Marieke, jeetje dat duurde lang, maar ik wordt steeds van mijn laptop geknald... Wordt de hele tijd offline gezet! GRRRRRR Ik zal zo die foto plaatsen, maar ik zie wel dat mijne echt knallend is en bij jou is ie toch stukken minder! Maar ja ik weet ook neit hoe een ovu test reageert bij een korte duur van een zwangerschap? Ik ga even kijken wat er misismet die laptop, hij staat daarop nu! Die laptop is echt miskoop van het jaar... Altijd wat mis mee!
dit zijn mijn zw testen, zo dus echt niet te zien.. alleen als je t weet. heb er een kringeltje opgezet van waar ze dus zitten... mn vriend en mn vriendin zien t ook.. maar ja tis dan misschien maar net of je t wilt zien.. en nu houd ik op om jullie gek te maken met mijn gezwets! sorry!
Hmm blijft hier spannend en wazig Marieke, ik heb ook wel eens na een ongi een ovu gehad die veel oplichtte. Maar uiteindelijk kreeg ik mn ei toch veel later! Misschien is er wel iets gebeurt maar al vroeg misgegaan. dat zou kunnen! Het komt veel voor dat je gewoon ongi wordt maar dat je toch een bevruchting had waarvan de innestelling niet goed verliep! maar daar merk je normaal niets van. dat zou best wel eens die indroog lijntjes kunnen verklaren. Best K*T als het zo is, maar dan moet je lijf nog even oefenen op het innestelen... En na die hsg gaat het vast goedkomen! Knuf!
ach daarom, ik doe voor de zekerheid maandag nog een testje ofzo...en dan ga ik woensdag gewoon naar die hsg... dan volgende maand maar ECHTE streepjes hihi
@ Marieke: zie niets, maar is ook zo klein! Ik zou zeggen: gewoon maandag nog even voor de zekerheid en dan lekker door SMEPpen @ Lola; zelfdenkende computers... grrrrr... uit het raam! Zal ze leren!
@ Marieke, denk dat je eitjuh er gewoon aan gaat komen. Is wel vroeg Maar ik deed begin deze maand ook een test pas ie al bijna postief, heb een vroeg ei op dag 13 gehad.
@ wieffie meid wat een rotnieuws zeg! Sterkte ermee! @ julita wat een geld! Eigenlijk oneerlijk he, dat het jullie zoveel geld moet kosten terwijl iemand anders zwanger raakt van een toiletbril (bij wijze van spreken ) Ik duim voor je dat het raak is, mag wel voor die hoofdprijs! @ mup ik beveel je: stoppen met testen , je bent zwanger! Gewoon lekker blijven slipstaren en volgende week die digi test doen.....je kunt het meis! @ nyncke hoe gaat het (afgezien het zuur)? Al een beetje gewend aan het idee? @ kinderwagens: wij hebben ook een mutsy (overgenomen van schoonzus) inclusief buggy (die maar in 1 richting gezet kan worden) en maxi cosi adapters. Mika heeft nog een klein beetje ruimte in de kinderwagenbak, ik vraag me af of hij er over 2 maanden nog in past! Maar anders zetten we hem wel in de buggy op ligstand. wij hebben nĂłg een buggy waarbij het stoeltje achterstevoren gezet kan worden, zodat Mika met z'n gezichtje naar me toe zit. @ lola super toch, een kinderwagen via marktplaats voor een mooi prijsje! Hopelijk is het nog wat. Die van ons heb ik helemaal uit elkaar gehad, ik kon nagenoeg alle bekleding uitwassen, dus hij zag er gewoon weer als nieuw uit! Als ik jou was, zou ik trouwens geen maxi cosi via mp kopen (ik weet niet of je dat van plan was) want je weet nooit wat daarmee gebeurd is, en het schijnt dat je ze niet meer mag gebruiken als je er een flinke klap mee hebt gemaakt, net zoals een motorhelm . hier ook flink aan het slipstaren, want het lijkt erop dat ik EINDELIJK weer eens ongi ga worden.....kan ik EINDELIJK mn spiraaltje laten zetten en kunnen mijn man en ik weer onbezorgd "knuffelen" niet dat we dat de afgelopen tijd helemaal niet gedaan hebben hoor
nou dat mag ik toch niet hopen een vroeg ei! want dan zit ik daar weer mee met die hsg.. dus t is gewoon deze ronde maar overslaan qua zwanger worden denk ik... dan word juli mijn maand wel.. komt ook goed uit want in april hebben we geen verjaardagen nog
@ Marieke: vage gedoe allemaal die testen enzo he?! Gekmakend en onzeker makend! April is een hartstikke mooie maand om te bevallen, vraag maar aan Mielen! @ Mielen: idd, dat had ik ook al gehoord dat je die beter niet via MP kan kopen! Dat doe ik dan ook uiteraard niet! Voor hetzelfde geldt wordt je niet ongesteld! Weet je lichaam nu hoe het moet na die clomid! @ G4B: ik heb hem al over de schutting gegooid! Rolberoerte kreeg ik er van! Nou nu toch maar douchen, moet zo naar een vriendinnetje... Helemaal richting Enkhuizen! grrrr! Fijne dag dames!
hoi hoi, ik vraag me wat af... wij gaan ronde 6 in. deze ronde begon veel eerder dan verwacht.. (bijna een week) (30-34-30-29-24) wat moet ik aanhouden als cyclus dag? want we willen beginnen met ovutesten deze aankomende ronde... iemand tips? en wat is dan een handige dag om te beginnen met die ovutesten? (heb ze nog niet besteld maar gaan we doen) heel ander onderwerp dan het momenteel overgaat i know maar door jullie verhalen word ik toch wel erg nieuwsgierig oh en de banner klopt btw dus niet.
hoi kanjer, je moet je 1e dag van ongesteldheid aanhouden als cyclus dag.. maar zou wel uitgaan van je langste cyclus.. dus 34 dagen.. ik zou op dag 12 ofzo beginnen met ovutesten.. misschien al iets eerder omdat je nu ook een vroeg ei dus hebt gehad..
ik ga zo lekker de stad in met mn vriendin, sorry dat ik jullie zo gek hebt gemaakt dames! bedankt voor t aanhoren en reageren dikke knuffel voor jullie allemaal!
nee ik laat liever de beurt aan julita, miepie, tezzz, marieke, wieffie, rainstarrr en ik ben er vast nog wel een paar vergeten
bedankt voor je snelle reactie! marieke en veel plezier in de stad! geniet er lekker van! dikke knuffel terug!
Ja begint eigenlijk al wel te wennen. Het zuur is ook maar met vlagen. Verder heb ik een beetje last van steekjes/krampjes onderin mn buik. Maar verder is er nog niet veel veranderd met toen ik niet zwanger was.
Ik ga iig pas op zijn vroegst na het weekend weer testen. Heb er nog maar een paar. En straks bel ik de gyn voor een afspraak. Ga nu b oodschappen doen.
Lola, hahah dat kan soms snel gaan he.. We hebben een appartementje. Mijn vriend is net wezen kijken bij een ander. 395 per maand. En groter dan de vorige ben ooh zooo blij. Hij moet er alleen nog even in klussen maar dat is niet erg. ( het is nog niet 100 % zeker, maar kans is wel groot ) Mupkuh, hopelijk is kruidvat wat duidelijker. Ik lees wel vaker dat die van matcare toch later goed positief testen dan andere testen. Mooie test van je kruidvat, die heb ik in Maart en April geloof ik ook gehad