AIII...ga straks wel even kijken of er ook iets anders is tegen zevenblad...want dat is echt een ramp..elk worteltje...elk stukje ervan wordt weer zo'n plantje...drama! Het overwoekert al me andere plantjes Heb wel iets tegen slakken wat niet slecht is tegen egels, vogels en huisdiertjes **zo ben ik weer wel!** Als frummel geboren is geef ik een BBQ! Jij hoeft alleen de afsluitdijk over!
@Marieke, voor de steun wil ik best met je mee gaan. Maar ben helaas een hele slechte autorijder Durf nog nét naar Zutphen, maar daar houdt het wel mee op
@tezz Heerlijk van dat ei! Even god je best doen de komende tijd en dan komt het bij jullie ook goed met de derde spruit! Trouwens ik verlies zo nu en dan vruchtbaar slijm.. doorzichtig.... Is dat een goed teken?
@Marieke: de uitslag zou een paar daagjes duren. Weet ook niet waarom. Ik zou volgens mij maandag er misschien al voor kunnen bellen. Maar omdat ik donderdag tóch moet bellen of het priklab hier op de poli open is, hebben ze ook maar meteen opgeschreven dat ik donderdag de uitslag krijg. Eitje staat natuurlijk ook zó op scherp dat een herhaling van de test nu nog al geen zin meer zou hebben. Ik meen het trouwens hoor! Ik wil best met je mee! Breng je wel op m'n rug naar je huis!
Mooi ben weer weg kan ik ook niet aan het testen slaan.... Ik moet helpen op school.. ik ga vanavond lekker uiteten met kennissen wat vinden jullie wijntje of niet?
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita \/ (ronde 14, veel x smep) 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Nataschie, ronde 3, NOD 14 apr 12. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 13. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 14. Queenie, ronde ?, NOD 21 apr 15. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 16. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 17. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 18. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 18 SMEP - kandidaten 6 Ongi.... 1 Zwanger ....1 negatief.... ...% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een ei! 1. Ellenk, ronde ? , NOD 4 mei Go Julita go go gooooo!!
@Tom: hmmm kweenie of dat een goed teken is. Interessant is het in elk geval wel! Bij zwangerschap heb je meestal in elk geval wel veeeeel afscheiding, maar of dat ook doorzichtig is, weet ik echt niet (meer)!
Ja goed hé! Speciaal met jou in me gedachte...als deze knoepert niet wordt benut! @ Julita.... is dit niet iets als banner... gewoon tot je het echt super zeker weet!
Tom, ik zou 1 wijntje pakken. De eerste 6 weken heb je geen bloedband en dan nip je er gewoon heel rustig aan. Ik heb de dag voor mijn eerste pos. test twee wijntjes gedronken omdat ik dacht dat mijn ongi er aan kwam. Pas geleden nog een wijnjte willen proeven op de verjaardag van mijn vriend omdat ik dacht dat je er soms wel eentje mocht (lees er zoveel tegenstrijdige berichten over). Maar ik voelde me zoooooo schuldig dat ik het niet meer doe. Schiet eigenlijk ook niet op.
waaaaaaaaaaaaa wat leest mijn oog????? JULITA IS ZWANGER!!!!! Wat supergaaf meis! Ik hoop dat je wat geruststelling krijgt op de EH over het bruinverlies. En nu genieten he meis!
Tom ik hoop het echt voor je.... toen ik zwanger was had ik echt last van afscheiding maar pas na een paar weekjes. Afscheiding zegt bij mij helemaal niets heb 2 cyclussen gehad met afscheiding zelfs tot op ongi dag en deze keer had ik juist helemaal geen afscheiding voor ongi. Maar PUPO PUPO! jammer dat je niet meer test op roze donderdag
Hallo meiden, Hoe gaat het met jullie? Nog druk aan de SMEP? Ik hoop echt zo dat jullie ook snel zwanger zullen zijn! Kom op! NIET BEPPEN MAAR SMEPPEN!
Die Julita..made in Tokyo, born in the USA! Nou betere planning kan je niet hebben....2 jaar niet mogen werken in CA heeft nu wel invulling gevonden Eerst lekker zwangeren..en dan lekker moederen! hihihihihi @Mielenl...klink misschien heel suf ten opzichte van de andere...maar vind je het niet jammer dat straks het zwanger zijn over is?...ik moet nu nog maar 3 maanden...maar vind dat nog zo kort Ik bedoel...GAAT WEL ERRUG SNEL!
@Klavertje: tjee, ben je alweer 18 weken zwanger? Gaat dat toch snel zeg. We hebben net vandaag een nieuwe zwangere! Julita! Goed he? Jij alweer bijna de 20-weken echo? En? Wil je weten wat het wordt? Of blijft het een verrassing? Laat je het ons weten tegen die tijd?