we wachten hier in spanning af! (mannetje komt pas om 21.30 uur thuis vanaaf, dus heb nog wel ff de tijd )
\/ \/ \/ {|= {|= {|= \/ \/ \/ WOEHOEI JULITA EN JULITA-MAN SUPER GEFELICITEERD!!!!!! WAUW WAT IS DIT GAAF ZEG! SUPER VERDIENT! Ik ben zo blij voor jullie kan het wel uitschreeuwen van blijdschap! En dat kleine frumpje heeft zich gewoon heel stevig in je vastgemetseld en daardoor wat oud-bloedverlies denk ik! Ik snap dat je helemaal beduusd bent en 't nog nauwelijks gelooft... maar dat hoort er allemaal bij! BEN ZO BLIJ!
Ja, maar wat als er nu blijkt dat je 3 of meer eitjes hebt die aan het groeien zijn? Heb ik 1x gehad. En toen mochten we er 'niks mee doen'... Dus dan zul je het toch eerst af moeten wachten... wat er op CD11 bij de fm te zien is..? Of heb ik het nu mis...? Groetjes, Hanna
JULITA IK STA HIER HELEMAAL TE SHAKEN VAN HARTE GEFELICITEERD! IK GUN HET JE ZO!!!!! HET IS VAST HELEMAAL GOED!!!!!!!!!!!
Volgens mij kunnen ze pas vanaf de 5 weken iets zien op een echo toch? Maar ze kunnen je wel geruststellen en toelichten hoe of wat. En misschiene en onderzoekje doen. Die vriendin van mij had trouwens ook rood bloedverlies (niet superveel hoor) maar daar hadden ze niet echt een verklaring voor. Vanaf week 10 of 12 is het toen gestopt volgens mij. Bruin bloed is in ieder geval oud bloed en als je flink gaat bloeden met stolsels en krampen is het iets anders, maar je Bm is nu ook goed doorbloed dus er kan ook zo een adertje knappen. Maar ik zou ook ongerust zijn. Nog even wachten en dan komt de vermoeidheid en misschien de misselijkheid. Ik zou je vriend gewoon bellen en vragen of hij even apart wil gaan zitten. En zitten, niet staan, want dadelijk valt hij om . Tezz, ik ben door het supernieuws van Julita je helemaal vergeten te feliciteren met je superei. Wat een goed nieuws. De clomid werkt dus super. Als jij dan even Julita wil volgen, dat zou mooi zijn. En 7 mm in 3 dagen gegroeid, dat heb je goed gedaan. Morgen flink aan de slag. EDIT: ik liep weer achter, je hebt je man al gebeld. Succes Julita bij de EH. Daarna weer snel je mannetje bellen om hem even gerust te stellen en dan wel starten met genieten, al blijft het de eerste weken een raar idee dat er een mensje in je aan het groeien is.
@ Tezzz: wow zeg! Jouw eitje staat inderdaad flink op knappen! Maar even, net als Mielenl, de beentje bij elkaar houden Hoop dat er al een legertje zaadjes klaar zit om de boel te bespringen! En anders halen ze het eitje na de sprong wel in... Komt goed! @ Julita: ik zit hier nog echt te mega smile'n! Lekker naar ZH voor de prog! Begreep ik nu goed dat je meteen een echo krijgt? Om te kijken waar de bloeding vandaan komt ofzo? Hoop dat ze al een stippie van jullie ukkie kunnen zien en dat het allemaal ok is! En ik zou het gewoon aan je ouders vertellen! Heb je die de hele tijd op de hoogte gehouden van de iui enzo? Stuk relaxter als je met ze kan delen wat je bezig houdt! Wel balen dat je je man pas volgende week weer ziet! Wij gaan nieuwe printer kopen.... k*t ding is er mee opgehouden... (nog geen half jaar oud...) Dikke knuf!
OOOh meissie Ben echt super blij...WAT een FEEEEEST!! \/ \/ Denk ook dat je hem het beste kan bellen....het is niet iedeaal maar toch je wil het hem toch vertellen .... zeg maar eerst dat ie even moet gaan zitten Dat moest ik namelijk ook! .... pfff zo lang nix van je gehoord dat ik het slechtste verwachte Edit.....jha ik loop achter...was ook veel om bij te lezen Boek je van Kluun is geen optie aangezien dat ie spaans sprekend is... Koop iets leuks voor als je hem straks ziet..ienimienie schoentjes...ofzo Doe daar de vet posi test in met een strik er om! Meid, dit verdien je zooooo...Ben superblij voor jullie **ps: toch weer roze donderdag!!!** Gewoon vertellen...ff een leuk verassings moment/kadotje vinden Het is je moeder en met wie wil je over zulke dingen praten....juist MAMA!! Aanstaande oma's kunnen je steun geven! in alle tijden!
@Hanna: op dag 11 van je cyclus zal er waarschijnlijk nog geen eitje springen (in elk geval niet als er meerdere zijn) dus als je smept op dag 8 en 10 is er toch nog niks aan de hand? Kun je vanaf dag 11 weer verder kijken hoe de progressie is, toch? @Leentje: ja, dank je wel! Wou ik net voorstellen, om donderdag over twee weken weer een roze donderdag te maken!
hihi idd tezzz..voor jou ook een roze donderdag! heb net even gegoogled op dat HCG onderzoek.... nou ik ga dus echt niet alleen jezus dan maar liever een maandje overslaan als alleen gaan... ik wil iemand mee naar binnen hoor.. als ik dat allemaal zo lees over tangetjes die prikjes in je vagina veroorzaken.. flinke pijnscheuten in je buik en rug.. daarna bloedinkjes door de tangetjes enz enz enz kan wel janken! sorry dat ik hier de vreugde een beetje verpest
@ Tezzzzz...wat een knoepert!!! Mischien heb jij ook een rose tint zaterdag....Maar julita is natuurlijk KNAL roze **blij blij blij ooooh wat ben ik blij!**
@ Marieke: rustig aan! Laat je niet gek maken hoor! Het hoeft echt niet zo vreselijk te zijn! Niet teveel lezen want je neemt alleen de afschrikwekkende verhalen in je op... Knuf!
is ook zo go4baby.. misschien valt t ook wel mee.. maar vriendin kan ook niet mee... dus moet ik helemaal alleen naja ik zie t wel... laat de afspraak maar even staan en dan beslis ik maandag wel hoe en wat!
tom toe dan! aaaaaaah testen testen testen je bent hartstikke zwanger meid! dus test ff dan zo nu ben jij de lul hihi