Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jippie! Ik heb niet voor niks nog ff snel ingelogd!
    idd Marieke, 5 indrooglijntjes kán haast niet he?

Dat zou wel perfect zijn, net voor de hsg die je niet wilde! Ik hoop dat je streepje gauw nóg duidelijker wordt! Spannie! en al stiekum een heel klein beetje gefeliciteerd ! ;)

Liefs Tezzz

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

marieke, dat zou wel heeeel gek zijn inderdaad als het 5 indrooglijntjes zijn... hij is nog wel heel licht maar ik wil je toch alvast feliciteren :D het zou echt super zijn voor je. Het is echt super voor je...

@all: goedemorgen trouwens

3. dank je tezzz :D
    o wat haatte ik die HSG! en dan heb ik eindelijk de knoop doorgehakt hoeft t gelukkig niet meer..

maar zou ik nu mogen zeggen dat ik zwanger ben?
    ik bedoel na 5 testen? ook al is t streepje nog wel wat licht..
    of zeggen jullie van, nou wacht eerst maar eens af.... ben zon stomme muts nu, weet gewoon niet wat ik moet doen

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

Leentje: Wat fijn dat het zo'n mooie dag is geweest vrijdag! Wel vervelend dat je zo snel vermoeid bent! Gelukkig dat die kinderen jullie wat lieten slapen!
    Ik zou zeggen geniet nog van deze mooie zondag! Rust lekker uit!

Marieke: wow, het is gewoon echt waar!
    Gefeliciteerd! Ik zie op die test van gister trouwens ook een vaag lijntje! :D
    En over die banner, tsja, ik zou het denk ik wel doen na 5 licht positieve testen!

5. dank je dames :D
    dan ga ik vanmiddag maar eens een mooie banner maken..

ik ga me zo even aankleden en dan naar de apenheul..
    morgen gaan we een andere auto kopen...is maar goed ook want hebben de ruimte strax nodig hahahha

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Marieke heel veel plezier!

7. dank je! dat zal wel lukken! mijn dag kan toch al niet meer stuk hahaha

tot vanmiddag/vanavond!

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, doe nog een beetje voorzichtig. Misschien klink ik wel als een of andere gekke miep, maar ik zou nog even kijken of het streepje echt veel donkerder wordt. Ik zie het streepje nu ook beter dan op de andere testen, maar ik zou gewoon nog even doortesten tot je twee duidelijke strepen ziet. Dus stiekem genieten en elke dag lekker testen ;).

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marieke ja ik zie nu ook een licht streepje! ohhhh meis wat GEWELDIG voor jullie! Ben superblij, krijg helemaal de kriebels! Geniet er maar lekker van hoor, want inderdaad 5 indrooglijntjes zou wel heel vreemd zijn. En mocht je toch naar die HSG-afspraak gaan en een echo krijgen, dan zul je ws nog geen knipperlichtje zien want dan ben je volgens mij nog maar een week of 5 zwanger. Veel plezier bij de apies en kies maar een mooie ruime auto uit ;)

GEFELICITEERD!!!

Hier ook nog steeds niet ongesteld.....wel veel afscheiding dus kreeg vannacht al een nachtmerrie dat ik weer zwanger was (ik was gisteren ook doodmoe, maar dat kwam natuurlijk gewoon omdat ik zo achterlijk vroeg was opgestaan).

@ tezzz (helemaal gemist :oops:) gefeliciteerd met jullie 7-jarig jubileum!

Oh ja en die blauw-met-een-beetje-roze buggy is echt superleuk! Mika begon gelijk te lachen toen ik hem er even in paste. Had-ie vast niet gedaan als het een andere kleur was geweest (rood ofzo ;) )

En verder is mijn man van de week even naar het schadebedrijf geweest met zijn auto.....sjongejonge.....moet er een nieuwe achterklep en nieuwe bumper op gezet, kost eventjes ruim 2000 euro! :confused:
    Hoeven we gelukkig niet zelf op te hoesten, maar jeetje zeg wat een geld!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje netjes hoor, nog maar 6,5 kilo aangekomen, houden zo! Trouwens nog gefeliciteerd met de "magische levensvatbaarheidsgrens" van 28 weken (vond ik persoonlijk ook wel een grote mijlpaal in de zwangerschap ;)

@ lola ja ze zitten nog in de kritieke fase, maar ach, eenmaal zwanger kom je daar toch nooit meer helemaal uit? Ik geloof dat ze wel extra controles krijgen (om de 3 weken dacht ik) maar ik weet niet of dat is vanwege de eerdere miskraam of omdat het een tweeling is.
    Ik vind het wel ontzettend bijzonder hoor, een tweeling, maar stiekem was ik wel HEEL blij dat het er maar eentje was bij ons!

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    pfff sorry hoor het gaat een beetje in etappes vandaag ;)

@ alexia wat spannend zeg, dat je nu al stopt met de pil! Het je wel de strip opgemaakt of ben je ergens halverwege gestopt? kan volgens mij invloed hebben op je eerste "eigen" cyclus In elk geval, ik hoop dat het smeppen snel succes gaat hebben voor je :)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola wat een verhaal zeg, met die honden. Doodeng! Mijn hond (heb ik nu niet meer) had een keer een vogel te pakken....pfff ik wist echt niet hoe ik het had! Gelukkig is het goed afgelopen en idd vaak is een rotschop geven het enige juiste dat je kunt doen....

@ go4baby zeg hou je je een beetje in met die perenijsjes? Straks krijg je een dikke buik en pas je je streefbroekie niet meer! ;)

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha op deze manier kom ik ook makkelijk aan de 6000 posts binnenkort :D

14. Eva R

Eva R Niet meer actief

@mielenl: ik had hem toevallig deze week doorgeslikt dus het was de eerste week.. ik zie het allemaal wel.. hou gewoon ongeveer 30-35 dagen aan en dan merk ik het wel..

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    je hebt kans dat je nu over een paar dagen eerst je onttrekkingsbloeding krijgt.....en daarna is het afwachten....

hihihi bij mij komt nu ook helemaal dat gevoel boven van toen ik mijn pilstrip in de vuilnisbak gooide!

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Spannend marieke. Ik zal voor je duimen.

Goh tezzz de smep al weer begonnen. Wat gaat de tijd toch snel

Veel smepplezier alexia.

Hier begint het steeds meer te wennen. Voor wat je wennnen noemt. Hebt wat last van krampjes/ steekjes, maar verder voelt het niet anders.

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Marieke: Ja, dat is zeker een streepje. Wel heel licht, maar ik zie het wel. Op hoeveel dagen DPO zou je nu zitten? Mischien dat je voor de zekerheid nog bloed kunt laten prikken om te kijken hoe hoog je hcg is!
    Net als Leentje zegt, rustig aan hoor! Even kijken of het blijft toenemen. (en je hcg verdubbelt om de dag, dus ik zou dan morgen even niet testen en dan dinsdag weer. Kost anders zoveel geld!)

@ Leentje: Jaja, lekker druk he, zo'n feest! Wel fijn dat je nu even lekker kunt relaxen! En met dit fijne weer geen straf ;)
    Netjes hoor je gewichtstoename! Vanaf wanneer merkte je echt dat je aankwam?
    Ik ben gelukkig nog steeds lichter dan voor ik zwanger werd. Hoop dat het niet te hard gaat straks. Maar ik eet veel gezonder en snoep nauwelijks meer (die perenijsjes zijn maar 50 cal. ;)) dus hoop dat mijn vetjes zich niet meer gaan vermenigvuldigen... ;)

@ Mielenl: gezellig al die Mika foto's op een rij ;)
    Als je niet had gezegd dat er roze in die buggy zat had ik het niet gezien hoor! Wel leuk karretje! En wat maakt de kleur nou uit!
    Ongelooflijk he, dat zoiets zoveel kost! Kun je bijna een nieuwe 2e hands van kopen!

Nou, hier is het tijd om naar buiten te gaan!

Lekker genieten allemaal!

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja Alexia, ik was je ook vergeten te feliciteren met het stoppen van je pil. Echt spannend hoor. Ik vond de eerste keer zonder anticonceptie wel spannend en raar. Bij mij heeft het rond de 3/4 maanden geduurd voordat mijn lichaam weer normaal functioneerde (ik had de nuvaring, zitten niet veel hormonen in maar mijn lichaam was goed van slag. Het duurde de eerste keer 60 dagen voordat ik na de laatste ontrekkingsbloeding uit mezelf ongi werd). Maar de laatste tijd wordt om ons heen de een na de ander zwanger en allemaal binnen 2 maanden. Bij ons heeft het 11 maanden geduurd wat op zich gemiddeld is, maar we hebben er van de vrienden om ons heen het langst over gedaan. Hoe is het trouwens met je slapeloze nachten, kun je al een beetje beter slapen.

Mielenl, niet normaal he, die kosten voor een schade. Anderhalf jaar geleden reed ik in zijn achteruit tegen een andere auto (sorry dames, maar wat betreft schades tijdens het parkeren bevestig ik echt het vooroordeel wat heerst over vrouwen :oops: ), toen waren de herstelkosten ook echt hoog terwijl de schade in verhouding dan wel meeviel.

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kijk wederom een streepje Marieke...
    Ik moet zeggen toen ik je ovu testen zag had ik er een hard hoofd in omdat mijn ovu testen er heel vaak zo uit zien... Maar streepjes op je zw. test... nee daar kan ik dan niets meer tegenin brengen! ;) Zou anders zeker ff bloed laten prikken PUPO dus minimaal :) Ik vind het nog steeds spannend dus vooorzichtige gefeli... 8)

Ik zit hier met een duffe poes op mijn schoot die heel erg ligt te knorren... wat is het toch leuk een huisdier :)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go4baby ja het is dat dat andere stel zo zat te mutsen over dat roze....ze zeiden het zelfs nog tegen mij "die moet je niet nemen voor een jongen hoor, want er zit roze in!" pffff.....nouja zeg het is maar om een wat compactere buggy te hebben...
    Veel plezier met buiten spelen!

@ leentje ik was al lang blij dat het niet mijn schuld was......ik krijg het nu al zo vaak mogelijk te horen dat ik zijn auto stuk gemaakt heb!

Deel Deze Pagina