Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja wij horen graag de succesverhalen van vroegere smepsters :) :)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whaaaaaaa,
    Julita!!! Gefeliciteerd!!!!!

Het is je echt zoooo gegunt! Wat heerlijk!
    Ik hoop dat het ziekenhuis je straks gerust kan stellen!
    en wat heerlijk, dat kwam toch zo mooi uit in december, met het bezoek dat al zou komen voor kerst en nu natuurlijk ook voor die kleine!
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo, ik kwam even spieken of Julita al gepost had.
    Klavertje, wat gaat het snel he.

Ik heb morgen de 20 weken echo. Ik had mijn ouders en schoonouders en mijn tweelingzues meegevraagd, maar nu blijkt dat je maar twee man mee mag nemen (naast Nick en ik dan). Nu kan mijn schoonvader niet en bij mijn vader kwam het ook niet echt goed uit, dus dan maar met zijn drietjes. Ik vind het echt spannend hoor, je weet nooit of alles goed is.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Leentje: leuk zeg dat je morgen de 20 weken echo hebt! Willen jullie ook weten wat het wordt/is?

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    je was me nét voor Lola! ;) En, leentje?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    hihi! ;)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb ook mijn mini-feestje bedenk ik me opeens!
    Ik ben "al" 2 1/2 jaar met mijn vriendje! whahahaha, lekker kort!
    nou gelukkig zijn we maar snel met kinderen begonnen, want na 2 jaar nog geen resultaat!!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: heheh gefeliciteerd!
    rond 22 april is mijn NOD en dat is de trouwdag van mijn schoonouders. Over 2 weken zijn ze 37 jaar getrouwd. Op hun 30ste trouwdag konden wij aan de hele familie bekend maken dat ik zwanger was en we gingen trouwen! Stiekum hoop ik dat dit weer een gouden datum zal zijn! ;)

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Gefeliciteerd Lola... Ik denk dat ik daar (samen met het goede bericht van Julita) maar eens vanavond een goede borrel op neem! (ff een flesje opentrek ;))

ik ben "al" 3 1/2 bij mijn mannetje.
    Ik baal ervan dat ik die flapdrol niet eerder ben tegengekomen. Heb ik 32 jaar op moeten wachten!

Tezzzz, het zou geweldig zijn ! en dan ook nog je eerste echte normale cyclus met een beetje van jezelf en een beetje van maggi....

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Voor ik verder bijlees en reageer:

JULITA, GEFELICITEERD!!!!!!! :) :) :)

Ben helemaal superhappy voor jullie... eindelijk raak! Ga vanavond een lekker wijntje op jullie drinken! ;)

Toch weer die donderdag, hè?

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha geniet er nog maar lekker van hoor, meis! Ik doe dat ook maar zal echt blij zijn als ons keessie er eindelijk is. Het enige dat ik echt zal missen zijn de bewegingen van binnen denk ik. Verder zal ik er denk ik niet rouwig om zijn dat ik binnenkort niet meer zwanger ben ;)

@ tezzz (in alle commotie helemaal vergeten) wat goed zeg, een super-ei! Ik zou zeggen, geef die spermaatjes van je man een tomtom mee en dan hebben we over twee weekjes weer roze donderdag :D

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey meiden ik ben er weer.

Ik kom daar aan en ik moest heeeeeel lang wachten want er was een een of andere nood keizersnede aan de gang. Zat ik daar in mijn nakie helemaal alleen. Niet zo leuk. Toen heeft ze alleen met zo'n eendebek gekeken en zag indezrdaad bruin en toen heeft ze een zw. test gedaan die er dus gewoon hartstikke nega uitkam. Tot 2 keer toe. Toen zei ze heel bot dat ik vast niet zwanger was.
    Mijn test was een Clearblue en hij was meteen posi en er staat op de verpakking 99% betrouwbaar, dus ik weet het ook niet meer. Ze zei dat mocht ik toch zwanger zijn is dat bruin geen probleem inderdaad.
    Ik ben evengoed nu heel onzeker vanwege die stomme tests daar. Wat denken jullie?

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita al terug van de EH?

Tezzz, jij ook gefeliciteerd met je superei :)... nou nog bevruchten :)
    Lijkt me erg tegenstrijdig te weten dat je ei op knappen staat en dan niet mogen klussen...

Tom, knap dat je het volhoudt!

Mielenl, nog geen beweging in bij jou? Keessie luistert al goed dan ;) (ik ben geboren op de enige dag dat het mijn vader niet uitkwam... zat aan de andere kant van het land voor een vergadering. Is aangehouden voor snelheid en met politiebegeleiding naar huis gebracht :)... 5 min nadat hij thuiskwam was ik er!)

Go4baby, hoe is het vandaag met de misselijkheid?

Pffft, Julita, zit hier nog steeds helemaal hyper op mijn stoel... zou het liefst in de trein naar Parijs stappen om je een hele dikke knuffel te geven!

EDIT: O, Julita, wat naar allemaal... Ik denk eerder dat het aan minder geconcentreerde urine ligt dat hij nu nega aangaf... nog een testje kopen en plas een paar uur ophouden! Pffft... wat een rollercoaster voor jou vandaag!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl:hihi...ik vind het zoooo moeilijk om nou vanavond niet nóg eens te smeppen! Tuurlijk, we hebben het gister nog gedaan en morgen mogen we óók weer, maar voor m'n gevoel :( ben gewoon zooooo bang dat we 'm misschien missen anders! En bij zo'n goed bericht krijgen we allebei spontaan extra zin! :) Maar we volgen gewoon netjes de instructies van de gyn. Hij zal het wel weten!
    Trouwens, over de zwangerschap: Die bewegingen zal je altijd onthouden. En heeeeeeeeeel soms, als je darmen raar doen of zo, voel je het heel vaagjes even weer! hihi, nu we een bubbelbadmat hebben ben ik erachter dat de bubbels tegen je buik hetzelfde voelen, alleen dan van de buitenkant!

Maareh, Beastie: ik ben benieuwd of je er over 3 maand nog zo over denkt als nu. Zwanger zijn is heerlijk, maar ook jij zal blij zijn als je kindje eruit is hoor! Als je megagroot bent, geen kant meer op kan, overal pijn hebt en vooral je beeb eigenlijk geen ruimte meer heeft in je buik en dus wil uitwijken naar je blaas en je maag en je zij en je.... vul maar aan. Dan wil je vast liever weten hoe je kindje eruit ziet dan dat je 't in je buik wil houden! ;)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: tjee, maar dan zou jouw test toch niet zooo positief zijn geweest? Heb je er nog meer? Nou zit je nog steeds in onzekerheid! Pffffffffffff!

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik had er maar een gekocht... Ik weet het even niet meer

17. jeetje julita! das ook wat! maar je bent gewoon zwanger hoor! je urine was idd gewoon wat minder geconcentreerd... had je veel gedronken?
    idd gewoon nog een testje zelf doen hoor!

wij zijn in juni 3,5 jaar samen.. wat gaat die tijd toch hard :) :)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Miepie; het rare is dat ik mijn test niet eens met ochtend urine heb gedaan.

19. ow ja mag ik ook op de lijst voor mei?
    graag op 10 mei en ronde nummer 17 alweer pfff

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    marieke, ik had juist in de tussentijd helemaal niks gedronken

Deel Deze Pagina