Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik kan hem niet bekijken zonder lid te zijn, en hoe bedoel je jou forum? heb jij die website gemaakt

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is mijn eigen forum bestaat nu een half jaar.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik kan anders wel een gewone link sturen van de foto alleen.

Of je moet lid willen worden ;)

4. Niet meer actief

doe maar even link sturen meld ik me later aan?

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
  6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag meiden,

@Nyncke en Mupkuh, het is nu toch officieel meiden! Gefeliciteerd. Geniet er echt van hoor!

@Beastie, he gelukkig kan het allemaal thuis, wat een opluchting zeg!

@Go4b, Die SMEP squad kan je idd altijd ff snel inzetten no problem!
    Ik heb idd uitgeslapen al waren de katten daar wat minder blij mee. Mijn man geeft ze vaak vroeg eten dus...van af 5 uur gemiauw.

@Diaantje, ze is een schatje! Echt waar!

@Marieke, het is toch min of meer doorgezet dus... Jammer toch, maar hou het in de gaten want je wil echt niet een risico lopen voor die HSG.

@elba leuk om je weer te zien!

@Leentje, fijn dat jullie dat op die manier hebben gedaan.

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Mup, zij jou symtomen anders dan bij de eerste keer dat je zwanger was?

8. mup zie idd een wat donkerder streepje op die eerste...
    hoeveel dagen zit je nu voor je nod dan? of ben je daar al overheen?

julita, nee ik denk dat ik vrijdagochtend voor de zekerheid een zw test doe hoor.. t is voor mij 99,9% zeker dat die negatief is maar toch.. t zal je gebeuren hey :(

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Julita, heb niet echt andere symtonen maar ze lijken wel erger. Behalve de boops dan.

@ Marieke, ik had deze keer een korte cyclus. Vandaag ongeveer mijn nod.

10. Eva R

Eva R Niet meer actief

@Ikdus: noem het maar gekte :D .. nee ik ben een talenmens en heb eerst Klassieke Talen (Oud Grieks en Latijn) gestudeerd. Daar ben ik toch mee gestopt na een jaar en ja, toen moest ik wat anders en Turks leek me wel wat.. heb er geen specifieke reden voor. Zit nu in het laatste jaar van mijn Bachelor (Univ), maar heb het afgelopen jaar rustig aan gedaan dus volgend jaar is ook nog steeds mijn laatste jaar :D en misschien ben ik dan nog niet klaar en dan is het jaar daarna ook nogsteeds mijn laatste jaar... heb niet zoveel haast. Momenteel werk ik meer dan dat ik studeer dus ach..

@Ikdus en marieke: Ja nog een maandje.. het is wel heel gek om te beseffen. Hij vroeg me toen we elkaar nog geen jaar kenden, dus dat was wel heel snel en ik had er nooit echt over nagedacht. :D tot hij me vroeg.. en dat is 1,5 jaar geleden en nu is het dus nog maar 1 maandje en dat is echt heel vreemd.. maar wel superleuk :D

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: nou, morgenochtend dus snel eruit, eten geven en lekker doorslapen ;) (of is dat verder wel gelukt vanochtend?!)

@ Mupkuh; JAHA, dat wilden we zien! NOGMAALS: GEFELICITEERD! Hoop dat het nu allemaal goed gaat en dat je lekker nog ruim 8 maanden mag genieten van het zwanger zijn!

@ Alexia: Leuk zo'n voorliefde met talen. En lijkt meheerlijkals je er aanleg voor hebt! (ik was er bar slecht in... alleen frans lukte, maar engels en duits... vreselijk!) Vind het nu altijd wel leuk om op vakantie wat woordjes in een taal te leren en altijd te proberen me eerst te redden in die taal voor ik op engels over stap... (want dat gaat me nu gelukkig wel goed af).
    Lekker rustig aan en dan is die studie vast volgend jaar wel klaar hoor als je beetje gestructureerd aanpakt. Kun je daarna voor jullie beebje turkse wiegeliedjes zingen ;)
    Heb je wel werk in die richting? Of niets daarmee te maken?

@ Lola: bijna bijna! Spannend! Hoop dat alles super goed is en je een heerlijk verliefd gevoel mee naar huis neemt (met wat mooie foto's ;))

Ik ga bankhangen denk ik... school gaat morgen niet door. Geeft me wat meer ruimte om nog wat moois te maken en vanavond lekker te relaxen!

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4b, mannetje komt vanavond alweer terug dus daar hoef ik me voorlopig even geen zorgen meer over te maken!

13. Eva R

Eva R Niet meer actief

@go4baby: :D thanks.. ja de bedoeling is ook om het volgend jaar af te maken. maar ik heb zeker geen haast..
    nee ik heb geen werk in die richting en dat hoef ik ook niet persé. Werk nu bij een bank op de HR afdeling en dat vind ik superleuk dus wie weet of ik daar ooit iets mee ga doen :D

14. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hallo meiden,

Heb al even niks meer van me laten horen hier, maar goed.
    Alles goed met iedereen?

Zoals te zien zitten wij inmiddels in ronde 12... Moet zeggen dat ik vind dat we er nog goed mee om gaan.
    Vanmorgen zat ik met iets anders bij de huisarts, en dacht 'nu ik hier toch zit'.
    Dus met de huisarts over de uitblijvende zwangerschap gesproken.
    En op zijn initiatief heb ik een semen test formulier mee gekregen dat mijn man in kan leveren in het ziekenhuis.
    We zijn allebei erg benieuwd....

Dit was even mijn verhaal.

15. Niet meer actief

Mupkuh, joepie ik zie hem goed :D

Alexia, aha oke dus echt een talen gek.Moet ook leuk zijn. Als ik een talenknobbel had, had ik denk ook graag vele talen willen leren. Nu eerst maar spaans haha..

Dus bij jullie is het ook gauw gegaan, leuk hoor :D
    We willen wel fotos van je trouwjurk zien straks !

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goed he. Ben ook zo blij met die dat streepje. Heb het net tegen mijn broertje verteld die was helemaal blij. We gaan samen op vakantie en vroeg of er nog iemand mee mocht :D

Ik denk dat ik vrijdag weer een testje doe. Wil graag een dikke streep.

17. Niet meer actief

Kan het begrijpen hoor Mupkuh, heb je de gyn al gebelt?

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Denk dat ik dat vrijdag doe of misschien morgen al.

19. Eva R

Eva R Niet meer actief

is goed hoor Ikdus :)

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Alweer zoveel gekletst. Ff snel bijgelezen.

@mupkuh: gewoon een cb digi doen dan heb je geen vette streep nodig.

@nynke1980: wat is een semen test formulier?

@marieke: balen joh dat het toch heeft doorgezet

@iemand: het was mijn 4e ronde smep dat kan op de lijst erbij en ben ong 10 feb 09 uitgeteld

Hier eigenlijk nog niet zo heel veel symptomen. Wat steekjes onderin de buik maar verder nog niets. Nou ik ga lekker bankhangen

Deel Deze Pagina