Nee, ik zag het niet bewegen hoor, maar mn buik was nogal asymetrisch! Junkie zat echt aan de rechterkant. Voelde ook duidelijk met mn handen dat het rechts veel 'voller' was en links 'leeg'. Heel grappig. Voel af en toe iets. Het beste als ik even rustig lig en ik leg mn hand op mn buik dan voel ik binnenin een soort gevlinder, of alsof er iets langsaait. En soms wat harder alsof er wat luchtborrels door je darmen gaan. (voel het niet met mn hand nog, maar door die erop te leggen voel ik binnen veel meer.) Hoop dat jullie dat ook heel snel kunnen gaan voelen, het is zo bijzonder! @ Marieke: Smakelijk! En groot gelijk! Wij stonden ook niet in de kookstand! Pizza was heerlijk! @ Ellenk: Klnkt ook goed hoor! Hoe gaat het met het afvallen? Zo te horen nog wel goed bezig! Ook al beetje aan het sporten? Kan heel goed een stimulerende werking hebben! Nou, fijn avondje nog! Liefs g4b
lijkt me een vreemde gewaarwording dan als je voor t eerst je frummel voelt.. maar wel ontzettend mooi
@ Marieke: ik hoop zo dat jij je nu echt zwanger bent en dat je dat straks allemaal gaat meemaken! Echt heel wonderlijk en ook heel verslavend... Wanneer ga je naar de gyn? Of eerst bellen en dan vertellen hoe en wat! Hoop dat je snel langs kan komen voor bloedtest ofzo. PUPO !
ik ga morgenvroeg om 9 uur meteen bellen. we gaan een andere auto kopen en das een eindje rijden en omdat mn vriend om 1 uur morgen moet werken moeten we dus vroeg die kant op. dus of ik kan morgenmiddag bloed prikken of een dinsdag.. ik zie t wel.. mag ik hier wat vragen over de CB digitaal? volgens mijn weten heeft de CB digitaal best veel HCG nodig wil die positief zijn.. ik heb donderdag met die test getest en toen zei die niet zwanger.. daarna heb ik dus wel weer andere gewone testen gehad die een licht streepje gaven.. kan dat dan? dat ik nog te weinig hcg heb voor die digitale CB of zijn die lijntjes dan echt allemaal ingedroogd of voorgedrukt enz enz?
Avond....kwam ff bijlezen en werd helemaal blij! Dat kwam door Marieke...jij maakt me blij met je streepjes OOOOwww wat zou dat helemaal geweldig zijn..vlak voor het echte mmm er aan ontsnappen...een made in germany Idd nog even voorzichtig...maar toch een streep komt er niet zomaar! (ik zou me aankomende week gek testen!) @G4b en lola..hahaha wees verrast de zw-masker komt later pas opzetten..blijf smeren dus die giegeltjes Ik heb inmiddels al lichte plekken op me voorhoofd. @G4b.. jajaja geef mij de schuld van die ijsjes jij stopt ze er zelf in! @Leen.....pfff ik wordt met de dag een suffere zwangere..het wordt zwaar en ik ultra langzaam maar goed hoort erbij! We zouden vandaag naar a'dam gaan...maare zijn ons "erf" niet af geweest...broer is komen bbq-en en wordt morgen 39! @All knuffels! (miepie is morgen avond back...mis haar!)
Tuurlijk Yep veel hcg weet niet hoeveel....maar ik dee op 12dpo een stripjes test en een kruidvat en die waren ligt maar posi. op 14 dpo heb ik de digi gedaan en die moest er nog verdomd lang over nadenken...zelf had ik het idee dat ik hen echt niet eerder had moeten doen
beastie dat doet me weer even goed.. zat zelf al een beetje in een dipje omdat ik er nu bijna na een week wel goed gek van word. mijn vriend heeft t ook door dat ik er langzaam aan doorheen zit met die rot testen... hij houd me de hele dag al vast en kusje geven en zeggen dat ie van me houd enzo.. wel lief hihi heb je alweer een buikfoto trouwens? ben wel benieuwd
Vind het altijd wel lekker als mannetje knuffelig is! dat heb je maar vast mooi te pakken 8) morgen bel je de ha, toch? kijken of je wat meer zekerheid kan krijgen, knuffel van hierzoooo enne u vraagt...wij draaien..foto's in album
morgen ben ik idd de gyn even op ...en tja ik heb wel een lief vriendje hihi zozo wat een beste buik meid! mooi hoor ben benieuwd wat voor klein hummeltje er over een paar weken in je album staat
Best aardig...was al om 5.30 wakker :x dus kan alweer een tukkie gebruiken...ach...nog maar 4 dagen werken En bij jou?
mmmmmmmmmmmmmmmmorgen! Ik had ook al even ingelogd om 7.45 uur. Was eigenlijk benieuwd of Marieke nog weer zou gaan testen vandaag tjee Beastie...5.30 uur is mij iets te vroeg hoor! Pfff...mannetje moest vanmorgen om 7.00 uur op om de auto weg te brengen. Vond ik al vroeg zat hihi hij ook trouwens!
@marieke: anders kun je mss de ha ook bellen voor bloedonderzoek. Daar kunnen ze je mss zekerheid mee geven. Succes Hier verder nog steeds geen symptomen. Voel me dus ook eigenlijk niet anders als anders. Maar goed ik lees vanavond wel ff bij, moet gaan werken
Ik werd wakker van een sms op Marks telefoon....storing op z'n werk.... apparaat smst hem dan automatisch...handig zou je denken na 5x heb ik dat kreng onder een kussen van de bank gelegd....maarja kon niet meer slapen natuurlijk Dat kan natuurlijk niet! :x En? als je hem opnieuw aanmaakt? dan wel? of een ander!?
@Beastie: dat hebben wij regelmatig met het alarm van de winkel. Er zijn nogal eens kleine stroomstorinkjes van een paar seconden ofzo, maar dan gaat in centrale het alarm af. Is er dus niks aan de hand, maar elke keer bellen ze weer. En we hebben ze al best vaak verteld dat ze bij die bepaalde code niet hoeven te bellen. Maar dat doen ze toch Heel vervelend HEY! Jij nog 4 daagjes he? Jippie! Maar ik ga nou wat doen. Voor je het weet is het weer een complete zooi hier (het is alweer een beetje begonnen ). Tot vanmiddag! Liefs Tezzz