Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Poll voor Grote Verrassing: [​IMG]
    Ikdus: in de nacht van 5 op 6 juli om 04:55, een meid !
    go4baby: 's middags 12 juli en een ehhh.... smurfje ;)
    CynthiaB: de nacht van 14 op 15 juli en een jongetje!
    Tezzz: 15 juli, 's morgens om 9.00 een meisje (omdat iedereen jongen zegt ;) )
    Leentje79: 16 juli in de ochtend en een jongetje!
    Miepie80: 17 juli rond 02.00 en een jongetje!
    Zico: 19 juli in de de ochtend, een meid!
    Lola1982: 20 juli in de ochtend, een meid!

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh ja, de jouwe had ik nog niet gezien. Ben benieuwd!

3. Niet meer actief

Ben ook benieuwd :D

Hoe staat het met je huisje.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Is toch de 11de zie ik op DE lijst? :(

5. Niet meer actief

Hahaha jaa daarom, maar SC las over die van mij heen.
    Kan gebeuren he :)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Huh?

7. Niet meer actief

Hahaha laat maar zitten, nu ben ik ook verward
    Ik ga slaapie doen, mijn ogen hebben moeite met open blijven.

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Slaap lekker!
    lola is jaloers, die wil ook een tukkie doen!

Ik ga nog eventjes een huisbezoek afleggen aan de andere kant van de stad! Grrrr!
    Fijne dag!

9. Niet meer actief

Ooch Lola je bent zoo ziek en je hoest en niest heel veel en oooh ooh je buik doet zo een zeer.
    Meld je ziek :p

Nee grapje meid, kan je misschien eerder naar huis? Kan je daarna even lekker tukken..

En wees maar niet jaloers hoor, na mijn middag dutje ben ik nog steeds moe, ik word er niet goed van :-s, zal het hollandse weer wel zijn.

10. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, wel goed. Ze zijn nog steeds druk bezig. Ik hoop dat we deze week nog de keuken erin kunnen zetten en volgende week de badkamer kunnen doen. K word wel een beetje zenuwachtig van de tijdsdruk hoor!

11. Niet meer actief

Is toch ook logisch je moet ook nog eens de baby kamer goed laten uitluchten.
    Ik hoop dat ze gauw klaar zijn, en je nog even alleen kan genieten in je huisje.

Blijf nog even online, als smaak politie is afgelopen ga ik echt naar bedje toe.

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Haidieho,

Ik was ook bijna aangestoken door jullie perenijsjesverslaving. Afgelopen vrijdag zag ik ze liggen en wilde ik ze meenemen, kwam ik er net op tijd achter dat we nog steeds geen vriezer hebben. Helaas pindakaas (even aan to do lijstje toevoegen).

Pffff....kon vannacht niet in slaap komen. Ik was ook allemaal lijstjes aan het maken wat we nog in huis moesten doen, wat ik nog voor het bedrijf moest doen voor verlof.....pffffff.....alsof je 's nachts iets kunt doen.

Daarnaast een beetje gezonde spanning voor vanavond, dan hebben we de 30 weken echo. Heb er wel zin in.

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ CynthiaB: lekker dat het opschiet! Zou inderdaad wel lekker zijn als het over twee weken klaar is. Kun je meteen je verlof goed gebruiken door de laatste dingen te doen!

@ Leentje: :)
    Hihi geen ijsjes maar lijstjes verslaving ;)
    Nog geen vriezer.. vergeten in de keuken? of heb jij een bijkeuken ofzo waar je dat ding in kunt zetten?
    Ik zit nu te dubben of ik mn 'oude' koelvrieskast blijf gebruiken of zo'n inbouw doe (omdat de keuken straks gezellig in de kamer zit..) Wel wat netter weggewerkt, maar wordt zo'n kollosale pukkel... :(
    Ben nu ongeveer de 6e keukenopstelling aan het tekenen... pfff best lastig.
    Denk dat ik toch maar even een goede plattegrond in photoshop ga tekenen om een beeld van de hele kamer te krijgen...

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik ook!

Gelijk heb je...het wordt ook best zwaar en je tempo kerlder echt de laatste weken mega hard naar beneden...dus voor alletwee de partijen misschien wel een goed idee... Heb je nog vakantie dagen die je eranders achteraan plakt? ;)

Nou hier is de vriezer weer up to date...vol dus! :rolleyes: :eek: :D

15. Niet meer actief

Hahaha nou als ik iets wil en ergens aan denk, denk ik er ook vaak snachts aan als ik bed lig.
    Volgens mij kan ik me dan het beste concenteren.
    Dus lekker laat aan alles denken is vast wel ergens goed voor hoor Leentje..

Wel vragen voor foto's vanavond en dan in je album plaatsen hè, niet vergeten ;)

Ik zou gaan slapen maar kon het niet laten om eerst even telefoons te bekijken..
    Mijn moeder en ik geven een nieuwe telefoon aan vriendlief voor zijn verjaardag. Maar vriendje is zo lief dat ik ook de telefoon mag kopen die ik heel graag wil hebben :) Wat een lieve vriend heb ik toch.

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik had toen de gehele kamer in dat program van ikea gezet...
    Denk ook ff hoe oud je koel/vries combi nu is...niet dat je over 3 jaar weer zit ;)

17. ik wil ook op de lijst :D
    ik denk 16 juli rond 17.00u en t word een jongen :D

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat kan natuurlijk ook. Even kijken of mn heel huis erin past... Alleen kan dat ding niet op mn Mac... grrrr
    Koelvries ding is 4 jaar oud en was toen een super goed A merk A label energie ding. Dus verwacht dat ie nog wel even werkt. En dan kan ik altijd nog die inbouwkastkopen als ik 'm op de hoek zet... (kan ook haast niet anders)

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wij hebben in de hoek een koelkast met daarboven de heteluchtoven, daarnaast hadden we alleen nog maar plek voor een smalle apothekerskast. De rest van de keuken wilden we zo goed als geen bovenkastjes of hoge kasten dus hadden we geen ruimte voor de diepvries. We zetten deze in de bijkeuken die direct vanaf de keuken bereikbaar is. Dus we moeten er maar snel eentje kopen. Eentje met 3 of 4 lades ofzoiets.

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, dat klinkt wel als een lekkere luxe keuken... Wij moeten wel aan de bovenkastjes omdat we weinig vloeroppervlak hebben (en ik veel 'servies' enzo heb en van een goede voorraad hou ;))
    Maar een bijkeuken is echt luxe!

Veel plezier vanavond bij de 30 weken echo! (zit die er standaard bij bij jullie of zelf aangevraagd?)

Deel Deze Pagina