dank je tom, ik heb de test aan verschillende mensen laten zien en t lijntje is toch bhoorlijk duidelijk.. nog niet super donker, dus nog erg lichtjes maar je hoeft niet meer in alle bochten te wringen om m te zien. morgen doe ik een test van de DA eigen huismerk. ben heel benieuwd of ik op mn 5e test ook een streepje krijg...
nou dames... ik ga toch definitief smeppen ik weet niet waardoor het kwam, maar vriendlief heeft me vandaag toch kunnen overtuigen om toch maar alvast te stoppen met de pil (anders zou ik nog 2 weken moeten) dus bij deze: ik ben gestopt met de pil. Wordt woensdag denk ik ongesteld en dan ga ik m'n eerste ronde in .. (doen het nog wel rustig aan, hoef niet persé in m'n eerste ronde zwanger te worden, eerst m'n cyclus maar eens bekijken...) voelt wel heel gek nu
Avond! @ Lola: jee meis, wat een dag dan. Kan me heel goed voorstellen dat zo'n ingrijpende gebeurtenis je heel lang bij blijft. Zal zo fijn zijn als je straks bij je volgende echo ziet dat alles in orde is! Wel bijzonder dat je het aanvoelde. Echt wonderlijk. Ik vind het ook nog steeds erg spannend. Denk dat als je hebt meegemaakt dat het fout kan gaan dat je altijd een soort reserve inbouwt! Dikke knuf! @ Tom: nog ergens 'wild van geworden' of omver gelopen daar in de wilde HEMA @ Marieke: ik wacht gewoon tot maandag @ Tezzz: fijn avondje @ Alexia: woehoe! Spannend! En wat lief van je vriend dat hij het nu wel genoeg vond met die pil @ de rest: knuffs! @ beastie: hmmm heerlijk die perenwaterijsjes... Ga zo op voor de 3e... oeps...
Goedenavond! G4B: Ja die dag heeft echt een impact gemaakt! Vooral bizar omdat ik het s'ochtends tegen ex zei, en hij zou eerst niet meegaan, moest werken, maar toen ging ie toch maar mee! Gelukkig! Maar wat je zegt het blijft natuurlijk spannend want het hakt er wel in, je wordt toch met je neus op de feiten gedrukt dat het fout kan gaan, niet alleen bij anderen! Volgens mij kan ik pas echt genieten na de 20 weken echo! Tom: idd wat heb je gekocht bij hema op hol! Nog leuke acties? Alexia: super zeg! Echt geweldig! Marieke: je houdt het nog even spannend dus! Ellen: jij had idd ook zo laat nog een MA. Gatver, wat die gyn zegt, mijn VK zei juist laatst dat het niet zo vaak voor kwam! Jij mag zeker ook extra controles nu? Tezzz: lekker aan de smep dus. Je mannetje even het hele huis laten zien! hahaha! @ Mielen: Zij zitten dus ook nog in hun kritieke fase! Jeetje wat komt heteigenlijk vaak voor zijn late miskraam he?! Vandaag naar het strand geweest. Gelukkig geen maskertje gekregen, maar wel aardig verkleurd, we waren niet lang, heb zo'n zere stuitje sinds ik zwanger ben, kan niet eens normaal zitten en liggen... Maar goed, in de vooravond zit ik met vriendin bij haar voor de deur en haar hond was er ook. Toen kwam haar oude buurjongen met ook een hond 3 koppen groter dan die van vriendin. Die grote ging vrolijk snuffelen en opeens pakt vriendin haar hond die grote in zijn nek. De grote pakt ook die van vriendin en zwaait hem zo rond in de lucht waardoor hij op zijn rug terecht kwam. Die van vriendin liet niet los en die grote ook niet. Ik en vriendin vet gillen en schreeuwen. en vriendin geeft die grote zo'n harde trap dat ie om viel waardoor die honden los lieten. Alles onder het bloed. Echt heel heftig was het. Later binnen gilt haar hond het uit toen hij liep. Echt ik heb nog nooit een hond zo hard horen gillen... Nou ja naar de dierenkliniek. Die beten vielen mee in zijn nek, gat in zijn tong en zijn poot gekneust.. Pfffff, echt heel naar allemaal om te zien. Achteraf heel zielig voor die andere hond, die trap was zo hard, hij viel gewoon neer... Maar goed, het moest wel! Erg fijne avond dus!
och jee, dat zal schrikken geweest zijn... gelukkig niks ernstigs... tja, het is nog wel onwerkelijk.. we zaten er al een tijdje naar af te wachten maar dan is het opeens zo ver.. wel superleuk
Ja was echt schrikken! Ja super hoor, ik weet nog wel dat ik stopte, zo spannend was dat! Nou ik ga slapen! Ben kapot! Truste iedereen!
Lola, wat een dag heb je gehad zeg Ik heb er vetrouwen in dat het nu echt helemaal goed zit! Marieke, ik zie volgens mij ook iets. Zeker weten doe ik niet, hopelijk morgen duidelijkere streep. Mupkuh en Miepie( voor als je weer terug bent ) raad eens wie zwanger is: Jawel het is Mieke van het temptopic.. Tezzz, wat is het toch stil hier als je het zo druk hebt.
Goedemorgen, hier ben ik weer. Vrijdag is de zus van mijn vriend getrouwd, dat was een mooie maar vermoeiende dag. Ik merk nu wel dat ik minder kan dan een paar weken terug. Een paar weken terug hebben we ook een bruiloft gehad en daar heb ik de hele avond gedanst, maar dat kreeg ik nu niet meer voor elkaar. Als ik een liedje flink ging dansen dan kreeg ik last van mijn buik. Dus lekker even afgewisseld met dansen en zitten. Maar het was een erg mooie dag, we hadden ook echt geluk met het weer. Wij bleven 's nachts in hun huis slapen bij de kindjes, mijn schoonzus en zwager bleven in een soort hotel. Wij waren al bang voor een korte nacht maar de kindjes hebben zich voorbeeldig gedragen. WIj lagen om 2.00 uur in bed en om kwart voor 7 kwam de oudste van 3,5 met kussen binnen en die ging tussen ons in liggen. Ik dacht dat ze klaarwakker was, maar ze viel meteen weer in slaap. En de jongste van 1 liet zich pas om 9 uur horen, dus we hebben redelijk kunnen slapen. Toch merkte ik gisteren dat ik best moe was, zo'n dag is toch best heftig. Nick die is de rest van het weekend weg met de voetbal dus ik het het rijk alleen. Ik doe lekker een beetje rustig aan. Geen verkeerd weekend na het drukke weekend van vorige week. Ik ben vanochend weer met knikkende knietjes op de weegschaal gaan staan. Ik zag er echt tegenop en had het gevoel dat ik een nijlpaard aan het worden was omdat mijn buik zo ontzettend hard groeit en we de laatste weken niet altijd even goed hebben gegeten ivm met vakantie, bruiloften en een kamp. Maar ik zat nog steeds op het zelfe gewicht als 3/4 weken geleden (zelf iets lichter). Ik viel bijna van de weegschaal af van verbazing. Bij mij ging het op een gegeven moment best snel, ongeveer 0.5 kilo per week en de laatste keer dat ik gewogen had was volgens mij 4 weken geleden en ik durfde echt niet meer omdat ik toen bijna 7 kilo was aangekomen, terwijl ik nu op de 6,5 kilo zit. Ik snap er niks van, want ik heb nergens op gelet. Al moet ik wel zeggen dat ik redelijk snel vol zit (veel sneller dan eerst) en dat heeft me wel geholpen op de vakantie waar je alles kon pakken wat je wilde en met bruiloften. En misschien door de drukte, dat er toch veel energie verbruikt is ofzo. Dus daar was ik wel blij mee. Ikdus, gefeliciteerd met jullie appartement, wanneer ga je weer naar Spanje. Weten je oom en tante dat jullie op zoek zijn naar een appartement? Marieke, vervelend dat je nog steeds geen zekerheid hebt. Lola, het zal gisteren inderdaad een hefitge dag zijn geweest. Dat je het toen aanvoelde zeg. Als je dat nu niet hebt dan kan het niet anders dat die kleine flink aan het groeien is, daar geloof ik ook zeker in. En wat een gebeurtenis met je hond, je vriendin heeft wel goed gehandeld anders was het misschien veel erger geweest. Tezz, een dagje te laat, maar gefeliciteerd met jullie 7 jarige huwelijk. Zijn jullie nog iets leuks gaan doen? Mupkuh en Nyncke, al een beetje aan het idee gewend? En de rest: goedemorgen!
nou ja zie mijn album... zien jullie m nu wel? 5 testen met een streepje...toeval? in de bijsluiter van de laaste test, DA, staat: als u zwanger bent verschijnt er een paars/roze lijn in t ovale venster en een paars/roze lijn in t vierkante venster. DE LIJNEN KUNNEN VARIEREN IN KLEURENINTENSITEIT, ZELFS ALS 1 VAN DE LIJNEN ERG LICHT IS, BETEKEND DIT DAT ER HCG IN UW URINE AANWEZIG IS. U KUNT AANNEMEN DAT U ZWANGER BENT! ik kan en durf t nog niet te geloven, ik wil namelijk een dikke streep of t woord zwanger zien. maar na 5 testen waar iedere keer bijna meteen een heeeel licht streepje op komt... bij deze test was t streepje er meteen, werd pas wel na 1,5 minuut ofzo dan paarse van kleur (op de foto lijkt ie grijs maar is in t echt paars) ga ik t toch onderhand wel een beetje geloven....
Oh Marieke, goedemorgen! Ik zie hem ook staan, het streepje. Maar op hoeveel DPO zou je nu zitten dan? Ik snap goed dat je een donkere streep wil zien. Ik had op 11 DPO een heeeel licht streepje (staat volgens mij in mjn album). Op 12 DPO zag je echt helemaal niks, hoe ik de test ook hield en op 13 DPO zag je hem toch best goed (zie album). Dat was er een van het kruidvat, die zijn best gevoelig. Als alles goed is moeten de streepjes nu donkerder worden. Ik zou morgen gewoon weer testen en bij de HSG zeggen dat je denkt zwanger te zijn. Misschien kunnen ze ipv de HSG dan gewoon met een echo kijken (al zou ik niet weten vanaf wanneer ze iets kunnen zien, 6 weken of al eerder). Spannend zeg. Als morgen het streepje nog donkerder wordt dan kan je er niet meer omheen. Ik blijf voor je duimen!
eehm ff kijken ik zou nu op 16 dpo zitten.. maar ze zeggen dat je na 9 a 10 dagen na de innesteling pas een goeie posi test in handen hebt. nou als die zogenaamde ongesteldheid van mij dus een bloeding was... waar ik nu dus onderhand wel een beetje van uit ga, dan zou ik pas een woensdag of donderdag echt posi testen. dus met een dikke streep. t streepje is iig voor mij al goed zichtbaar en al donkerder als die van gisteren. ingedroogd lijntje kan haast niet meer.. heb 3 verschillende merken testen nu gedaan...
Volgens mij is de innesteling ook bij iedereen anders inderdaad. En 5 indrooglijntjes met verschillende testen, dat kan gewoon niet (dus ik feliciteerd je alvast heel voorzichtig). Heb je nog testen liggen dat je morgenochtend ook test. Het is wel leuk om te zien hoe het streepje telkens donkerder wordt. Spannend en onwerkelijk of niet? Ik ga een een ontbijtje scoren en kom straks terug. Oh ja, wat zei je mannetje?
het is zeker onwerkelijk.. zeker na 1,5 jaar en 18 rondes... ik kan t dan ook nog niet geloven.. mn mannetje durft t ook niet te geloven maar die vind het wel geweldig...hij word papa! zo nu ik dat neertyp moet ik even huilen....sorry... zou t dan eindelijk echt zo zijn, zolang gewacht en zouden we dan nu eindelijk echt papa en mama worden?