Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lola: dit schreeuwt om: bananenroomijs! :)

wat een opluchting is het he? Dat je je daar in elk geval geen zorgen meer om hoeft te maken. Nu kun je je gewoon concentreren op je beebje en een huisje en lekker de zomer door! :) Jippie voor jou!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    GEfeliciteeeeeeerd!!!

=D> :D \:D/ :whistle: Jeej wat lekker meis..is dat afgerond.. een stress factor minder ;) Zal beeb ook goed doen!

Ben stiekum strots op je, smeppertje! :D :thumup:
    (ondertussen zit ze te denken dat ze nog een kadotjes gaat kopen voor broer...en dan via de mac...weer naar werk rijd...straks in me pauze :) ssssstttt niet verder vertellen! )

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Beastie: Ik vind dat jij dat best mag! Jij maakt gewoon al je dagen vol tot aan je verlof! Mag best een extra ritje langs de mac tegenover staan hoor! Trouwens, als je al zo'n dikke buik hebt, maakt een macje meer of minder toch ook niet zoveel meer uit? Eetse! (Ik wou dat wij een mac in de buurt hadden :( )

Dames, ik ga de kids ophalen van school!
    Laterrr!

Liefs Tezzz

4. Niet meer actief

Lolaaa, joepie gefeliciteerd :D

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beastie, dat vind ik eigenlijk ook! Maar ik ga maar verder zwanger zijn onder het motto een streep is een streep :)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt dames! :D Hihihi, ik voel me meteen niet meer beroerd! Ik heb het hele pand doorheen gedanst, jammer dat er zo weinig mensen in "huis" zijn vandaag!

@ beastie: Ik vind dat je dat wel verdient heb hoor, want net als Tezzz als zegt, je maakt gewoon alle dagen vol tot je verlof! Lekker wat mac-cen!
    Je brengt me wel op ideeen ik moet ook nog wat eten voor ik op huisbezoek ga, dus ik fiets ook even langs de mac denk ik!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dan zie ik je zo :) wat doen we Mac-Alkmaar (verbouwing dus alleen drive...) of HHW? ;) :D :eek: :D
    (ik hou het beschaafd...kip nuggets en milkshake 8) )

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :)
    Over het algemeen ga ik meestal naar HHW. dat is de enige mac waar ik niet gewerkt heb in de regio! ;)
    Dus tot zo! haha! :)

Nou ik ga, even langs de grote gele M en op huisbezoek! (4 maar liefst)

Doei dames!

Liefs (een nu wel heel gelukkig Lola!)

Ps: mijn collega zei dat we vanavond maar moesten borrelen met zijn alle.... *kuch* Kan nie borrelen, dus heb maar wat gelult dat ik vanavond me helemaal zat ga zuipen! ;) :)

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lola gefeliciteerd meis! Ga jezelf maar eens goed verwennen.....

Kwam eigenlijk ff snel spieken of Marieke iets te melden had. ..... Dusszz kom strakjes nog wel een keertje..

groetjes allemaal geniet van de mooie dag (ik zit lekker binnen)

Laterrrrrrrrrr

10. Niet meer actief

Me moeder heeft verteld van wat mijn opa zegt tegen me neefjes.
    Mijn tante is niet boos op mij, maar wilt wel de opnames horen om mijn opa er mee confronteren, ben benieuwd of ze na de opnames niet boos op mij is :|

11. goeiemiddaaag.

als eerste lola van harte met je afstuderen meid! echt super knap!

tom dikke knuf ik kan me voorstellen dat t ook niet nix is!

verder eerlijk gezegd geen idee meer hahaha

vanmorgen om 7 uur ging die klote wekker, op mn vrije dag kan je nagaan, want we moesten naar almelo voor een auto te kijken.. ik opgestaan en meteen even getest.. en t word echt saai onderhand want t is weer zon licht nietszeggend lijntje.. word er een beetje gestoord van.
    wij naar almelo..
    wat een auto zeg pfff echt 3 keer nix.. alles hing los of scheef en schakelen deed ie ook amper.. dus helaas pindakaas.
    toen doorgereden naar otterlo.. daar stond er ook een. komen we daar auto zoek, had een handelaar hem toevallig net gekocht.. wij rennen konden we m nog net tegenhouden. wij achter die handelaar aangereden naar zijn eigen bedrijf.
    hij heeft t ding daar helemaal nagekeken en opgeschreven wat eraan gedaan moest worden. dat gaan ze nu voor ons doen en dan kunnen we m donderdag ofzo ophalen jahoeee!

heb de gyn nog gebeld en zij zei, dat t geen zin heeft om nog meer testen nu te doen, zij zegt de hsg voor mij af en donderdag of vrijdag moet ik weer testen. en dan moet ik de gyn even terug bellen..

dus nog geen zekerheid.. zucht

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: dus ze heeft je geen bloedtest aangeboden? Jammur :( Afwachten dus maar weer. In elk geval geen hsg deze week! :)

Wat leuk dat je na een heuse auto-achtervolging toch nog een leuk autootje hebt weten te bemachtigen! :)

13. ja maar denk dat ik woensdag even bel voor een bloedtest.. anders zit ik weer zo voor t weekend te klooien he..

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lekker van die auto...maare die gyn snapt ie niet hoe iemand zichvoelt? grrr

En hou je het vol tot donderdag/vrijdag niet testen? :rolleyes: ;)

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Balen Marieke....maar die streep wordt vast en zeker donkerder. Gewoon over een dag of 2 nog een keer testen.

En allemaal kleine lettertjes....pffff.....ik kan dat niet lezen op mijn werk hoor.

Beastie, wat een lekker vooruitzicht, nog maar 3,5 dag.

Ik dacht dat Miepie vandaag weer thuis was, ben benieuwd hoe het was.

16. tja was de assistente he... moet ook zeggen dat ik niet verder heb doorgevraagd want waren op dat moment met die auto bezig.. misschien dat ik morgen al wel bel..

volgens mij kwam miep vanavond toch pas terug?

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: wat fijn dat je tante niet boos is! Maar waarom zou ze wel boos op je worden als ze die opnamen hoort? Ze weet er toch al vanaf?

18. Niet meer actief

Geen idee, ze is erg boos op mijn opa vertelde mijn vriend net.
    Ze wilt dr baan opzeggen en mijn opa het huis uit schoppen.. Ik denk niet dat ze boos zijn op mij en ook niet worden. Mijn oom heeft de opnames wel al gehoord, maar me tante is/was weg boodschappen doen.
    Dus moet even afwachten hoe het straks is nadat ze het hebben gehoord.
    Ze gingen wel mijn neefje van 7 uithoren er over, maarja die onthoud dat soort dingen amper :)

Marieke, echt terug bellen en verder vragen hoor, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Marieke wat laat je jezelf (en ons ;) ) toch in spanning. Wat heb je zelf voor een gevoel? Of voel je je echt twisted? Maar we gaan voor iedereen roze deze maand dus komt allemaal goed :)

Ikdus fijn dat je tante niet boos is.. natuurlijk is ze na de opname niet boos op jou maar op je opa!

Tezzz, ben je al weer aan de ovu? Ik vanaaf maar weer voor het eerst.

20. Niet meer actief

Ja tezz ben je alweer aan de ovu of wanneer moet je weer voor een fm?

Deel Deze Pagina