Mogguh! @ Lola: hihihi je bent er wel vroeg bij zeg! Ik kijk ook steeds of die ik wil op marktplaats staat, maar da's niet het geval... Let vooral op de lengte van de wieg/bak! Je zei dat jullie allebei erg lang zijn! Mijn neefje (mn broer is 2m) was er in no time uitgegroeid en kon toen nog niet zitten! Was dus heel onhandig omdat in het stoeltje nog niet echt gezond was (ook niet in de kiepstand) Dus effe een vergelijkend waren testje doen! (ik ga eerst proefrijden enzo in zo'n winkel en opmeten en dan zien we wel wat het uiteindelijk wordt. Heb er wel eentje op het oog dus, maar die is nieuw echt knetterduur Dus ik heb de stille hoop dat die nog 2e hands wordt aangeboden voor het zover is... (en misschien rijdt die wel niet echt lekker). Bij de Postbank rentepunten kun je voor een stuk minder een Sky easy walker kopen (als je spaart (tegen 0 rente ) bij de postbank... @ Tezzz: veel plezier! @ Marieke: PUPO PUPO PUPO
@ G4B: hihihi, ja idd erg vroeg, ik schrok er zelf van! Grrrr! Maar goed, hij is mooi! Maar wel een goede tip van je! Ga ik eventjes doen! Is idd naar als het kindje niet meer in die bak past en het ook nog niet kan zitten! Gossie... Welke heb jij op het oog?
Lola en Go4baby, ik heb van meerdere mensen gehoord dat je niet vooral naar de bak moet kijken omdat ze daar vaak uitgroeien. En soms heb je een iets grotere bak maar dan is je babytje misschien lang en dan heb je hem ook maar 4 maanden in gebruik. Ik heb gekeken of de buggy, of hoe heet zo'n ding, plat kan en naar je toe gedraaid kan worden en of je (met eventuele adapters) een maxicosi erop kan zetten. Daar mogen ze ook geen uren in, maar daar passen ze in het begin beter in dan in de buggy. Wij hebben gekozen voor een Mutsy4rider, maar de Quinny heeft ook een mooi model. Voordeel van de Mutsy is dat wanneer je hem inklapt je hem op zijn kant kan zetten, is gemakkelijk in onze gang (al weet ik niet hoe snel je dat doet, of dat je hem altijd uitgestald laat staan. En de buggy klapt mee in, al is dat met anderen ook. Wieffie, wat klinkt dat heftig zeg. Je wilt gewoon niet dat je oma op die leeftijd nog zo'n onderzoeken moet doen. Je bent wel een lieve kleindochter zeg, dat je overal mee heen gaat. Dit weekend lekker relaxen dus, dat is wel fijn. En nog eventjes en dan op vakantie, heb je alles al klaar of moet je nog wat dingen kopen of halen? Julita, dat zijn flinke prijzen zeg. Daar zou ik ook zeker van schrikken. Ze hebben in die klinieken zeker deuren met gouden handgreepjes. Go4baby, bij mij kon je er bij de 20 weken echt niet meer omheen, al eerder zag je supergoed dat ik zwanger was. Bij mijn beste vriendin pas vanaf de 20 weken. Grappig dat dat bij iedereen anders is. Mijn beste vriendin heeft vandaag haar laatste werkdag, wel fijn. Marieke, vervelend dat je zo in onzekerheid gehouden wordt. Hopelijk weet je snel hoe je er voor staat. Nou, ik heb gisteren een mooi doosje met leuke versierseltjes gekocht en daar gaat het geld in. Om 12 uur moeten we bij mijn schoonzus zijn en dan helpen we mee om de kindjes aan te kleden. En dan kan de grote dag voor hun beginnen. Het weer ziet er nu goed uit, hopelijk blijft dat de hele dag zo. Dus ik kan vandaag niet meer komen spieken, morgenmiddag pas want we blijven vannacht bij die zus slapen voor de kindjes (schoonzus en zwager in een hotel). Iedereen alvast een fijn weekend!
@ Lola: ik heb mijn zeer geheime kinderwagen wensmerk aan je ge-pb't met al die zwangere vrouwen ontstaat er anders een run op dat ding @ Ikdus: Wow, da's goed nieuws! Als ze zo desperado zijn, kun je misschien wel wat van de huurprijs afkrijgen... @ Leentje: Ja, dat is ook wel een punt. vroeg of laat groeien ze er zeker uit, maar mn schoonzus had een 2e hands van haar broer gekregen, en die bak was echt kort. Na vier maanden was ie er al uit gegroeid... En dan scheelt het echt veel hoor! En met dat inklappen zit het wel snor. Die ik zag kan inderdaad heel klein en is vrij plat (moet hier ook in gedeeld trapportiek...) Nou, veel plezier vandaag! Volgens mij wel lekker weer, alhoewel het zonnetje nu net weg is...
Goedemorgen, @ Marieke, meestal is dat wel een goed teken met de ovutest. @ all, ik zit even flink in de stress. Heb net een test gedaan van matcare een midstream. Echt maar een heeel licht streepje. Misschien word ie nog donkerder. Echt zo raar! Maar het is wel weer een andere soort test.
Moge.. @Wieffie...dike knuff voor jou en je oma. Niet nix dat nieuws....en is opa er ook al niet meer verdrietig! @Julita....Graag gedaan meissie...anders lag die test toch te verstoffen! Wat een geld overigens kan me voorstellen als je zelf nix in het potje brengt dat je je schuldig voelt...aan de andere kant het is een wens van jullie samen (en je heb nu een auto..duzzz) Bij de HA even een pruillipje trekken en errug ziellug kijken! @Marieke...13dpo? :-k hmmm je zou toch bijna denken...dat... Hoop dat de kruitvattest je wat zekerheidkan geven, knuffie. Snap dat dit ff te veel gestress is.. @lola... je heb geen koopverplichting bij marktplaats. Dus als je de bak te klein vind of te vroeg kan je altijd er nog onderuit komen.. @ g4b..ik ben al voor zien hoor Mooie aanbieding incl. gratis maxicosi. Zou zeggen speur het internet af en hou rekening met levertijd! (al gekeken bij babydump.nl ?) ...tis toch niet zo'n enge Stokke? PS: we ga zondag naar a'dam...Moke in vondelpark @ all...knuffies! ikke nieuwschierig!
@ Beastie, dan heb je zondag een gezellig dagje Weet iemand zo hoeveel hcg je nodig hebt bij een cb digitale
Pffff. .... maare zoveel verschillende testen ...zoveel verschillende streepjes ( heb mij vakantie in tunesie 5w zwanger gek getest met zw-testen en ovu testen...)
@ Beastie: idd, ik ga morgen gewoon even kijken! vind ik het niets, dan heeft ze pech! Wat is Moke? @ Mupkuh: ach joh, maak je niet druk, elke test geeft andere streepjes... Je kan morgenochtend best wel zo'n digitale doen hoor!
Ik moet me idd ook niet gek maken. Ik had net nog een ovutest gedaan. En daar verschenen 2 dikke vette strepen op. Ben bang als ik een cb doe, dat ik nog te weinig hcg heb ofzo.
was ik ook bang voor....als het je gerust stelt wacht je daar nog even mee. Ik had op donderdag een posi test en zaterdag morgen digi gedaan...app. moest er wel ffies overnadenken...slopend!
Oja, gister geboorte kaartjes bestellen...hadden al een keus gemaakt dachten we. Komen we in de shop...rekkene vol met die krengen..ga je weer twijvelen enzo...nu hebben we nog nix duzzz
Ik vind ze ook echt eng, omdat als er niet zwanger staat ik door een hel ga denk ik. Denk dat die matcare misschien niet helemaal goed is gegaan. Ga zomaar die goedkope van de kruidvat halen. En dan stop ik er maar mee. Anders maak ik mezelf echt gek