Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tom, ik ga altijd naar Tinypics.com Daar kun je foto's uploaden en dan krijg je een link waarin het IMG enzo al verwerkt zit. Je hoeft niks op te slaan of je te registeren, dat vind ik wel fijn. De link kun je plakken in je bericht en hopsakee, ut ploatje stoat ur.

Ik ben benieuwd hoe het bij Tezz is.

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
  3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou ik heb m in mijn album staan hoor dat was makkelijker al wat van Tezz gehoord?

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat een mooie omgeving tom!
    die koeien zie je zo uit je achtertuin? Gaaf! :)

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Of horen die koeien in jullie achtertuin?

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nee die staan echt achter onze tuin, en daarachter staan weer schapen.
    Als je even verder bladert door de fotos zie je ons huis even voor onze randstadelingen dat hebben we indertijd van de woningbouwvereniging voor 117000 euro gekocht...

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :confused: :confused: :confused: :confused: 117.000
    voor dat leuke huis?
    Nou dat krijgen we hier niet voor!

Enne wat een leuke kinderen! :D

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tom mooi plaatje. Die van je Hyves kan ik helaas niet zien hier op het werk.. ;)

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hihi maak me gek Tom...ons huis is nog gekocht in het gulden tijdperk...straks dikke wist! :D :D :D :D

Wij hebben 2 huizen naast ons een boertje met 6 schapen en 13! Lammetjes! zoooooooo lief! ;) (en er lopen eendjes, kippen een geit en een mega konijn rond)

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mogge meiden!

Ik kwam even spieken of tom en/of julita al roze nieuws hadden gebracht maar helaas......nou dan duimen we nog maar even verder :D

hier verplicht 2 dagen met de benen strak over elkaar, want pappa is naar Duitsland. Niet mijn idee maar goed het was blijkbaar nodig. Ik hoop dat keessie een beetje gehoorzaam is ;)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Is niet zo'n heel goed gevoel...vanne nu even niet! :confused:
    Maar goed...keesie heeft het vast nog naar z'n zin...die komt van het wekend!! **in geval van nood..kan papa wel snel naar huis?**

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lekker rustig bij jullie Tom.

Bij ons ook lekker landelijk. Helaas zijn onze huizenprijzen wel hoog. Wij hebben in het dorp nogal wat hotels en daar komen nog al veel 55+ westerlingen. En daarvan zijn er weer wat die dan na pensioenering in het dorp willen wonen en dus de prijzen opdrijven...

Ikzelf heb met veel plezier jaren in Nijmegen gewoond. Is een beetje groot dorp. Kende daar ook mijn buren en ik kon lekker op de fiets gaan stappen, naar het theater, naar de waalkade of lekker shoppen. Nu moet dat soort dingen helaas met de auto. Maar ik krijg mijn mannetje het dorp niet uit. Die is er geboren en gaat er dood...bij wijze van...

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha Mielenl.
    Als het dan straks maar niet geboren wordt met een punthoofdje ;)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mielenl, schijnt dat kinderen vooral veel in het weekend geboren worden :)

Ik kom net uit de tuin, ook weer even aan het rommelen geweest (was even hard nodig de tegeltjes te spuiten met Round Up... groeiden meer plantjes tussen de tegels dan in de aarde ;)). Wij hebben voor de regio een best grote tuin (achter 72m2, voor 25m2), maar je zit hier verder wel echt in de randstad... Het is dat ik mijn man niet meekrijg naar Friesland, anders had ik er allang gezeten (of nog beter in Noorwegen :)). Zusje woont in Friesland, ouders bijna. Kom dus wel regelmatig bij jou in de buurt, Tom ;)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Thanks! zat al een tijdje heeeeeeeeeeel hard te bedenken wat ik vanavond nou moest kopen voor de tuin...zw-dementie is zwaar toegeslagen, maar dat is um Round up! hahahhaa tegen zevenblad...k*t-onkruid! :rolleyes:

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, graag gedaan ;). Round up lijkt altijd het beste te werken... en ik heb er zo'n spuit bij die je op je rug doet... errug makkelijk.

Zou graag de tuin nog even ingaan, maar moet toch echt gaan douchen en naar school :-?

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Round -up? NIET doen gekkies! Dat is toch van zo'n mafiose belg die om die troep te slijten ook maar in de gemanipuleerde soja is gegaan, die daar wel resitent voor was ofzo? Monsanto heette ie...
    Niet heel pluis hoor...
    hier is een linkje dat ik net vond... http://vroegevogels.vara.nl/nieuws-item.65.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=119110

Maar goed, ik ben natuurlijk een groene vogel ;)

Niet naar school geweest dus want ging niet lekker.
    Nu even naar buiten. Wat een heerlijk weer!

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @GO4BABY Ik ben ook een groene vogel mee eens dus. Maareh ik gebruik altijd van dat spul op eco basis van mijn biologische boer gekregen bovendien werkt het voor mij soms helend om het met een mesje tussen de tegels weg te halen
    ;)
    @Beastie kom graag eens kijken schaapjes en een vuurkorf hmmmmm

@mielenl Nee idd keessie kan nog wel even blijven zitten als jij er maar genoeg aan denkt.... dat ie moet blijven zitten dan
    @Miepie Kom es gezellig langs als je in de buurt bent!

@Ellenk Die prijs van ons huis was ook een buitenkansje de meeste huizen zijn hier rond de 3 ton, we hebben hier een grotere supermarkt een bakker slager welkoop maar dat is het dan ook wel..
    De latste trein in het weekend gaat om tien uur richting ons dorp dus dat zijn vervelende bijkomstigheden.

@Lola Leuk he? Zijn ook erg lief.... Mijn zoon is handtekeningen aan het ophalen voor een nieuwe klimaatwet je weet wel die reclame met Stevie Ann.

@ Memyselfandi Ik had helemaal geen trek in eten net ik had warm eten klaargemaakt en werd helemaal onpasselijk.....Teken aan de wand?

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lekker verhaal Go4baby.... Ik zag het gisteren ook bij de Pfaffs geloof ik. Die spoot het zelfs op het dak van een speelhuisje van de kinderen. Helemaal lekker dus .........

Ik denk dat ik dadelijk in mijn pauze ook ff een rondje buiten ga doen.... Gisteren was het ook al zo'n fijn weer... Heerlijk LENTE!

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tom, gewoon PUPO! :)

Deel Deze Pagina