Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heb je er toen gelijk nog een gedaan mup of een dag ofzo later?
    denk dat mn CB morgen nog niet positief is maar probeer t toch.. kan mij t schelen...

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb toen dezelfde dag nog met een kruidvat gedaan. En toen nog de 2 opvolgende dagen.

Pfff, ik heb het zo ontzettend zuur. Heb al 3x bij de wc pot gestaan. Maar ik hou het nog binnen.

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marieke toch nog spannend?

@ mup dat hoort erbij he ;)

(ik heb niet heel ver teruggelezen, niet veel tijd, sorry ;) )

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mielen, jep helaas wel. En wilde het nog wel zelf. Maar gelukkig gaat het weer.

5. en die op t kruidvat was net zo vaag als die op t stripje?

das minder dat je t zuur hebt!

mielenl, ja en nee.. spannend maar toch ook weer niet...mn vriend zei ook al..ga dr nou maar niet vanuit...we zien ze wel en t zou wel toevallig zijn 3 ingedroogde lijntjes maar ja misschien heb ik wel testen uit een slechte lading ofzo

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Zo Marieke jij maakt het spannend! Ik zou ook nog ff niet digi doen want dan zou je het nu al op een gewonen test duidelijk kunnen zien...
    Maar wat is de kans om 3 indrooglijntjes te hebben? Je kan als die lijn zo blijft ook altijd bloed af laten nemen. Dat je het weet.
    Bij mij was het ook zo raar dat ik een posi thuistest had maar in het ziekenhuis was de urine test totaal negatief! Maar ik was echt zwnager want ik heb toen een aantal dagen later met de meiden een digi gedaan ( Thnx Beastie) en die zei toen zwanger.

@Beastie, wat een gaaf idee trouwens van dat geld voor je honeymoon! Verder wilde ik nog wat zeggen maar ik ben het vergeten want ik moest iets van 10 pagina's bijlezen...

Check dit: we kregen de rekening van onze bloedtesten die we moesten doen voor IUI en het totaal is (iedereen zit?) 1000$. Daar waren we wel even stil van. Nu maar hopen dat het raak is dan voel ik me minder schuldig...

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Marieke, hoe voel je je? Voelt het anders daar binnen? Je borsten? Je eetlust?

8. jeetje julita das een boel geld!
    hoop ook echt voor je dat t raak is..

tja hoe groot is de kans dat je 3 ingedroogde lijntjes achter mekaar krijgt.. misschien 1 op 1000000 maar ja ik zal dan net die ene zijn :(

ik koop morgen denk ik maar even 2 gewone kruidvattesten.. niet die van 5 euro want daar heb ik ook al eens een ingedroogd lijntje mee gehad.. maar als die negatief zijn dan ga ik toch eens mailen naar de babyboomshop want ik vind 3 slechte testen wel heel vervelend hahahahha

9. julita, nee totaal niet.. alleen nog steeds af en toe die steken in de onderbuik/liezen maar die heb ik al vanaf de eisprong gehad. verder heb ik nergens last van...ja heb sinds vorig weekend blauwe armen, dus hoog gelegen aders maar dat moet op je borsten zitten toch en dat heb ik niet.. dus heb totaal geen symptomen ofzo :( mede daarom weet ik ook niet meer wat ik ervan moet denken

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marieke, jep hij was zelfs iets minder duidelijk. Ik moest hem open maken om hem goed te kunnen zien.

11. oke nou ja we zien t wel... ik heb iig koppijn van de spanning hahaha
    ga nu ff bij mn ma koffie leuten
    tot later!

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Marieke, wat een vervelende situatie zeg...Ik hoop dat er snel een antwoord op komt.

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Marieke: als je testen nog zo raar zijn met indrooglijntjes dan zou ik even wachten hoor tot zondag of maandag bijvoorbeeld. Dan zou er echt meer hcg moeten zijn! Anders wordt je echt gek! En ik zei het al, ik blijf in de PUPO stand voor je!
    Op hoeveel dagen DPO zou je nu ongeveer zitten?

@ Tezzz: stond die 'kleine' net naast me, klap ik gauw de laptop dicht... (Hij leest me iets te goed), vraagt ie wel gauw, hee, waarom zit je op de site van Sponge Bob te kijken... :)
    Uhhhh nou.... ehhh dat was iets anders.... ;)

@ Julita: :confused: :confused: da's toch niet normaal! Ik zou er gewoon even over na bellen! Dat kan toch niet, voor alleen een bloedtest... Daar ga je toch gewoon failliet van als normaal mens? En dan daarbij nog de iui? Of was het gecombineerd?
    Nou, hopelijk was het een foutje!

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Julita $1000 hemeltje lief...alsof het niets is.
    sjonge jonge...

Marieke weer terug in de PUPO stand?

Hier alles OK. Morgen krijgt mijn huidige assistente (die nog steeds niet wil begrijpen dat ze mijn assistente is) te horen dat ze per 30 juni mag vertrekken. Of nu al. (ze is via het uitzendbureau) Ben benieuwd wat ze gaat doen. Ik was meteen naar huis gegaan maar zij is een ander type dus ik weet niet wat ze gaat doen... spannend wel!

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

:) :D :)

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    helaas is het geen foutje... Het is zonder IUI dus in totaal heeft mijn IUI met alles erbij geteld nu 1800$ gekost! In japan waren we geloof ik rond de 200$ kwijt per maand...
    Echt zo kl*te...helemaal omdat ik niet mag werken voel ik me hier speciaal slecht over.

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4b, dus de kleine weet het officieel nog niet?

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Pfff, mijn ouders komen zo even op bezoek. Net nu ik me kei misselijk voel. Hoop dat ze niks door hebben.

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    haha! Vaak kunnen moeders dat wel merken Mupkuh! Zet de computer maar weg in ieder geval.

20. patrien

patrien Niet meer actief

@lola:fijn dat je goed nieuws heb en natuurlijk mag je terecht gelukkig zijn
    @julita: fijn dat je al zo snel in je appartement kan
    @EllenK: grappig EK E(llen)K ei, dat moet toch wel goed komen dacht ik
    @Marieke: blijft moeilijk die indrooglijntjes, hopelijk heb je snel een blijvend lijntje en dus duidelijkheid.
    ik geloof dat als ik in jou situatie zat ik de digi test al lang gedaan had. jee wat heb jij een geduld zeg.
    ik zou helemaal gek worden.
    @Mupkuh: tja misselijk, hoort erbij maar is niet prettig. gelukkig had ik dat bij onze stijn niet, eigenlijk ook weer niet zo leuk. ik had totdat ik mijn eerste echo had gehad zoiets van het zal wel fout zijn want ik voel niks (misselijk ofzo iets). raar eigenlijk, ben je misselijk wil je ervan af en ben je niet misselijk dan hoop je het maar te worden want dat "hoort" erbij.

hier niks te melden, ik heb geprobeert de duivels uit huis te jagen maar ze blijven nog even plakken en hebben voor de komende nachten ook bijgeboekt.
    dus mijn pensionnetje zit nog volgeboekt.

Deel Deze Pagina