Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva R

Eva R Niet meer actief

niet drukmaken he! idd een andere test geeft waarschijnlijk gewoon een ander streepje.

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mup: gewoon even een paar dagen niet testen en jezelf niet nodeloos gek maken hoor! Als het allemaal goed gaat is een clearblue maandag positief!

Ik ga weer even voor de 2e keer ontbijten :rolleyes: dacht dat het nu wel afgelopen was... maar nope... werd te vroeg wakker van die kleine die uit bed sprong... :x en daarna kon ik niet meer slapen... dus vroeg opgestaan en dan gaat het altijd mis...

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mupkuh: het zit vast wel goed meid! Ik snap wel hoe je je voelt hoor! Maar ik had ook pas met 5 w een echte knallende test!

Ja die Stokke, ik moest even zoeken op google, want kon hem even niet voor me halen. Die zijn echt lelijk!
    In de bijlmer zijn die net iets oudere modellen helemaal hip! :confused:

4. goedemorgen
    vanmorgen toch eigenwijs die CB gedaan en zoals ik verwachte stond er niet zwanger...
    met dezelfde urine heb ik een ovutest gedaan en die was duidelijker dan gisteren.. nog niet even dik de lijnen maar echt goed en duidelijk zichtbaar..

mup ik zou dus even wachten met de CB (hoor mij nu, ik kan t ook niet laten hoor hahaha)

ik ga strax even wat andere testjes halen en dan zie ik t wel..

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

aaahh. knuffel...is toch niet leuk! nega test! :(

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb net ff snel een kruidvat test gehaald. En nu een halve minuut verder. Zie ie er al best goed uit. Het lag dus denk ik gwoon aan de test.

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    das balen marieke, maar mss toch te vroeg getest. Ik heb de cb digi ook pas gedaan toen ik op 15 dpo zat.

Mupkuh heb je een foto van die ovutest? kan ik hem ff vergelijken met die van mij van van de week.

Hier nog steeds geen symptomen om een klein beetje brandend maagzuur na dan. Begin er eigenlijk best wel aan te wennen

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goedzo :D ...en nu stoppen MUP! :rolleyes: Je maakt jezelf h-e-l-e-m-a-a-l GEK! ;)

9. ja ik ben ook benieuwd naar je ovutest mup.. de mijne word steeds donkerder.. terwijl die bij mij meestal tot een dag 12 helemaal spierwit is..

of ik heb een vroege heeellleeee vroege eisprong dit keer hahaha zal even een foto plaatsen

10. [​IMG]

hoop dat t gelukt is?

11. die bovenste is van gisteren toen was t dus maar een heel licht streepje en die onderste is van vanmorgen.. ik vind m vrij donker voor dag 5.. zon test heb ik meestal pas rond dag 13 ofzo. maar ja t kan hoor dat ik opeens mn ei heel vroeg krijg ofzo :( :( :(

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Huh? Hoe zit die test? Ik zie 1 hele donkere lijn, rechts van het roze, maar lijkt ook alsfo er helemaal rechts twee lijnen staan... of is dat het punt waar het flapje op bevestigd is?

Kijk anders even in mijn album voor mijn ovu test op 15 DPO (1 dag na NOD bij mij) toen testte ik eerst met ovu en die lijnen waren ongeveer even dik... en daarna met CB digitaal. (maar daar heb ik dit keer geen foto van ingezet..)

13. mijn zw test ziet er een beetje uit als jou 18 oktober test...
    en die hele rechtse lijn die jij ziet is idd de schaduw van t flapje waarmee die vast zit hahaha

hij is nog niet zo donker als jou laatste ovutest zag ik maar ik vind m toch al vrij duidelijk voor dag 5 vind je niet dan?

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Marieke ik heb die ovu testen ook, ik pies straks eventjes op eentje! Kan je vergelijken ok?

15. ja doe maar eens even wat vind je van die van mij dan?

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Kun je die zw test niet plaatsen en dan in negatief zetten (al weet ik niet hoe je dat moet doen) dan zou je mss wel een duidelijker streepje zien

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Sorry marieke, maar die zijn helaas verre van positief :( Ik had vlak voor mijn ongi ook best redelijke strepen op ovutetsten maar ik werd wel ongi. Ben je nu helemaal niet echt ongi geworden? En weet je zeker dat je je ei op die dag gehad hebt? Misschien ben je gewoon nog te vroeg?Ik hoop het zo voor je dat je nu eindelijk eens goed nieuws kunt melden maar ik heb mezelf ook vaak genoeg gek gemaakt om niks :(

Nou de eerste bus is weg, dadelijk ga ik weer een aantal wegbrengen en dan ga ik denk ik maar ff bij mijn oma een kopje koffie drinken, kijken hoe het met dr is. Ik meld me straksjes wel weer ff!

18. ik heb die zw test van me in t negatief gezet en alleen de onderste zie je dan een heel licht streepje oplichten.. maar is zo wazig..

de ovutest is idd niet positief maar ik vind m wel donker voor mijn doen..zeker NA de ongesteldheid.. ik weet iig zeker dat ik niet meer ongesteld word deze maand, dus dan zal dat t wel geweest zijn.

19. heb even al mn ovutesten erbij gehaald van afgelopen maanden, en de test van vanmorgen is dezelfde als van 20/5 ....22/5 was die bijna zo goed als positief dus dat zou dan betekenen dat ik dan over 3 dagen ofzo mn eisprong zou hebben als dit zo doorgaat :)

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dit is mijn mooie kruidvat test :D

Mijn ovutest vanochtend was donkerder dan de jouwe, Marieke. Maar het scheelt super veel.

Deel Deze Pagina