Pffff...ik ben nog steeds van de WAP van je nieuws Julita. Ik kreeg de letters niet meer groot en roze en heb net even triljoen spelfouten uit de tekst moeten halen.
meiden, ik kan het gewoon niet helemal geloven! Ik ga denk ik toch even naar het zh hier want mijn prog is ook op en ik weet niet wat ik nu moet. Maar ik ga dus mijn ouders zien dit weekend. Vind ik het zonde om niks te zeggen, maar mannetje moet het wel eerst weten. Mannetje zit niet alleen op werk en ik vind het niet zo leuk als ik hem bel en dat zijn collega er naast zit... Of valt dat wel mee. Ik weet het ff niet meer. Heel erg bedankt voor de felicitaties meiden, ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Jullie verhalen van vriendinnen met bruin verlies doen me goed, maar het blijft een beetje eng.
gewoon bellen en dan gooi ik het er gewoon uit? Dat is wel het meest natuurlijke. De grap is dat hij denkt dat ik in het weekend ongi ben geworden, dat denken mijn ouders ook. Dus dit is echt de enige keer dat ik ze kan verassen.
Het zal wel door mijn ' eitje-springt-bijna'-hormonen komen, maar ik zit hier gewoon echt hardop te brullen! Ben zo blij voor je Julita!Echt super super superblij! Wat ontzettend balen dat je mannetje nou niet meteen om de hals kunt vliegen zeg! Misschien een leuk frans slabbertje of zoiets op de kop tikken? Er is vast wel iets leuks te vinden 'dans Paris'! Als je bruinverlies blijft houden, zou ik als ik jou was idd in Nederland ff een verloskundige bellen. Misschien dat je daar zelfs 'als spoedje' wel even terecht kunt! Of anders loop je toch gewoon een eerste hulp binnen? Denk niet dat je je er teveel zorgen over moet maken hoor. Bruinig is nog lang geen rood natuurlijk! En een dikke positieve test is niet voor niets zo positief geworden natuurlijk! Tjeetje...ik ben echt ontzettend blij voor je! heeel veeel liefs van mij!
@ julita: GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ik zou vriend vanav vertellen, dat je 'live' zijn reactie kan zien en even langs het zh kan nooit kwaad toch? veel geluk! klingel
als je je ouders van het weekend al ziet zou ik idd aanraden mannetje maar gewoon te bellen. Misschien vragen of hij anders ff een rustig plekje opzoekt ofzo (als íe aan het werk is)? En een leuk hebbedingetje om je ouders en man te verrassen kan natuurlijk sowieso!
@Julita: ga maar naar de eerste hulp ja! Mijn vriendin is in Frankrijk bevallen en de zorg daar voor moeder en kind is heel uitgebreid. Krijg je vast wel een echo oid!
ik zou idd ook gewoon bellen meid! en even langs t zh is nooit weg! wat een heerlijke dag toch... zonnig en dan ook nog een zwangere
net aan mannetje verteld, hij is een beetje van slag. Ik ben ook nog niet helemaal bij. Ik ga nu even naar de eertse hulp en hoop hoop hoop dat alles ok is. Ik krijg hoogstwaarschijnlijk een echo. Mijn borsten gaan trouwens acuut pijn doen. Mannetje zei dat hij het liefste zou wachten tot we met mijn ouders met zijn allen in het Zurich zitten, maar dat vind ik zonde want dan heb ik de hele week met mijn moeder zo'n geheim, terwijl we er anders juist zo lekker over zouden kunnen praten
kan me voorstellen dat ie even van slag is. zeker omdat ie je nog zo lang moet missen! zon geheim zou ik ook niet voor me kunnen houden hoor!