen. Vriend is er niet dus lang leven de van-alles-en-nog-wat-restjes-gezonde maaltijd salade Smakelijk iedereen!
beastie dat is een hele geruststelling he dat t toch niet zon mega groot kindje word als ze dachten.. en fijn dat je toch thuis mag bevallen meid! diaantje wat een dotje! echt een schatje zo te zien! ikdus kijk dat is mooi.. maar met dit in t vooruitzicht ga je dan nog wel naar nl? ik vind app. 2 mooier qua indeling eigelijk.. maar ja 1 is ook niet verkeerd mup laat de foto es zien
@diaantje: wat een superleuke foto @beasty: wel fijn dat je het met thuiszorg o.i.d. kunt oplossen.. het schijnt idd drama te zijn in de kz @ikdus: fijn dat er iets beschikbaar is. Hopelijk is het ook echt wat! @go4baby: ik denk dat ze vast heel bang worden van een karatende beebje ik ben moehoe... eindelijk thuis van werk en tentamen..pfffffff
alexia hoe vond je je tentamen gaan? denk je dat je t gehaald hebt? zie dat je bijna gaat trouwen, wanneer ga je trouwen dan (of heb ik daar al overheen gelezen )
ja app. 2 is volgens mij wel wat ruimer. Maar we laten waarschijnlijk de eethoek weg halen als het app 1 is. We zien het wel, het is maar voor 11 maanden ! Ja, ik ga alsnog naar NL, want dat gezeur van mijn opa word ik ziek van. Hij zit nu elke keer te zeuren dat ik naar NL ga, alleen omdat hij nu niet meer af en toe weg kan. Egoist die man zeg bah bah.
dat is altijd de vraag. Het is niet mijn sterkste vak, (vertalen naar het Turks), denk altijd dat ik de prachtigste vertalingen heb en dan is het een en al drama dus... ... maar ik heb een docent die je niet zo snel laat zakken dus een 6je moet het wel geworden zijn (hoop ik) in m'n onderschrift staat 4 juli hihi dat is niets voor niets want we zijn flink aan het aftellen ... nog 30 nachtjes slapen
Hopelijk heb je je cursus behaald. Hoe komt het zo dat je turks aan het leren bent? Nog een maandje en je bent echt de vrouw van iemand, spannend hoor
ooh alexia hahaha sorry ik ben zo blind dak dat niet eens heb gezien! nog een maandje dus... jeetje meid.. leuk man! ik wacht nog steeds op de dag dat mijn mannetje mij vraagt.. ik kan hem ook wel vragen hoor (vraag ik me meteen af hoe t nu met ellenk's aanzoek is gesteld ) maar dat vind ik toch wat minder hihi dus dan maar geduld hebben. ikdus ja dat heb je goed toch even rust.. zat vanmiddag met mn vriendin over allicante te praten hihi we willen daar graag op vakantie een keer...
Haha oke, Alicante ben ik nooit geweest. Benidorm wel ( vlak daarnaast ) Ik vond het daar allebei de keren enorm leuk. Ze hebben daar ook een leuke dierenpark en een zwempark ( daar moet je echt heen aqualandia heet dat ) En er is een paar jaar geleden een nieuwe pretpark vlakbij gebouwd die schijnt ook erg leuk te zijn. Dus ik raad je eerder aan om naar Benidorm te gaan. Het oude gedeelte daar is zo ontzettend mooi!
Owja en nog wat het is zoo tussen de bergen dat het er bijna nooit regent. Want die wolken komen met moeite over de bergen heen.
Hoop dat jullie het kunnen zien. Is op mijn forum (ssttt ) http://www.babylove.yourbb.nl/viewtopic ... &sk=t&sd=a