Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Leentje: kun je eindelijk het 'zware afwaswerk' weer aan de professional overlaten! Ik joepie even met je mee! Joepiedepoepie! :)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Leentje: joepie! Heerlijk meid!

@ Tezzz: ik duim voor dat eitje hoor! Sjonge jonge, ik hoop dat ie er nog veilig zit!

@ Miepie: nee nog niks gehoord! Ik hoop snel bericht te krijgen! Meestal is ze wel vlot!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hier de bankhanger... kan echt niet veel anders de laatste tijd... zelfs te moe voor de tv dus ga zo lekker mn bedje opzoeken en nog wat lezen en dan kukkel ik zo in slaap denk ik!

@ Tom: hihi echt lief! Heerlijk die kinder fantasie! Ik speelde vroeger ook altijd buiten dus het brengt heel wat jeugd sentiment boven. Heel wat hutten, hindernisparcours en boomklimbanen gemaakt! Heerlijk! Ik hoop dat we tzt (ehh over een paar jaar) lekker iets in het groen kunnen vinden want dat gun ik mn kinderen later ook! (en lego en playmobiel deden we als het regende, toen had je nog van dat 'eenvoudige lego' waar je zelf alles van maakte. Ohh sweet memories!

En hoop met je mee dat het raak is deze ronde. En anders regelt je opa vast snel wat voor je ;)
    Hoe is het trouwens met oma? Zo moeilijk om na zolang samen te zijn geweest in een van de meest kwetsbare levensfase weer alleen te zijn.
    Dikke knuf voor allemaal!

@ Marieke: he, bah, die rot ongi pijn! Ben benieuwd of je lekker snel terecht kunt voor die foto. Gaan ze dan meteen doorspoelen? Met een vloeistof die oplicht op de foto ofzo?

Verder heb ik nu heel erg last van alles wat sterk ruikt... Echt vreselijk! Ik ben ook heel kieskeurig met eten en alle groente prutjes met rijst die ik altijd maakte kan ik niet meer zien!
    En ik ben helemaal aan de bloemkool, was de derde keer in korte tijd...

Allemaal een fijne avond, alle vermoeide dames lekker tukken en morgen roze weer op ;)

Liefs!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tjeeee...is hier nou echt niemand meer geweest vanavond? :confused:

Nou dan ga ik ook maar naar bed zo :rolleyes: Welterusten en tot morgen!

Laterrrrrrrrrrrr

Tezzz

5. truste tezzzz smepse en suc6 morgen!

go4baby, ja ze gaan met een catheter de baarmoeder in.. dan spoelen ze eerst de baarmoeder en eierstokken schoon en vervolgens gaat er een vloeistof in zodat ze de fot kunnen maken, krijg ook maandverband mee enzo want dat loopt er i de loop van de dag weer uit enzo...
    je krijg er ook vervelende ongi pijn van dus das minder.. heb er ook helemaal geen zin in maar goed..

ik ga zo slapen... ben moe en morgen weer vroeg dag! tot morgen dames!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Goeie morgen!

Ben ik nou de eerste vandaag? Niet te geloven! :confused:

@Tom: al rood? Ik hoop het niet!
    @Marieke: voel je je al weer iets beter?

@All: nou, we hebben onze 'plicht' gedaan gisteren. Was gelukkig wel net zo leuk als anders :) En nou maar hopen dat het gewenste resultaat is bereikt :rolleyes:

Ga zo de kids naar school brengen.

Laterrrrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja teezzzz, je bent de eerste van de dag...ik was nog aan het doorlezen ;)

MOGEE!

:confused: Meen je dat G4B? Boelkool?? HAhahahahha dat had ik ook...op me top punt 3x per week. Rijst en roerbak groentes ff niet maar bloemkool...met sausje :rolleyes: hahahahha wat grappig! :D :D :D **ik hou je niet voor de gek ..tis echt!**

Was gister in de tuin aan het werk...lekker weer en er moest echt het een en ander gedaan worden..vrijdag komen er nieuwe steentjes...krijgen nieuw terras en paadje..iets meer kind vriendelijk en handiger 8) Ondertussen oud hout in de vuurkorf...het leek wel een zomer avond :D
    Daarna als een blok geslapen! ;)

8. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Goejemoarn dames

@Tezz ik hoop dat je een mooi eitje te zien krijgt en dat ie lekker gesprongen is

@GO4BABY Met iedereen gaat het vrij goed na het overlijden van mijn opa ook met mijn oma gaat het wel goed ze is wel ietwat emotioneel maar verder is het wel aardig vind ik.
    Idd die lego is tegenwoordig heel gek. Vroeger kon je een heleboel dingen los kopen en maakten wij een heleboel steden ed.
    Maar als je alles bij elkaar gooi wel hetzelfde effect heb je trouwens wel eens bekeken hoeveel dat kost lego, ik schrik mij altijd een hoedje van die prijzen.
    Nou GO4BABY ik raad het je echt aan hoor wonen in het groen. Wij wonen dus in de zuidwesthoek van Friesland en alles is hier ook echt nog groen alhoewel er heel veel mensen op de mooiste plekjes willen gaan bouwen dan moeten wij dat als politiekepartij heel hard gaan tegenhouden natuurlijk Dat betekend niet dat wij vinden dat er nergens gebouwd mag worden maar wel op de juiste plaatsen aub
    Dus ik kan het je echt aanraden om es even te komen kijken!
    (Wel anderhalf uur rijden naar a dam maar wel de goede richting dus weinig file)

@Beastie Heerlijk in de tuin vooral met die lentelucht zo om je heen.
    \Ik heb eindelijk mijn viooltjes geplant werd wel tijd stonden al vier weken onder het konijnhok van tommy rara waar heb ik mijn nickname vandaan.. :)

@Marieke Heel vervelend lijkt me dat die foto bij mijn beste vriendin hebben ze dat laatst ook gedaan. Veel sucses!En jammer dat je niet roze bent...

@memyselfandi Nog geen rood en ik had toch echt mijn eisprong op de 25 e... Wel soms buikpijn. Ik denk dati k het weekend mar ga testen of morgen als ik het niet mer volhoud....
    Nu ga ik factureren er moet hoognodig weer wat geld binnenkomen :evil:

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oeoeoeoeoe Tom! Blijft dus nog spannend!

Hier gaan we zo naar het zh. Hopen dat het nieuws goed is en ik volgende week niet wéér terug hoef. Mijn nichtje komt volgende week de hele week logeren! Ze gaat een weekje stage lopen in onze winkel. Eindelijk een goeie stok achter de deur op die ene verrekte kamer eindelijk eens op te ruimen! :) ;)

Laterrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

p.s. in de achterhoek is het ook overal heerlijk groen! ;)

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Joehoe!!! HAahahah

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Over groen gesproken....dit wil ik wel in me tuintje :) ;) :rolleyes: Maar past nooit! :D

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hihihi, ik woon vrijwel in het bos. Heerlijk.... Ik houd nl. niet van platte kale vlaktes ;) en bij ons is het wat heuvelachtig (nou ja hobbelig maar toch stijl als je er tegenop moet fietsen ;) )

Beastie dat vind ik prima landschap als er sneeuw ligt en ik er met 2 lange latten overheen kan skieën :)

Tezzzz successssss

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Beastie: :) da's echt absurd! Heb even in mn fooddoctor boek opgezocht:
    Voedingsstoffen:
    Calcium, magnesium, foliumzuur, kalium, boor, betacaroteen, vitamine C
    Eigenschappen:
    Bloedreinigend. Helpt bij bloedend tandvlees, nier- en blaasziekten, hoge bloeddruk, obstipatie. Kanker bestrijdend, antioxidant.

Lekker gezond dus zo te lezen! ;)

En wat heerlijk dat jullie zo'n vuurkorf hebben! Lekker fikkie stoken!
    Ik heb hier ook nog een heleboel plantjes staan die in de plantenbakken moeten (op balkon bij gebrek aan tuin!)
    Ook een bak viooltjes die al 2 weken op de vensterbank staat ;)

@ Tom: ja, Friesland zou wel een provincie zijn waar we allebei heen willen op termijn. En bouwen in het buitengebied moet eens ophouden! Ben ik helemaal met je eens. Ik wordt ook altijd zo boos om die zinloze bedrijvensterreinen... Die krijgen zoveel ruimte om zoveel troep neer te zetten! Heel kwalijk vind ik dat. Laat ze eerst de bestaande bedrijventerreinen eens gaan herinrichten. Daar valt nog zoveel ruimtewinst te halen! Er staat zoveel leeg vaak en dan bouwen ze gewoon verderop weer iets nieuws... En gewoon 3 of 4 lagen bouwen in plaats van alles op begane grond uit te smeren!
    Zo, even hart gelucht! ;)

En duimerdeduim door voor je!

@ Tezzz: Achterhoek is ook mooi, maar stukken drukker lijkt me!

Ach, we hebben nog genoeg te doen om ons bedrijf groot te laten worden zodat we over een paar jaar naar elders kunnen!

@ Marieke:klinkt best wel heftig inderdaad. Maar het vat vast wel mee denk ik! Hopelijk houdt die ongipijn nu ook snel op!

Ik ga douchen... moet zo naar school! Bleh... :pale:

14. Niet meer actief

Marieke, balen dat je ongi bent geworden.

Lola, wat kan je zeuren over het roken zeg.
    Grapje hoor ;)

Tom, jij hebt net als Tezzz altijd leuke en grappige verhalen haha.

Tezzz, hoe was je eitje en de samenlevingstest?
    Ben zeer benieuwd, hopelijk ben je nu al binnen op de stoel en niet aan het wachten.

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik hou niet van kale vlaktes als ze niet groen zijn...woestijn..bleh! Verder gedoog ik ze..bos ja heerlijk...maar hier aan de kust loop je op zondag al snel polonaise :(

[​IMG] zoiets :D

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hihihi stom he!..Bloemkool met een sausje en piepers...hoe burgelijk wil je het hebben :D !
    Werd wel afgewisselt met burelijke sperziebonen en wortels ;) maar in het begin BLOEMKOOL! :D :D :D ....heb er nog 1tje liggen...voor vanavond want dat klinkt inderdaad super gezond ;)

Rustig aan jij op school... :pale: is :pale: als je het niet meer trekt rustig aan in het lente zonnetje naar huis fietsen ;) Weet je al wat je eind opdracht wordt? iets met een bloemkool tick? :)

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Hoe kan ik eigenlijk een foto invoegen?[/img]

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen Dames!

Tom: je moet [​IMG]

En dan krijg je een plaatje!

19. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Dat ging niet goed ik zal nog eens proberen

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou nee duzzz ;)

Plaatje moet wel eindigen op jpg of gif ofzo...en niet groter zijn dan 491x491 volgens mij maar anders geeft de site wel een signaaltje ;)

probeer eens een ander plaatje? :D

Deel Deze Pagina