Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marieke he getsie......al dat afwachten is niet goed voor jouw (en onze) zenuwen! ach over een paar weken denk je terug aan deze periode en dan vraag je je af waarom je toch zo nerveus was! Met al die lijntjes (al zijn ze misschien wat vaag) zou je toch intussen gaan denken dat je misschien wel ECHT Z W A N G E R bent!
    Fijn dat jullie een mooie auto hebben gekocht. Wat voor eentje is het?

@ tom goed om te horen dat je flink wat afleiding hebt. ik hoop wel dat je je mk intussen wel een beetje kunt verwerken. En morgen naar de tandarts? Ohh meis ik denk aan je hoor!
    En een 307 (een sw toch?) vind ik ook een hele mooie auto hoor! Wij gaan voor de 308 (ik ben helemaal weg van dat glazen dak :D )

@ beastie en lola en? lekker gesnaaid bij die clown?

@ ellen agut meis binnen met dit weer? hier ook hoor, mijn schoonvader a.k.a. de tuinruimer is bezig. De hele achtertuin gaat leeg en wordt opnieuw bestraat.

@ go4baby wat? ben jij met mijn man getrouwd?!?! mijn man is vorige week op en neer naar Lille gereden om bronwater te halen (is daar lekker en goedkoop) zodat hij eerder aan zijn kilometers zit en dus eerder zijn nieuwe auto krijgt. Het lijkt erop dat die CD wisselaar er toch in gaat komen want blijkbaar heeft die dealer de offerte (MET CD wisselaar optie) geaccepteerd. Die wisselaar zit overigens voorin.

Zo, en nu ga ik ook even van het mooie weer genieten!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ben niet aan de fm's enneh...ook niet aan de ovu's! :)
    Ik probeer het deze maand een beetje stress-arm te houden. Ietsjes minder op het forum (of in elk geval wat minder reageren op alles en iedereen ;) ) en heb dus ook geen ovu-testjes in huis gehaald. Ik heb er nog precies 1, dus daar ben ik best zuinig op. :) Heb net wel ff de calculator en Ff geradpleegd wanneer ik de grootste kans heb dat m'n ovu posi zal zijn. Heb nu al voor de tweede dag eggwhite, dus ik denk dat er wel wat aan zit te komen. Vind alleen dat ik nog niet zo heel veel voel. De afgelopen 2 keer had iik duidelijke ei-pijn. Maar denk dat dat echt vanaf morgen zal gaan beginnen (hoop ik tenminste, want ik kan dus geen ovutestjes doen ;) ). Ik hou mijn temp wel bij evenals slijm en bmm-stand. Ik doe het inmiddels al zo lang dat het toch wel zou moeten kunnen lukken zonder ovutests toch? Voorlopig hou ik het erop dat ik donderdag de grootste kans op een posi-ovutest zal hebben. In elk geval zullen we er 'stevig' tegenaan gaan deze week! :) Hopen dat het iets ontspannender mee omgaan helpt. :rolleyes:

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: wat fijn dat de zaken zo goed worden opgepikt bij je oom en tante. Nu hopen dat er een bevredigende oplossing komt voor het probleem. Want om je opa nou in the middle of nowhere in Spanje neer te zetten is ook weer zoiets :rolleyes: . Misschien voor hem gewoon een leuk appartementje zoeken? ;) :)

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja vergeten te reageren. Ikdus, het zou gek zijn dat ze na het luisteren van de opnames boos zijn op jou. Ze moeten blij zijn dat je hen op ed hoogte brengt, anders wisten ze van niks. Ben benieuwd hoe je tante reageert.

Lola, gefeliciteerd met je afstuderen.

5. Niet meer actief

Zou inderdaad rot zijn als mijn opa in eens in the middle of nowhere word gezet haha..
    Mijn vriend zei tegen mijn oom, doe rustig denk er goed over na.
    Als wij straks ons app. hebben ( horen we als het mee zit vanavond al :| ) dan kunnen de kids gewoon naar Dees toe gebracht worden. En dan blijft Opa alleen achter in het huis, en dan voelt hij vanzelf wel wat hij heeft aangedaan.

Ik vind dit zelf een geweldige oplossing, hier hebben die kids ook sowieso meer dan daar op die berg. En bij mij luisteren ze (bijna) altijd, omdat ik tegen het drukke gedoe kan. Tuurlijk ik vind het ook zonde dat ik dan niet in de avond laat even naar vriendliefs werk kan gaan om wat te gaan drinken met hun. Maar dat neem ik allemaal voor lief, zolang die kindjes lekker hun zelf kan zijn met spelen. En dan gaan we lekker af en toe naar papa en mama hun werk, en naar de speeltuinen die op het strand zijn.

Ik hoop echt dat ze dit in overweging nemen, dit is de beste oplossing !

Verder vind ik het super goed van je dat jij nu even rustig aan doet met het "berekenen" als je lichaam al goed kent met van alles, komt dat zeker goed. Hopelijk werkt het en krijg je straks een mooie beeb in je buik !

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: thnx! :oops: En hopelijk krijg jij straks de kids over de vloer!
    Trouwens...moet de oudste eiegenlijk niet naar school overdag? :rolleyes:

Ik ga ff naast m'n dochter zitten op de bank. Ze was vandaag O ZO ZIELIG want ze heeft keelpijn. Vinden wij eigenlijk geen reden om thuis te blijven van school, maar vooruit maar weer. ff middagje op de bank en morgen weer fris en fruitig naar school ;)

Laterrrr!

Tezzz

7. Niet meer actief

Dankje wel leentje, ja zou wel gek zijn.
    Maar mijn opa gaat de schuld op mij afschuiven, omdat ik op bed zit te laptoppen. ( als ze vervelend zijn stap ik wel meteen uit om ze straf te geven of even met ze te praten hoor. )

Ben ook benieuwd hoe ze reageert, hun zijn zelf in iedergeval erg geschrokken. Ze hebben het volgens mij net mijn Opa laten horen, en ik zou het verder horen hoe het is gegaan.
    Anders hoor ik het wel van mijn vriend.

Hoe is het nu verder met jou? Je rust wel goed uit hè?

8. Niet meer actief

Aaah dat is zo zielig dat ze keelpijn heeft haha..
    Zolang ze maar rustig is toch ? :) .

Hier gaan kids al vanaf 3 jaar naar school.
    Maar wij hebben pas onze NIE kaart gehad, en zonder dat kan je je niet inschrijven bij de gemeente. En de kids weer niet bij school.
    Ze hebben over een week al vakantie, dus één week naar school heeft geen nut. Ze zijn nu wel ingeschreven en ze gaan in september naar school toe.

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Kletskousen!

@ Marieke: shit zeg, suffe vage lijntjes! heb je wel het idee dat ze donkerder worden? Vreemd dat ze je niet even laten bloedprikken hoor!
    en die auto, shit dat jullie helemaal zo vroeg weg zijn geweest voor dat krot!
    Ik moet ook maar eens gaan kijken voor een auto, want behalve manloos en thuisloos ook nog eens autoloos...

@ Tezzz: agossie, arme kleine meid! Lekker aan de waterijsjes? Hmmmm, festini!

@ mielen: ja was heerlik weer bij de grote gekke clown!

@ Beastie: heerlijk gegeten? Wat heb je besteld? Ik had een medium friet, cheeseburger, 3 sausjes, fristi en een water! Moest wel helemaal om fietsen, maar goed, dan trap je die kilo's er wel weer af!

@ Ikdus: wat fijn dat je tante en oom niet boos zijn! Ik heb het niet helemaal onthouden, maar het zal wel een oplossing zijn als die kinderen bij jou kunnen als hun ouders aan het werk zijn! Dan zal die ouwe zich opeens eenzaam voelen!

@ Leentje: gister lekker uitgerust?

@ Miepie: hoe was het?

Zo, ik heb toch een heerlijke baan! 2 mensen waren niet thuis, dus heb lekker nog een uurtje op een bankje gezeten met een goed boek!
    2 bijzondere nieuwe clienten ontmoet! Ik heb tegenwoordig allemaal interessante clienten, niet meer van die ernstig vervuilde gelukkig! :)

10. Niet meer actief

Heerlijk hoor Lola, het zit je echt allemaal mee. Komt echt helemaal goed met jou!

Ja die ouwe zal zich zeker eenzaam voelen op de berg.

Maarja nu kan hij wel sport en voetbal kijken ongestoord, dus dat is misschien een voordeel ;).

En hij kan zo mee rijden met me tante naar Torremolinos hij hoeft nergens rekening mee te houden, zolang hij maar niet mijn huisje komt :)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja, dat is het tegenover gestelde, hij heeft meer vrijheden dan, maar goed, eenzaam zijn is ook niet alles! Op den duur gaat het toch knagen dat hij alleen zit, dan gaan die sportprogramma's ververelen en zijn uitstapjes ALLEEN ook! :D

12. Niet meer actief

Tja eigenschuld dikkebult hè, had hij maar niet zo tegen die kids moeten doen..
    Ik zit nu zelf op de zaken voor uit te lopen maar ik weet niet eens wat er gaat gebeuren. Misschien heeft hij verbetering belooft en gelooft mijn tante en oom dat. En hoef ik niet op te passen.

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    zou wel sneu voor de kinderen zijn als hij gaat oppassen! :(

Ik ga even aan het werk, anders shiet het niet op! Ga denk ik lekker om half 5 naar huis!

14. Niet meer actief

Aan de ene kant is het sneu ja, aan de andere kant mijn neefje van 7 vind het niet erg ( zegt hij ), maar dit gaat laten natuurlijk niet goedkomen.
    Hij zal denken je hoort zo te schelden als je boos bent ofzo. Hij denk nu ook al dat hij zijn broertje mag duwen op de grond als hij vervelend is :S

Nou ga jij lekker aan het werk, ik ga lekker een lauw bad nemen. Hebben me spieren behoefte aan.
    Geniet jij zometeen maar even goed ingesmeerd van het zonnetje ;)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb het beschaaft gehouden...9 kip nuggets..met zoet zure saus en een medium milkshake ;) Was een topper!

...weet je zeker dat je een auto wil...moet je harder je best doen om die mac-dingen van die clown er af te krijgen :rolleyes:

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    yep...ik moet over een half uurtje ook m'n zoontje weer ophalen van een vriendje. Vriendje woont bovenaan een hele hoge bult :confused: . Maar daar ga ik ook gewoon heen op de fiets hoor! (Mét mijn dochter achterop :rolleyes: dat wordt het laatste stukkie lopen ben ik bang :rolleyes: :) ). Maar heb gisteravond paar chippies gehad, dussssss op het fietsje maar weer! ;)
    Als ik jou was zou ik alleen een autootje kopen als je echt vaak verder weg moet. Ik heb er zelf 1 die ik bijna nooit gebruik. Hij staat eigenlijk te wachten tot we een derde kindje hebben! :)

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ikdus: badderse! Zit ik nog steeds hier! Sjonge...

@ Beastie: oh bescheiden hoor! Aaah, die nuggets zijn ook heerlijk! Nu wil ik weer! ;)
    Ja dat is waar, maar voor mijn werk moet ik veel fietsen, dus als ik nou alleen ga mac-cen als ik werk! werk in Amsterdam, dus was net naar leidseplein gefietst +/_ 5 min fietsen, dan trap ik het er wel allemaal af, vooral met die hitte. met een auto hier is het niet te doen!
    Moet ik gewoon niet in Alkmaar of HHW naar de mac!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: ik moet niet vaak verderder weg! ;) maar het leek me handig ivm brengen naar KDV. Fietsen vind ik dan weer zo eng met zo'n kleine baby!
    hahahaha, hoelang is het fietsen, is idd wel goed voor de verbranding!

Ooooh lekker naturel chips met picalilly!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: Met dit weer op de fiets is elke seconde goed voor de verbranding :( :rolleyes:

Tip: fietskarretje! Kun je de kleintjes die nog niet kunnen zitten ook goed in vastmaken. Of een bakfiets :rolleyes:

20. Niet meer actief

Ik zit hier ook nog :) zit me vol te eten met tukkies. Ik mag wel wat kilos aankomen..

Deel Deze Pagina