Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beastie wauw nog maar 4 dagen werken! Ik vind je nog best een actieve zwangere.....ik kon de laatste twee weken bijna niet meer en heb halve dagen gewerkt ;)
    En sms-jes zijn supercool kan er een lekkere boterham van smeren ;)

@ go4baby heerlijk he, zo'n scheve buik....eindelijk de bevestiging dat er ECHT iets zit!

@ marieke....en? hoe voelen we ons vandaag? En wat zei de gyn?

ohja en wat zijn jullie een langslapers met je 5.30u en 7 uur.....Mika maakte mij alweer om 4 uur wakker, hahaha! even een fles gegeven en verschoond en daarna is mamma weer terug haar bed in gedoken tot 8.30u....ssssst niet verder vertellen hoor!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goeiemoggel!

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mogge! brrrr is die goeiemoggel-hype nog niet voorbij?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mupkuh: goeiemoggel too you!
    @Mielenl: Marieke is vanmorgen een nieuwe extra grote gezinswagen aan het kopen ;)

Wanneer is Miepie terug? Vanaaf? Mis haar :(

Ik ga weer verder met opruimen *zucht*

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    owja da's waar ook.....hopelijk gaat dat sneller dan bij mijn man.....heeft hij dus een auto uitgezocht, is besteld bij de leasemaatschappij, blijkt dat de cd-wisselaar-optie is komen te vervallen. Kunnen ze niet meer leveren (schijnt dat als zijn collega die auto twee dagen eerder had besteld het nog wel had gekund :( ) Mannetje helemaal verdrietig, want zeg nou zelf, wat is nou een auto zonder CD wisselaar?
    Nu heb ik hem een klein beetje gerust kunnen stellen omdat blijkt dat je wel een iPod op de standaard radio kunt aansluiten heb ik dus min of meer beloofd zo'n ding voor zijn verjaardag te kopen....en toen zag ik wat ze kostten :confused: . Ik moet hem dus nu nog wel een cursus cd-tje rippen geven, maar ik zag hem gisteren alweer surfen voor iPod-houdertjes enzo, dus ik denk dat hij weer over de teleurstelling heen is.....pffff.....mannen en techniek :rolleyes:

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Die optie had ik ook nog in me achterhoofd..maar vorige week ging wel gewoon goed! Nu breekt me het vroege wakker zijn wel op..ach bijna nog maar 3½ dag :) Scheelt wel dat ik op me kont achter een compie zit..natuurlijk :eek:

@Tezzzz... yep miepie is vanavond terug...morgen ochtend online? maybe....miss her toeoeoeoeoeeeee! ;)

@Mup..lekker zwangert!?

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!! wat mij betreft laat ik het goede achterwege! ;)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ BEastie, ja zeker vanochtend nog even een testje gedaan. Had hem duidelijker verwacht. Maar het is een mooie duidelijke streep :D Staat in mijn album.

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    aiaiaiai...is er iets mis in lola-land? Of hakt de zwangerschap van vorig jaar er nog hard in...?

eerlijk gezegt vind ik hem ligt (neem aan in het eggie nog duidelijker?)...maar duidelijk..je kan er niet meer omheen ZWANGERT! :)

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Marieke: ben heel benieuwd wanneer je langs mag voor het een of ander.
    Volgens mij geeft een CB digitaal ook eerst een lijntje en dat leest dat apparaatje dan uit. Beetje omslachtig eigenlijk, maar wel in 1 woord duidelijk.
    Ik had 'm op 15 DPO gebruikt (1 dag na NOD). Daarvoor deze keer helemaal niet getest.

@ Beastie: Ben je dankbaar dat je de magnums niet ter sprake hebt gebracht ;)
    En lekker vandaag alvast je bureau opruimen, morgen je kast uitspitten, overmorgen voor iedereen de hele dag koffie en thee halen en donderdag ten slotte de hele dag iedereen gedag zeggen! Vliegt voorbij die week!

@ Mielenl: oja, jullie waren van die lease bak. Nou, hier zijn 'we' er nog steeds niet uit... Ik geloof dat we onderhand overal in hebben proefgereden (of de man dan...) en van alles een offerte hebben... nu alleen de knoop nog hakken.
    En ik vind een nieuwe auto niet zo nodig dus dat schiet niet echt op... en volgens mij vindt hij het veels te leuk om die keuze nog open te hebben en zich wekelijks op een ander model te verlekkeren...
    (CD wisselaar vind ik geen aanwinst... we hebben er nu 1, zit achterin en zitten al tijden de zelfde cd's in... dus volgens mij is zo'n ipod geen slecht idee. Kan veel meer in, kun je elk moment een ander nummer kiezen etc. Komt wel goed met die man van jou ;) en straks leuke kinderliedjes voor Mika ;))

@ Lola: Knuff!

@ De rest: ook knuffs!

G4B moet hard aaan het werk... ;)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Magnums, lekker maar lang niet zo fris als waterijs....waterijs RULES! :eek:
    Thanks voor de weekplanning! :)

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Belabberd en hondsberoerd! ;) Te lang aan mijn school gezeten gister avond en dat trekt deze zwangere niet! ;) :)
    Voor de rest niets aan het handje!

Lekker zeg, nog 3 1/2 dag werken! Daarna genieten, gaat echt rap zeg, je bent alweer bijna 36 weken! :confused:

Mupkuh: mooie test hoor!

G4B: werkse! Waterijsjes vind ik ook het lekkerst, maar gister ging een magnam er ook goed in! S'avonds nog bananenroomijs met slagroom, was ook goed te doen!

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Owwww...flink zwangert dus ;) Geniet maar volop van die beroertheid, voor je het weet is het voorbij en weet je mijn god niet wat je nu weer eens zal eten :rolleyes: hahaha

jaha bijna 36w...foto in album! :confused: ....je kan me niet inhalen qua tijd...maar wel met buik! hiihi

Had zaterdag door jullie MAC-gekwek trek...en idd de qouterpounder was erg zout...maar ging er goed in...ennne dan nog een milkshake erachter aan!...lekkurr!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi zit ik jullie berichtjes even door te lezen en ondertussen m'n boterhammen op te eten...wil ik m'n volgende nemen...is het al op! :confused: Van al dat gepraat over waterijsjes, magnums en mac krijg ik trek!
    Maar laat ik maar niet nog meer eten, want ik heb stevig de balen van mijn gewichtstoename :mad: . Heb zelfs zoetjes in mijn thee :pale: en ik lust helemaal geen zoetjes in mijn thee :pale: *zucht*

@Lola: dat bananenroomijs, waar koop je dat? ;)
    @G4B: jij ook knuff!
    @Beastie: ik vind het wel een goeie weekplanning van G4B :) Ik hoop dat je er nog wel 'even langs de multi-vlaai' inpland? :)

neeheeee ik ben helemaal niet op dieet! Ik probeer alleen te letten op wat ik eet! (en alles is zooooo lekker opeens! :rolleyes: )

Laterrr!

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Goeiemorgen

@Go4B en mielenl Komende donderdag halen we hem op de 307 met veeeellllleeee extras. A heeft erg vele zin in de nieuwe auto..
    Het is net een kind met een nieuw speeltje..

Go4b
    Overigens over jullie KDV in adam, natuurlijk is een kinderdagverbijf (niet ieder) heel pedagogisch verantwoord, S en C zijn er ook geweest.
    Tot hun vierde jaar.En toen was het kdv nog veel duurder dan nu. (veel kinderen van hoogopgeleiden, want de gewone mensch kon het niet betalen er waren toenwel wat gesubsidieerde plekken voor bijstandsmoeders en dat was een geluk. De echte maatschapij bestaat ook niet alleen uit hoogopgeleiden)
    Wij vonden het heel belangrijk dat ze in een groep opgevangen werden. En daarom hebben wij toen gekozen voor het KDV.
    EEn KDV is bedoelt voor opvang van kinderen in een groep als de ouders aan het werk zijn. Een psp zaal is geen kinderopvanginstelling het is om kinderen deel te laten nemen aan voorschoolse educatie.
    In het westen van het land staan PSP z onder druk omdat veel meer kinderen het KDV bezoeken. Maar in Friesland bezoekt nog geen 10 % van de kinderen die opgevangen worden als ouders werken het KDV (vooral op het platteland) Dus er is nooit een kentering van aanmeldingen bij de psp geweest juist een groei. Een psp zaal is vooral op het platteland waar leerachterstanden helaas voor vele kinderen een feit zijn, erg belangrijk asl voorziening het word hier gezien als een voorziening die even belangrijk is als een consultatiebureau en bijvoorbeeld een bibliotheek. Dus ik zeg niet dat een KDV niet pedagogisch verantwoord is, maar het hoeft niet ten koste te gaan van kinderen die de psp zaal bezoeken. In mijn opinie moeten deze twee instellingen juist veel meer samenwerken. Overigens zijn S en C naast het KDV ook naar de PSP geweest.

@Lola Wat is dr meisje?

@Mukpuh en Nyncke en Marieke Ik ben heus erg blij voor jullie maar voel me deze dagen nog wel een beetje verdrietig om het verloren vruchtje...
    Daarom stort ik mij op werk, huishouden en acties om de psp te redden!
    (ook voor de beebs van Lola natuurlijk want die komt lekker bij tommetje in Friesland wonen en dan heeft tommetje beloofd een dag op te passen in de week. Dan word lolaatje vreselijk verliefd op de beste vriend van A en trouwen en ze kopen een bootje en krijgen nog vijf kinderen en ze leven nog lang en gelukkig!)

@Tezz O ja opruimen hoe moet dat ook weer?.... grrggrgg

@Beastie Vanuit hier maak ik een diepe buiging en neem mijn hoed af voor jou, want ik vind het echt super knap dat je zo lang hebt doorgewerkt! En straks lekker genieten en rustig an!

@ Miepie! Hoest? Hoe overleef je een week kamp met de bovenbouwers?

Hier druk met acties en het huishouden. Ik verzet mijn zinnen want begin een beetje de zenuwen voor het ta bezoek morgen te krijgen.
    Maar goed een beetje afleiding is altijd goed.
    Verder staat er een irritante strijkplank al een week in onze kamer helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen om de strijk weg te werken. Jammer voor mannetje die een gekreukte overhemd aan moest doen vanochtend :)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :oops: woon jij in mijn huis? :oops:

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: wow wat een mooie buik, ik ga je idd niet inhalen, maar gelukkig niet hoor, heb nog niets op orde qua huis! ;)
    De QP vond ik altijd de lekkerste burger en ontiegelijk vet!

@ Tezzz: in de Deen! Hij was heerlijk! ;) Ik heb wel eerlijk gedeeld met mijn tante en mijn moeder anders had ik de bak alleen opgegeten, maar ze kwamen net thuis! (shit!)

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben afgestudeerd!!!!!!!!!!!!!

Ik kreeg nu al mijn cijfer terug. Ze schreef, volgens mij heb je meer in je mars dan dit, maar ik heb je beoordeeld met een 6,5!

Heb haar maar een mailtje terug gestuurd dat ik dat idd heb, maar dat ik 12 weken zwanger ben en zeer vermoeid! ;)
    Even slijmen, heb haar nog bedankt voor de lessen, aangezien ik vrijdag niet bij de presentatie was (hadden we die dan? wist ik echt niet)....
    Maar ze zegt dat ik het onderdeel gehaald heb, dus ik heb al mijn studie punten binnen! Jippie!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola:

HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE DIPLOMA!!!
    :({|= \:D/ :whistle: =D> :) :thumup: :({|= :({|= \:D/ :whistle: =D> :) :thumup: :({|= :({|= \:D/ :whistle: =D> :) :thumup: :({|=

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whaaaaa bedankt!
    Ik voel me meteen stukken beter!

Deel Deze Pagina