jongens t zweet breekt me uit en wil huilen... net toch weer een test gedaan, mn laatste strippie.. heb de hele middag niet gedronken... en ik zie nu vrij duidelijk.. nog niet te zien voor een camera een even dikke streep...wel heeeeel licht maar 3 keer een indroog lijntje kan toch niet? of wel? echt ik kan wel janken weet niet meer wat ik moet doen
@Marieke: als ik jou was zou ik even naar het kruidvat gaat en een paar testjes kopen. En die dan straks of morgenochtend (ligt eraan hoe lang je het volhoudt ) doen. Ik wil wel eens weten of je op een andere test ook een indroogstreepje krijgt! En jijzelf waarschijnlijk ook wel. Sterkte meis! (Ik heb trouwens ook 2 keer een indroogstreepje gehad vorige week en de laatste test die ik deed vlak voor ik ongi werd was en bleef wit, zonder indroog dus. Zelfde merk Ik vertrouw die indroogstreepjes voor geen meter!)
nee ik ook niet.. heb ik ook al eens eerder gehad.. zo klote is dat.. naja morgen dan maar naar de kruidvat... dan moet ik wel wachten met testen... heb alleen de CB digitaal nog liggen maar die wil ik bewaren voor als ik echt zwanger ben hahaha
@Marieke: sterkte met deze dag doorkomen Moet je nog werken ofzo om de tijd door te komen? Ik ga ff dochter ophalen. Laterrrrr!
@marieke: balen zeg.. ik zou idd ook maar even langs de etos of kruidvat of waar dan ook even andere testjes halen want dit schiet echt voor geen meter op
dank je.. ik durf nergens meer op te hopen. ik doe morgen dan wel even die CB digitaal.. heb nix anders in huis.. kan ik altijd voor de echte zekerheid nog een kruidvatje halen voor als de cb negatief is.. begin weer wat rustiger te worden hahaha en begin te denken dat t gewoon 3 ingedroogde lijntjes zijn en dat ik pech heb.. tezzz had er ten slotte ook 2 gehad en werd toen ongi. bij mij is t dan alleen na de "ongi" maar ja dat zal dan wel.. we zien t wel...
@ Marieke, 3 indroog lijntjes lijkt me een beetje onwaarschijnlijk. Maar bewaar je ochtendurine anders en ga een kruidvattest halen. Die cb heeft best veel hcg nodig.
ja das waar.. ik ga morgen toch met een vriendin zevenaar in.. alleen geen idee hoelaat hahaha dus koop me daar wel een test.. als ze nu smiddags een lijntje geven moet ie t morgen ook smiddags geven toch als t positief zou zijn dan
Marieke, zo spannend! Ik had ook testjes van babyboom! De aller eerste test leek ook wel een indrooglijntje, maar neigde wel meer naar roze! De tweede was een stukje duidelijker! Ik duim voor je hoor!
In het begin een heel ligt roze lijntje, moest echt spelen met de test om hem te zien. De 2e dag was ie al een stuk duidelijker en de 3e dag een echte mooie lijn. Beetje lastig uitleggen. Ze zeggen trouwens als de controle streep goed roze is, het geen indroog kan zijn. Heb je er een foto van.
nou mn vriend is thuis.. en die is zo lekker nuchter hahaha hij ziet ze wel degelijk (pfieuw dus ik ben niet gek) maar ja hij heeft toen ook dat ingedroogde lijntje gezien dus vertrouwd nergens meer op... we zien t morgen wel zegt ie.. en dat heeft ie goed.. ik laat me dan meteen weer meeslepen he hihi vrouwen!
kan dr wel een foto van maken (heb ze alle 3 aan mekaar geplakt haha maar je ziet die 3 lijntjes dan niet hoor zo licht zijn ze) zal het eens proberen
nee foto word nix. de stripjes zijn zo klein dat je alleen maar een wazig iets krijgt.. heb niet zon geweldige camera...
idd mariek...zou voor die kruitvat test gaan....die digi heeft best veel nodig...die is voor na het weekend in mijn album staat een dunne stripjes test en een kruitvat test naast elkaar en met de zelfde urine getest...kruitvat is echt duidelijker dan! duimerdeduimduim!
heb ze even bekeken en die zijn idd veel duidelijker ja! maar jou stripje is sowieso al duidelijker dan mijn stripje hoor.. die zie je zo met t blote oog.. de mijne zie je alleen als je de test wat naar voren houd zeg maar.. in t felle licht zijn ze bijna niet eens te zien.. als ik jou test zo zie ga ik weer twijfelen of t dan toch geen ingedroogde lijnen zijn... (mijn vriend dacht trouwens dat t 1 test was, heb er 3 aan mekaar geplakt...zegt ie ja ik zie wel 1 lijn.. ik zo ja waar, ja ernaast hahahahha dus hij zag ze gelukkig ook bij alle 3...)