maakt niet uit, laat een bloedtest doen, de hcgwaarde was van mij ook heeeeeeeeeel laag en is de week nadien enorm gestegen. Zo heb je een echte bevestiging
Even een ego momentje! Net terug bij de VK. Was zeer geslaagd, ben helemaal verliefd! Het is al een kleine ondeugd, want het ging eerst heel stilletjes liggen, maar het hartje verraadde dat het goed was! Daarna heeft ie nog flink lopen headbangen! Heeft ie van zijn oom (mijn broer!) Komt goed, die muziek smaak kan vast nog wel veranderd worden! Duurde erg lang, eerst wou de computer niet meewerken, toen het echo apparatuur niet, de VK was ook erg moe, maar foto's uitdraaien, ho maar... Echo apparatuur wou niet, dus ik mag volgende keer gewoon nog een keertje! Het was de VK van het slechte nieuwd vorig jaar, hij herkende me wel, maar het kwartje viel laat zei hij. hahaha, toen daagde het toen ik zei dat ik daar bij hem was met een late MA. Toen zei hij: oooohja, je was al zo ongerust, ik ben nog bij je thuis geweest daarna! Pittige vent! Nou heel lang kindje bekeken! De termijn van de gyn klopte volgens hem, kindje was al ruim 4,5 cm van kop tot staart (zo zei die dat, maar ik zeg liever van kop tot kont! ) Dus ik ben gelukkig! Einde ego moment!
Ps: voor de hyvers onder ons! Ik hou het nog even stil tot na mijn echo over 2 weken! Want dan is het echte cruciale voor mij voorbij! Vorige keer natuurlijk laat mis gegaan. Kindje was gestopt met 13 weken, dus ik hou het liever nog eventjes voor mij! En ik wil het mijn vader nog vertellen! (nou ja willen is een groot woord, maar goed, ik vind het lullig als hij het via hyves leest! )
Even voor de zwnageren onder ons: wanneer vertellen jullie het? Je ouders, je vrienden, maar mss wel net zo belangrijk je werk?
Hallo lieve meiden, Allereerst, Mupkuh en Nyncke, beiden van harte proficiat! Fijn om eindelijk weer roze te zien hier! Hopelijk doet dit veel volgen deze maand! ** ff ego-momentje** Heftig dagje vandaag, mijn oma een beetje bijgestaan en mijn zusje gezelschap gehouden (ligt ook in het zh). 't is hier echt een flinke ziekenboeg, mijn hondje heeft ook zijn pootje kapot en loopt dus ook in het verband (en dat trekt ie net aan flarden... grrrrrr....) Bah, vond het eigenlijk wel ff genoeg zo. Maar morgen heb ik het ergste nog voor de boeg, mijn oma bijstaan. Ik ben erg bang dat ze misschien toch een verkeerde uitslag krijgt maar ja ik kan alleen maar afwachten. Dan moet ik nog van alles voor de collecte regelen. Die kon ook niet slechter uitkomen dit jaar. Pffff, ik ben doodop en zit er flink doorheen... Nou ja ik ga maar lekker slapen en hopelijk ziet het er morgen allemaal wat beter uit...
Ik krijg net nieuws binnen dat we naar dat appartement kunnen verhuizen dat we gisteren bekeken hebben. Dat gaat dan op de 15de gebeuren! Als het goed is komen de spullen dit weekend aan dus die laten we nog 1 weekje in opslag, maar verder is de timing best goed.
Julita, fijn dat je naar dat appartement kan. Hoe lang willen jullie daar blijven wonen? Ga je nu ook rustig op zoek naar een koopwoning. Nyncke, wij hebben het onze ouders en zussen met aanhang al bij de 5,5 week verteld. De rest van de familie, vrienden en kennissen na de eerste echo die we hadden bij de 8 weken. Op het werk pas bij de 14/15 weken. Ik wilde het wel eerder vertellen maar dat kwam er toen niet van.
Mogéee ladiezzz. @Lola..owwww wat lekker, zo'n goed bewegende frummel Je heb idd nog 6½ maand om de muziek smaak aantepassen Komt goed! En idd kop tot kont, gedraagt zich wel als een beest maare tis geen beest! @nyncke...Ouders en fam. verteld bij 6w (ook omdat als het niet goed zou gaan daar veel steun aan heb) maar eerst 2w samen proberen aan het idee te wennen. Vrienden en werk heb ik verteld na me goede echo...was bij 9½ week...en daarna zat kerst vakantie (konden hun er ook ff aan wennen..) @Julita..mooi, en idd die planning was best strak! 8) @Wieffie...bah, zieken boeg! Tot hondje aan toe! Sterkte met oma vandaag...hoop dat het mee valt. @G4b....zou er toch voor zorgen dat je iets op papier heb. Al vraag ik me eerlijk gezegt af hoe je de leidingen (aan en afvoer) en elektra (groeps indeling) gaat omgooien. Wil je niet tegenhouden/ontmoedigen maare het klinkt als een MEGA verbouwing...die je nog ffies gaat doen voor je bevalt (alleen onze keuken alleen koste ons al 8 weken (incl gewoone baan erbij) Jammer dat de echo niet verplaatst kan worden...dan maar op gevoel af en gewoon vertellen...rond 20w groei je optisch toch het snelst dus misschien raden ze het al!
Oh ja Lola, fijn om te horen dat de echo zo goed was. Dus een kleine stuiterbal, leuk over een paar weekjes .
mmmmmmmmmmmmmmmmorgen! tjeetje, jullie kunnen ook lekker kletsen zeg! Moest geloof ik 6 of 7 pagina's door! @G4B: zou maar wel eerst aanvragen bij de woningbouw. Toen wij in ons oude huurhuis kwamen hadden de vorige bewoners het huis totaal uitgewoond. Voor we erin konden hebben ze dus al eerst een nieuwe keuken, wc, douche en muur (!) geplaatst. Wij zijn toen nog maanden bezig geweest om alles weer netjes te maken. (verf op behang én muur, 87 gaten in de muur in de gang etc..). Het zag er prachtig uit! Maar toen we eruit gingen hebben we alles wel weer in de ouwe staat moeten herstellen. Voor ons betekende dat dus de prachtige dure vloerbedekking van 4 jaar oud eruit slopen. Incl. op de trap! En dat was natuurlijk verlijmd . Was echt zooo belachelijk! Wij hadden de tent juist mooier gemaakt, maar mochten het net zo mooi weer afbreken. En toen hadden we nog niet eens wat verbouwd! Dus: doe alles in overleg! Wat jij een toevoeging aan het huis vindt, vindt de woningbouw misschien helemaal niet! Of je gaat gewoon meteen naar friesland @Beastie: balen van de minimale kraamzorg. Bij ons zou het ook minimaal zijn, maar toen puntje bij paaltje kwam (na de bevalling), hebben ze toch nog extra uren geregeld. Het ligt er toch heel erg aan hoe druk het op dat moment daadwerkelijk is, want de kraamhulp wil je echt wel zoveel mogelijk geven hoor! Is onze ervaring tenminste. @Lola: wat fijn dat je beebje het zo goed doet! @Diaantje: wat een schatje, die teletubbie tuttebel van je! En wat fijn dat de bv ook zo goed lukt! Jippie! @Mupkuh en Nyncke: al gewend aan het idee? @Ikdus: jippie! Appartementje! Hoop dat je er gauw in kan. @ Julita: Jij ook een jippie-appartement! En al lekker snel erin! Fijn zeg! Nou hopen dat je snel een echt thuis kan vinden @All: mijn geheugen is leeg Ik weet niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven. Was vannacht om 1.00 uur thuis van de vergadering (na de vergadering was er trouwens nog improvisatie-cabaret van MIER, wat echt heeeeeeeeeeeeeel erg leuk was! ). En vanmorgen om 7.30 weer op. Ben moeoeoeoeoeoee! Laterrrrrrrr! Liefs Tezzz
Ik begin er ook steeds meer aan te wennen. Het voelt op dit moment op wat steekjes na nog niet anders. Het enige is dat ik kan slapen joh niet meer normaal. Ik wordt anders altijd wakker van de wekker van mn vriend maar die heb ik vanmorgen niet gehoord. Kreeg trouwens gister een lief klein mutsje van mn moeder. Ze wou me toch iets geven, schattig he. @lola: fijn dat de echo goed was. Deze keer blijft frummel gewoon zitten hoor @julita: fijn dat het zo snel kan. En het is natuurlijk ook fijn dat jullie spullen bijna arriveren @ikdus: Bij jullie komt het ook goed. @mupkuh: heb je alweer getest?
@ Nyncke, nee vanochtend heb ik niet met een zw-test getest. Wel met een ovutest. De zw-testen zijn op krijg ik vanmiddag wel binnen of morgen. Gistern hebben wij het aan mijn bro verteld. Zondag gaan we het aan de ouders vertellen. En pas na de echo tegen de oma's. En de rest zien we wel. Iedereen verwacht toch van ons dat we weer bezig zijn. En dat is ook zo, zijn zelfs al zwanger
Mogguh! @ Wieffie: heel veel sterkte vandaag! Duim voor jullie dat er geen slecht bericht komt! En beterschap voor de hele ziekenboeg! Ohh meissie toch! Kun je die collecte niet aan iemand anders over laten? Knuf! @ Julita: Dat is goed nieuws! Lekker dat dat al zo snel kan! En timing helemaal in orde! @ Tezzz: kun je niet even een hazenslaapje doen nu de kids op school zijn @ Tezzz en Beastie: jullie hebben gelijk... We hebben het allemaal al bedacht en doorgesproken, maar we zijn slechts een 'tikkie' eigenwijs En de planning is krap (als het technisch lukt) maar we hebben de hele zomer (heel rustig met werk) om full time te klussen en huren af en toe wat vaklieden in. Daarna kunnen we alles rustig afwerken! En ik wil denk ik mn "From the Belly" exposeren dus dan wordt wel duidelijk wat er aan de hand is, en zeker, buikje zal dan niet te vermijden zijn Ga mn zwemspullen zoeken en dan eens mn eerste baantjes van dit zomerseizoen trekken! Lekker fris buiten.... Maar goed. Kan me altijd nog bedenken want vriend belden of ik eerst mee ga koffie drinken...
OOOOOWWWW...ik hoor jou alleen over werken en werken, dus schatte zo in dat jullie 24/7 zo druk zijn Dus da's mooi wat meer tijd. Tikkie? Nou da's zachtjes uitgedrukt! 8) Hoop dat je niet met een grote boog om je heen lopen ..maar dat de buik juist mensen aantrekt! niet in te koud water stappen!
goedemorgen allen @wieffie: hopelijk ben je na een nachtje slapen een beetje uitgerust @julita: super .. de 15e is nog best wel snel ik zit nu op m'n werk. Nog 1,5 uur ongeveer en dan ben ik weer klaar. Moet vanmiddag nog een taartje bakken... ga zo maar weer even aan de slag.
Wieffie, succes vandaag. Hopelijk is het geen slechte uitslag. En je hebt het wel erg druk, kun je de collecte niet uitbesteden? Beastie, wij kregen gisteren toevallig ook een brief in de bus dat we maar minimale uren krijgen van de kraamzorg (24 uur) en dat we ook konden kiezen voor aanvulling van 16 uur huishoudelijke hulp. Het is overal een bende.
Heeft dus zo z'n nadelen...bevallen in de zomer :-k Ik ga straks ff bellen om huishoudelijkehulp te regelen....