he get wat flauw maar was eigelijk ook maar een geintje hoor begrijp heel goed dat mensen soms wanhopig kunnen worden als t zwanger raken niet lukt.. en niet geschoten is altijd mis.. maar geloof nooit dat ze uit 1 vrouw haar urine kan zwanger worden..
Ja, is een lastige situatie. Ik heb niet voor MvM geplast. Was het wel van plan, maar nadat het de 1e keer mis ging durfde ik het niet meer aan. Met die misselijkheid had ik het ook niet gekund overigens... (en 's nachts plas ik altijd in het donker... en die eerste weken plaste ik wel drie keer eindeloos veel 's nachts.. was vreselijke puinhoop geworden dan... Doe het licht nooit aan, omdat ik dat niet aan kan. Echt te licht! Nu zou het me wel lukken, maar ja, net wat jij schrijft hier en ik in dat topic na 16 weken heeft het geen zin meer... Dus ben ik helaas nutteloos! Nou, back to the vuilniszak
Als we kaartjes bestellen...kan ik ook tijdens me verlof al de envolopen schrijfen En unieke postzegels laten maken bij tnt...en die plakken (over bleh gesproken...al eens 80 postzegels gelikt?...lijkt me nix!) De naam.....aiaiaiai dat nog moeilijker dan een kindje maken lijkt wel. We hebben lijstje gemaakt...en steeds weer wat weggestreept en aangevult etc. En soms moet het ook ff wennen van beide kanten...en welke achternaam krijgt het ( in jullie geval) en klinkt dat een beetje... en is het geen raare afkorting...zoals GSM of HP of BH..etc etc..jaja hersen kraakertjes...maar wel lekker intensief met beebje bezig zijn. Wel k*t dat nichtje de bijna-zo-goed-als-de-zelfde-leuke-naam heeft :x grrr
MVM zei dat ze uit een zwembad van urine ongeveer 10 dames kunnen helpen (eigenlijk zeg ik het verkeerd 10 compleete behandelingen)....ff doordrinken!
@ beastie: Heb gister nog 7 enveloppen gelikt... getsie.... had teveel haast om even sponsje te zoeken... Gelukkig hebben ze nu zelfklevende postzegels... En dan maar een sponsje voor de enveloppen (of dichtvouwen denk ik... in zulke gevallen of niet?) Wel leuk die zelfontworpen postzegels! Ja, denk ook dat we eerst ieder heel veel namen moeten 'proeven' dan ieder een lijstje en die vervolgens bij elkaar leggen om te kijken of er iets dubbel is... Hij zegt dat ie het niet zo moeilijk vind, maar tot nu toe heeft ie nog niets uit zichzelf geroepen.... hihihi dus dat baart wel zorgen... En achternaam... ook lastig. Wel riepen ooit, een meisje mijn naam, een jongen zijn naam. Maar ik denk dat het een meisje wordt vanwege de tijd tussen SMEP en ei, maar weet eigenlijk niet of ik dat nog wel wil, alhoewel ik mijn achternaam iets mooier vind dan die van hem. En anders pakken we de scrabbeldoos er wel bij.... om de beurt een letter en voila... klaar...
ohhh ik riep in dat topic dat ik dacht aan 1 persoon, maar dan was dat zwembad vanmij wat kleiner dan dat van jouw MvM mevrouw
Volgens mij zei die vrouw van MvM tegen mij dat wanneer je een week lang urine van 1000 vrouwen verzameld dat ze daar 1 kuur voor een vrouw kunnen maken. Misschien zit ik er iets langs, maar volgens mij was het dit. Wij hebben wat namenboekjes e.d. gepakt en allemaal namen die we wel mooi vonden opgeschreven. Toen kwamen we best overeen. Toen hebben we uiteindelijk een top 3 gemaakt (de naam die nu bovenaan staat, stond nergens in een boekje maar die had ik ooit eens gehoord). Maar het blijft moeilijk, want ze komen er niet zomaar meer vanaf. Esmee staat trouwens bij ons op nr.2. Vind ik ook een mooie naam. We moeten nog wel voor de zekerheid een jongesnaam verzinnen.
Wilde eigenlijk helemaal zelf de kaatjes doen....toch maar niet. tegen die tiijd wat anders aan me kop. Jaja niet moeilijk maar zelf met iets komen..ho maar! Idd scrabbel is ook een manier! 8) In het namen boekje kwam ik de naam Duco tegen...vond ik leuk/stoer...betekenis is bruine heer... toch maar niet dus
Oh ja, ik moet volgens mij vaak aan cadeautjes denken, al is het niet zo dat mijn vriend niks doet. Maar je hebt altijd regeltypes er tussen zitten. Als er bijvoorbeeld iets geregeld moet worden bij ons volleybalteam dan komt het er altijd op neer dat ik het regel. Volgend jaar willen we recreanten gaan spelen en iedereen heeft het er onderling wel over, maar niemand neemt de stap om eens echt te kijken wie er serieus mee wil doen en wat de mogelijkheden zijn. Ik wilde er deze keer niks aan doen, maar er was nog steeds niks geregeld dus ben ik er maar aan begonnen. En dat is maar een klein voorbeeld. Ik vind het ook helemaal niet erg hoor, gelukkig is niet iedereen hetzelfde want anders is het ook maar saai.
@ Leentje: WOW da's een super groot golfslagbad dan... En nu je het zegt... misschien zoek ik wel een unisex naam... maakt het kiezen ook weer makkelijker... (ook voor als hij of zei later weer eens een geslachts verandering wil ofzo... Lekker praktisch Ja, dat soort regeldingen doen... Ik ken het wel! Zijn altijd dezelfde... maar sommige mensen zijn er ook goed in. Wat helpt is soms wel dingen regelen, maar iemand vragen om een deel daarvan van je over te nemen. Dan deel je de verantwoordelijkheid! Nou, nu ga ik echt echt echt!
heb dat stadium al 2 keer gehad! En vooral de tweede keer was het supermoeilijk! Dat wordt nog wat als ik weer zwanger ben! @Marieke: verveel je je?
@ Leentje, misschien kun je toch gewoon geld geven maar dan leuk verpakt in een klein cadeautje ofzo.
Ik heb mijn namen al een hele poos. De jongensnaam al vanaf het begin. Ik ben soms zelfs bezig met tweeling namen
Bedankt trouwens voor de tips. Ik vond jongensnamen in het begin van mijn zwangerschap gemakkelijker. Maar toen bleek het een meisje te zijn.....en nu weten we het ook niet meer voor een jongen. ik zal bij de volgende echo nog eens vragen of het echt een meisje is hahaha. Ach je moet natuurlijk altijd wel een ander naam hebben, ge wit oit noit zouden we hier zeggen haha. Go4baby: Daan/Daantje, kan allebei .