Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Meiden, ik heb mogelijk een van de grootste fouten ooit gemaakt :(
    Ik vond het zo zielig dat mijn katten niet naar buiten mochten ( van mij) en toen heb ik een harnasje gekocht met riem en toen heb ik mijn kat als het ware uitgelaten. Ik vind het normaal gesproken echt belachelijk als mensen dit doen, maar het leek me wel een oplossing.
    Mijn kat laat het zich doen ook. Hij loopt niet zo goed mee als een hond, maar hij vind het wel wat, MAAR nu wil hij er constant uit en is langzaam maar zeker het huis aan het afbreken :x
    Good one Julita! :thumup: Nou die heb ik mijzelf aangedaan...

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ps, mijn katten mogen niet naar buiten van me omdat er coyotes en allerlei ander wild rond loopt en ze zijn niet tegen rabies gevaccineerd (is dat een woord?). Ook omdatwe bijna weer gaan verhuizen was ik bang dat ze erg in de war zouden raken. Maar de kater wil zo graag...

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita agossie, ik weet hoe moeilijk dat is.....je kat die graag naar buiten wil maar dat niet mag.....pfff sterkte hoor (vooral voor je kat ;) )

@ beastie ik ben nu niet meer bang voor de tandarts hoor, ga netjes elk jaar voor controle! Maar ik heb een keer een paar jaar tussen de controles gelaten en ja, op den duur wil je geen afspraak meer maken want dan zal er wel een hoop moeten gebeuren. Ik ken het dillemma een beetje.

@ tom je gaat toch straks wel weer voor je reguliere controles he meis, dan zie je er ook VEEL minder tegenop! ;)

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oeiii, tandarts, mijn man heeft er een hekel aan... Ook omdat er altijd van alles moet bij hem. Ik zal ook maar gauw een afspraak maken, daar zijn we wel voor verzekerd.

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @mielenl, is het zo zwaar als ze zeggen die eerste paar maanden met je beeb?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo Dames,

@ Marieke: hahahaha, ze zat vast neit zo vaak achter internet! :)
    Mijn collega die weet dat ik zwanger ben en zelf zwanger is nu 7 weken vroeg mij laatst toen ik de echo bij ongeveer 9 weken had: en weet je al wat het wordt, konden ze het al zien? :confused:
    Ik weet zeker dat je morgenochtend test!

@ Julita: och arme kat! Kan me wel voorstellen als hij gewend is naar buiten te gaan hij echt graag wilt! Maar goed, idd niet verstandig dan!

@ Tom: ik dacht psp (playstation portable?)? Maar goed, ik vatte hem...
    Ik kan eventueel naar Friesland verhuizen en dan jullie interieur verzorgster worden! :rolleyes: Ben ik tenminste verzekerd van een baan als al die junkies daar ook niet geholpen willen worden!

@ Nog een lekker ijsje gegeten? Ik heb net een perenijsje naar binnen gewerkt! De hond van een vriendin is daar ook zo dol op.. Eigen merk eet ie niet op trouwens!

@ Ellen: bevalt het goed? Wat gaaf een eigen assistent... Zou ik ook wel willen, voor al mijn shit werk...

@ G4B: ooohlekker die frietsaus vind ik ook zo heerlijk! voor een grote friet, 4 bakjes.... Schandalig eigenlijk!
    ik had vorige week een Quaterpounder, ik gingover mijn nek, vond hem te vies, terwijl ik ze eerst overheerlijk vond! Beetje vreemde gewaarwording! Hmmmm, ik ga een kroketje frituren denk ik! Krijg ook trek in snacks...

Hier heerlijk op terras gezeten met vriendin! Ze kan alleen niet zoveel, want ze heeft zoveel ziektes dat ik het niet meer kan bij houden! Ze ligt geregeld in het ziekenhuis, maar ze weten nu niet meer wat te doen! Ik vind het zo erg en al haar vrienden zijn zo'n beetje afgehaakt de afgelopen 5 jaar... Ik voel me nu weer zo schuldig dat ik er als een berg tegenop zag om naar haar toe te gaan en dat het achteraf weer heel gezellig was, ze doet zo haar best om de hele tijd op terras te zitten, ook in de schaduw net als G4B, maar dat komt omdat ze niet in de zon mag zitten... Maar goed, het was dus heel gezellig! Heel vermoeiend voor haar, maar ook voor mij... Alleen levert het bij mij iets op, bij haar niet!

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: ahh gossie wat zielig voor je kater! Maar ja, misschien straks in jullie nieuwe appartement? Of is het daar ook zo wild allemaal/ Wel gaaf toruwens dat daar nog wild rondloopt! hier in NL lopen er alleen wilde gekken rond... ;)

@ Beastie: groot gelijk met die ijsjes... En ik las laatst over melk dat je alle calcium al nodig hebt om de dierlijke eiwitten af te breken... Dus knetter onzin om het veel te drinken. Kun je je calcium beter uit iets anders halen en lekker ijsjes smikkelen!

@ Lola: Ahh wat naar voor die vriendin. Fijn dat jij gewoon de tijd hebt genomen om wel lekker met haar af te spreken!
    Hopelijk knapt ze daar dan weer wat van op!

Wij hebben heerlijk gesmuld bij de Mac (moest er ook een tijdje neit van hebben hoor) en even de calorieen geteld, stond achterop de placemat... ging hard richting 1500 :confused: maar had verder niet veel gegeten vandaag dus heb gewoon de schade van vanochtend weer ingehaald...
    Denk ik nu wel: vitamine pillen!

Ga lekker bankhangen. kijken wat er op tv is!

Truste allemaal!

8. Eva R

Eva R Niet meer actief

fijne avond allemaal :)

ben net terug van het shoppen en daarna koffiedrinken bij mijn ouders.. heb in elk geval wel een ijsje gehaald, omdat ik werd gedumpt door m'n vriend en moeder omdat ze moesten smoezen.. tja, wat moet je dan anders doen dan naar de ijssalon!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ach, wat is zwaar.....we hebben echt een paar weekjes nodig gehad om aan elkaar te wennen. Mika is echt een makkelijk jochie en huilt nu eigenlijk alleen nog maar als hij honger heeft. Ik zit nu echt ontzettend van hem te genieten, soms wel erg moe maar ik vind het niet zo zwaar eerlijk gezegd.! Maar er zitten ook een paar dames bij de aprilmama's die het heel wat zwaarder hebben. Het is gewoon niet te voorspellen, maar je kunt je er volgens mij ook niet op voorbereiden wat je te wachten staat. Dat merk je zelf wel, als het zover is ;)

@ go4baby ik hoop dat je voor 1500 calorieën genoten hebt ;)

@ all ik ben naar bed, trusteeeeee!

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    `
    Shit mijn tekst is helemaal weg ooooh wat klote

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @mielenl Ik zal keurig naar de controles gaan idd

@Beastie Mijn gedrag en angst jegens de tandarts stamt uit mijn jeugd.
    Ik heb een traumatische ervaring gehad en net als bij zoveel mensen gaat dat vast zitten in je hoofd en ontwikkel je nog meer angst.
    Ik ben niet bang voor pijn (ik heb twee kinderen gebaard ;) )
    Daarom ga ik nu naar een andere tandarts die meer mensen helpt met angst en waar je ook behandelt kunt worden met lachgas.
    Toen ik PSych aan de OU ging studeren (ok maar een jaartje volgehouden :cry: te druk) Gingen we met elkaar onze fobien en angsten bespreken en analyseren vanaf toen is mijn kop in het zand steek gedrag beter geworden. Zeg maar ik heb langzaam de kop uit het zand getrokken en nu heb ik dus een afspraak.

@GO4B problemen met de wbv opgelost? Of toch maar een lekker husi met een tuin in het dorp van je herinneringen?
    Ik ben ook voor jou even aan het huizen kijken geweest, ik zal je ff een pb sturen!
    Overigens pas je op als je samen met camera naar een voorstelling van Theo MAassen gaat?

@lola Heb ook nog een huis voor twee ton voor je gezien.
    Vlak bij mijn schoonzusje en die wil wel oppassen!
    Overigens is er werk genoeg voor jou in deze omgeving hoor.
    Ik kan vast wel wat voor je lobbyen.. :) :)

Verder: Hier druk aan het actie voeren. Door de slachtoffers de ouders in dit geval, Word dat erg gewaardeerd. door het bestuur wat de psp in de uitverkoop heeft gegooid niet echt hatemails, indirecte bedreigingen en extreme non verbale bewegingen (juist de middelvinger) vallen ons ten deel. logisch want wij gooien roet in het eten.
    Eerlijk is eerlijk dat is wel even slikken. Maar mijn politieke mentor zegt dat ik mij niet aan de kant moet laten zetten.
    En dat doe ik dus ook niet. ik ga het hele verhaal hier niet uitgebreid uit de doeken doen. Als er toch liefhebbers zijn hoor ik dat graag
    nu ga ik slapen want ik ga morgen met C naar de hema es kijken of wij ook op hol kunnen raken...

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    LOLA HOE KOM JIJ AAN 600 BERICHTEN!

13. was ik weer!

tom je bedoeld zeker 6000 berichten van lola? ze is gewoon een kletsmajoor hihi
    jij bent even goed en druk bezig zeg!
    morgen lekker op hol slaan bij de hema hihi

julita, dan zou ik idd ook mn katten niet zo los naar buiten laten met al dat wild bah!
    dus nu mag je lekker om de haverklap naar buiten ja hihi bij ons gaan de katten ook niet naar buiten hoor, niet vanwege t wild maar vanwege t feit dat ik niet wil dat andere last hebben van onze katten. en ze hebben t prima naar hun zin binnen. in de zomer gaat onze kater wel eens in t tuigje t balkon op. dat vind ie dan heerlijk. t oudste vrouwtje die wil niet.. die is vrij schuw en de jongste hebben we nog niet geprobeerd. die is zo snel, ben bang dat ze ontsnapt ofzo en ze is nog niet geholpen.. vind 3 katten meer dan zat dus heb geen zin in een nestje hihi...
    ik ben nog niet 100% zeker dat ik niet zwanger ben maar toch wel voor 99,9% hahaha heb me de afgelopen dagen veel te druk gemaakt. sta nu weer met de beide beentjes op de grond, heb vanavond ook lekker aan de sherrydance gezeten.
    doe van t weekend voor de zekerheid nog 1 testje...weet toch wel dat t negatief dan zal zijn maar goed je weet maar nooit, wil t niet op mn geweten hebben dat ze woensdag iets weg spoelen ofzo waar we al zolang op wachten...

g4b oooh lekker maccen :D eens in de zoveel tijd mag dat best.. en dan moet je ook niet naar de calorietjes kijken joh hihi lekker van genieten!t nadeel vind ik alleen dat je er snel vol van zit en na een uur dan weer honger hebt

lola wat sneu voor je vriendin dat ze zo in de lappenmand zit...lief van jou dat je dan toch zon lieve vriendin blijft ook al heb je er soms geen zin in. jij weet waar je t voor doet, dat je dus vermoeid raakt... jij krijgt een wondertje.. sneu voor haar dat t altijd zo zal zijn..

14. Niet meer actief

G4B, ja ik hoop het dat ik gauw werk heb.
    Ze hebben nog mensen voor overdag nodig daar bij mijn vriend en misschien nog in de avond voor hoogseizoen.
    Wauw wat leuk dat ze dat voor die kids hebben gedaan.

En gezond van je hoor in de schaduw zitten!

Mielenl, jaa 19 juni ga ik weer terug, tenzij er eerder één of andere goedkope vlieg actie is :D

Ooh meiden praat niet over de mac hoor, ik vind de mac dus echt niet lekker in Spanje, droge patat en geen frietsaus en milkshake. Ik ga dus één deze dagen echt even naar de mac donalds. Ik vind trouwens dat Fruit en Yoghurt wel heerlijk, zal wel het zelfde zijn hier in NL toch?

Marieke, hahaha dat meen je niet wat grappig.
    Je spreekt wel tot 12 weken van een innestelingsbloeding als het onschuldig is.
    Maar, pas vanaf 8 weken haha.

Julita, dus jij gaat het weer lekker spannend maken. Goed van je meid !
    Aaah arme beestje, heb je geen tuintje daar zodat je ze ook aan een riem kan doen?

Lola, moeilijk lijkt me dat zeg. En rot dat dr "vrienden" aan het afhaken zijn.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen dames!

*** even ego doen ***
    Vandaag een jaar terug ging ik met ruim 15 weken zwangerschap met mijn geliefde ex(;)) naar de Vk voor een controle, in de ochtend zei ik al tegen hem: het kindje leeft niet meer en s'avonds bleek dat ik gelijk had!
    Alweer een jaar terug, wat vliegt de tijd voorbij!
    Ik wou er toch bij stil staan omdat het echt een een diepe impact heeft gemaakt op mij!

*** klaar met ego doen***

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: ik ben benieuwd naar je test!
    Het is idd sneu voor haar en zal ook nooit beter worden, ze geven haar nog een jaar of 5.... Dus dat is niet veel! :cry:

@ Tom: Ja echt schandalig hoeveel berichten ik heb, lijkt wel of ik geen leven heb buiten dit forum! :)
    2 ton is iets boven mijn budget! Dank kunnen ik en die kleine straks niet echt leven! en dan heb ik binnnen de kortste keren 100.000 berichten hier geplaats, als ik internet wel kan betalen dan! ;)
    Ach ja, de hema is ook weer op hol!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou ja, mijn banner staat niet goed hoor, er moet staan 12 weken! Grrrrr!

(kijk tom, op deze manier gaat het hard met die berichten! ;))

edit om 9 uur: Banner staat nu wel goed! 12 weken, nog 3 weken tot mijn eigen 'magische grens'! ;)

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Gaat lekker dan die vreselijk stomme banners ook! :(
    Ik moet nu gaan snel nog ff wat kleren aanschieten en dan in de bus

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Schandalig idd!
    Nou fijne dag!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola gefeliciteerd met je 12 weken! Nog 3 extra spannende weken voor jou dus. Heftig hoor, je kindje verliezen met 15 weken. Kennissen van ons hebben met 18 weken een miskraam gehad zijn nu weer zwanger.....van een TWEELING!, ik had het er ook erg moeilijk mee toen, ik was een paar weken verder. Sterkte op deze moeilijke dag, dikke knuff!

vanmorgen even naar de aldi geweest (niet verder vertellen hoor) maar wilde even een paar actieknallers scoren. pffff wat een chaos zeg, alsof ze het spul gratis stonden uit te delen! Nouja, goed, we hebben het overleefd, en zijn een blauwe (de rooie waren op) buggy en een druksproeier rijker en een paar tientjes armer :)

Deel Deze Pagina