@ Mielen: hahahaha, ja laat die andere idd maar voor hoor! @ Ikdus: hoe reageerde je oom, tante en opa toen je wegging? Wat voor reden heb je uiteindelijk gegeven? Gefeliciteerd met jullie appartement!
Marieke hier eindelijk mijn ovu test van tussen de middag! En nu echt rennen, want het schiet weer allemaal niet op vandaag!
Zij denken dat het super slecht tussen ons gaat. Mijn tante en oom zeiden niet veel. Mijn opa ging huilen, die baalt dat zijn vrijheid nu helemaal op de kop staat haha.
Aaah arme meid, ik gooi wel even een waterijsje naar je werk toe. Ik kan je niet garanderen dat het nog bevroren is. Als je klaar bent met werken maar even snel een water ijsje halen dan he haha.
Haai hier ben ik weer! ff ego ego ego ego Wij zijn druk aan het actie voeren (red de psp) dus ik heb het echt ontzettend druk. Met als gevolg dat onze wasmand met vieze was tot het plafond rijkt, ons huis een groezelig tintje krijgt en de tuin een puinhoop is...... Dus.... o ja en ik moet volgende week naar de tandarts
Tom, zo ken ik je weer Heel goed! Dat huis red zich wel even hoor.. Loopt niet zomaar weg! Don't talk about the dentist... jij hebt tenminste een afspraak gemaakt. Zo ver ben ik nog steeds niet.. en kom ik ook niet @ Lola en Marieke: goede dag om lekker af te spreken! Heb net ook ruim drie uur op terras gehangen (in de schaduw, heel gezond dus...) @ Beastie: ohhhh lekker! Raketjes en perenijsjes vind ik het allerlekkerst. Heb je die op voorraad? Ik geef er nog niet aan toe, dan is het hek van de dam Maar ik heb ook nog geen dikke buik om mee te sjouwen dus ook nog niet verdient (doe ik straks lekker bij de eerste herfststormen ) @ Ikdus: duim voor je dat het door gaat! Lekker hoor, gewoon echt samenwonen! En als dat in de stad is heb je ook zo een leuke baan gevonden denk ik! Nou, fijne avond allemaal! Ik wordt zo door de jongens getrakteerde op de Mac Donalds heerlijk die frietjes... gelukkig is mn bloeddruk laag dus ik ga een supersize friet smikkelen! Heb bedacht dat we dan wel gezellig gaan picknicken in het park... beetje romantiek erbij
@ ikdus jaaaa een leuk appartementje gevonden? Dus je gaat al snel weer terug naar spanje? @ go4baby dat klinkt gezellig! Heb ik ook wel zin in! of zou Mika nog te klein zijn voor een happy meal?
@ Mielenl: kun je ze nooit te jong mee 'belasten'... Heb ergens wel mn bedenkingen bij de Mac, maar zwicht er toch steeds weer voor... Vindt die bananenmilkshake ook zo lekker... alleen die burgers, vooral die broodjes, vind ik echt te vies... plakt altijd aan je gehemelte vast bij de eerste hap... jak! Zet je ongi beetje door? Wel fijn om direct spiraaltje te nemen... Kun je geen scheur ongelukje krijgen zoals mn broertje Pfff duurt wel lang voor de happy meal mannen er zijn. Ze belden net, staan in de file... Ik hoor echt de gekste sirene's loeien... dacht echt dat er een mega ramp was gebeurt... Ik opzoeken op internet, blijkt er een 'Dreamnight at the Zoo' te zijn voor zieke en gehandicapte kinderen die in politie, ambulance en brandweer auto's met sirene's een super avond in de dierentuin gaan beleven! Echt gaaf. (en ik schiet weer bijna vol van zoveel liefdadigheid! Sentimentele zwangere vrouw die ik ben! Hoop dat de jongens niet ook nog in de sirene file komen, worden ze knetterdoof!
Hee hallo, Ff snel doorgelezen wat vandaag gebeurd is. @Marieke zo zien mijn ovutesten er vaak uit als ik nog geen ei heb....in het begin van mijn cyclus...dan verwijnt hij en dan komt ie positief weer terug @G4B wat grappig. Hier gaan ze altijd 1x per jaar met z'n allen in vrachtwagens een eind rijden (ook incl. toeter trouwens) @Ikdus... klinkt goed hoop dat je snel weer terug kunt. Ben je lkkr met zn 2-tjes! @Tom, brrr je herinnert me eraan dat ik ook nog een afspraak moet maken. FF ego: mijn assistente had zelf nog niet door dat ze dat was. Sinds ik haar ken vraag ik mijn af hoe goed een deeltijd studie HEAO eigenlijk is. Ze haalt in haar werkzaamheden totaal geen HBO niveau... 30juni begint mijn nieuwe (echte) assistente. Vanaf gisteren officieel mijn rustige inwerk weken voorbij... Maar zolang ik nog geen laptop heb, kan ik toch niet te lang werken
o was ik weer even... hier lekker gestadt... strax weer ff bij vrienden op bezoek dus lekker druk...fijn die afleiding.. heb wel 3 testen gekocht maar doe er maandag pas weer 1 voor de zekerheid voor de HSG. tom jakkus de tandarts... krijg er al nachtmerries van als ik er aan denk.. ik moet ook nog een afspraak maken voor controle ellenk en heb je t naar je zin? helemaal ingeburgerd daar?
@ go4baby nee het wordt toch bami met saté hierzo en nee de ongi zet nog steeds niet door....heb de HA ook nog niet gebeld voor een afspraak....nouja het kan niet lang meer duren dacht ik zo! @ ellen ik hoop dat je nieuwe assistente beter is.....nog maar 3 weekjes behelpen! @ tom ik heb het al eens gezegd en zeg het nog maar een keer: ik vind je superstoer dat je een afspraak hebt gemaakt!
heb me net kapot gelachen! mn zus zei dat je een innesteling rond de 8e week hebt hahahaha kan het haar niet kwalijk nemen want bij haar was t gelijk de eerste maand raak. alleen rond de 9e week begon ze te vloeien, toen had haar gyn gezegd: misschien is t wel de innesteling! (hoe dom ben je dan?) helaas was dat dus een miskraam (is al 5 jaar terug ofzo hoor) maar die zei dus dat t niet tussen de 5e en de 10e dag na je ei was maar na 8 weken...
@Marieke... zooooo mogen die wel even oples bij jou! hahahaha..hebben nog veel bij te leren @Ellen...maar was je ex-assistent nou meteen gevlogen? of niet? @G4b...jawel zeker raketjes op voorraad..gaat nix boveneen raketje eenne maare 40kcal per ijsje (da's een halve glas melk! hihihi) @tandarts klanten...wat is het probleem? zijn jullie echt bang? ... hoe langer je wacht de's te meer werk ie heeft de eerst volgende keer...als het de moeite is! @all knuffies!
@marieke, jee dus je bent er uit of niet? Dat verhaal van die innesteling is idd we lachen! @Mielenl, lekker duur he? Nog meer rede te hopen dat het nu raak is. Verder voel ik van alles, maar ik ben bang dat dat door de prog komt. Ik voel me ook sinds gisteren een beetje buiten adem en dat had ik de keer dat ik zwanger was ook, maar wie weet is dat gewoon toeval.