Ja, ik heb nog vakantiedagen, en die wil ik er achteraan plakken, maar daar moeten ze eerst "overleg over hebben". Maar ik ga er wel vanuit dat dat geen probleem is, ze moeten wel hele goede redenen hebben om me in oktober geen vrij te geven.
Onze vk heeft een eigen echoapparaat, dus dat doen zij standaard. Zal niet echt lang zijn ofzo, maar wel leuk. Go4b, het is volgens mij een geklungel om je huis op schaal in photoshop te zetten. Als het met de Ikea planner niet lukt, wil ik best je plattegrond snel in autocad zetten en op schaal als pdf ofzo terugmailen. Stuur dan maar een schetsje. Dan kun je lekker op schaal gaan indelen.
Oh, da's relax dat ze er zelf een heeft! Hier moet je altijd standaard naar een echocentrum... Leuk die grote stad... Lief dat je het aanbiedt hoor, maar ik ga jou echt geen extra werk geven Ik heb net de laptop gestart met windows erop (ook een Mac) dus daar maar op proberen (jaja, moet thuis ook kunnen computeren.. ) Op werk alleen Mac (daar moet ik nieuwe besturingssysteem nog opzetten zodat ik ook windows kan draaien (voro dit soort dingen... ))
Heeft nix met grote stad te maken hoor...maar alles met de opleiding die je nogig heb om een echo te mogen en kunnen maken en daarbij de kosten van het app. ...dus begrijp wel dat er vk's zijn die dat niet hebben. @Alexia en Tezzz...hier alles oke!
Hallooo Dames, Iedereen druk aan de verbouwing?! @ Beastie: wanneer is je uitgerekende datum nou, ben in verwarring gebracht namelijk! @ Ikdus: eerder naar huis kan ik zelf altijd inplannen, maar als ik huisbezoeken ga afzeggen loop ik de rest van de week weer tegen de feiten aan! Lekker geslapen? Zo, weer bijna weekend! ik werk deze week op vrijdag ipv woensdag dus duurt ook nog es langer voor het weekend is! @ Zwangere dames: wanneer neemt die extreme moeheid gemiddeld af?
Nope niet geslapen, was alweer over mijn slaap heen omdat ik steeds na beneden en boven ging lopen. En het werd al te laat om te slapen Aahaa balen dan, maar als je alle huis bezoeken snel aflegt
Morgen! (Lief tezzz, dat je helemaal aan mij denkt!) Ik heb niet teruggelezen, mijn ouders zijn er dus heb ik minder tijd. @Marieke, ik zag wel dat jij dus helaas op rood mag... Ik had het zoooo gehoopt voor je meid. Echt flink balen. Ik ga vandaag naar de gyn ze gaan hcg, porgesteron en estrogeen opmeten. En ik krijg vanavond het resultaat. Dus even in de spanning tot vanavond. Mijn borsten doen al zodanig pijn dat ik er niet meer op kan slapen en ik denk dat ik maar een grotere maat bh ga kopen want dit kan al bijna niet meer. Het is hier bijna 35 graden op het moment en dat vind ik altijd wel lekker! We verhuizen morgen naar ons apartment en ik dacht niet dat we daar internet hadden dus als het even stil is weten jullie waarom. Ik kom later op de dag nog even kijken!
@ Ikdus: ja dat zou wel kunnen idd, maar iedereen besluit terug te vallen en heel veel zieke collega's... Het was niet mijn dag! @ Julita: hooi! Nou goed teken van je borsten en heel goed die testen, je zal vast wel super uitslagen krijgen! Fijn dat jullie morgen ook kunnen verhuizen, kunnen je ouders jullie mooi helpen! hahaha!
Ik zit ook te denken om mij morgen stiekem ziek te melden, want die extreme moeheid breekt me echt op! Sielug ben ik he?
Balen zeg hopelijk morgen dan wel jou dag om alles snel te kunnen doen Julita, mooi morgen al verhuizen na je appartementje. Hopelijk heb je daar snel internet
Hahaha echt niet sieluh hoor Misschien moet je dat maar doen.. Ik zou niet eens meer na werk kunnen met mijn extreme moeheid
Ik sleep mezelf eigenlijk ook de dagen door! Best vervelend, al mijn collega's vragen al weken of het nog wel goed met mij gaat! Donderdag kan ik ze eindelijk het nieuws vertellen, snappen ze misschien ook waarom ik niet vooruit te branden ben! Misschien dat ik me echt ziek meldt, wel lullig want zou eventjes bureaudienst overnemen, maar goed... Pech dan maar...
inderdaad pech dan maar je moet je lichaam lekker de rust gunnen, en er goed na luisteren. Over een paardagen snappen ze toch wel waarom ! En je had trouwens kunnen zeggen dat je bloedarmoede hebt, toen ze je het steeds vroegen. Word je ook erg moe van hoor.
ja echt pech, heb zaterdag ook een festival en is jammer als ik 45 euro heb betaald en ik niets waard ben die dag! haha!
dat is wel erg nee, maar je lichaam is belangrijker dan je werk hoor! dus meld je gewoon lekker ziek en ga uitrusten!
@Julita: wat fijn dat je borsten zo zeer doen! Jij hebt echt geen bloedtest nodig! Hoop wel dat de pijn binnen de perken blijft Na al jullie verhalen van vandaag gelezen te hebben, ben ik eerlijk gezegd blij dat ik aan de andere kant van het land woon! Anders was hier de voorraad ijsjes in de winkel allang op geweest @Ikdus: jij had deze maand toch af en aan de pil geslikt en wel je ei gehad? Hebben jullie toen ook geklusd? Omdat je zo moe bent @Lola: Bij mij ging het vanaf ongeveer 4 maand wel beter met die vermoeidheid. Alleen werd toen mijn conditie al minder (want die had ik al bijna niet ), dus werd ik daar weer wat sneller moe van. Maar de vermoeidheid-waarbij-je-je-ogen-echt-niet-open-kan-houden wordt dus wel minder! @Beastie: wat fijn dat alles oke is! Lekker aan het genieten van je verlof? Eindelijk de tijd om alles in je eigen tempo te doen he? (of gewoon lekker NIET natuurlijk ) @G4B: wil het lukken met de tekeningen? Lijstjes al klaar? Vergeet je je werk niet? Druk druk druk Wanneer mag jij met verlof? @Miepie: gemene juf! Nog S.O.-tjes uitschrijven vlak voor de vakantie! Blijft het voor die kids tot het laatst toe spannend of ze wel over zijn! (maar zo blijven ze tenminste wel bij de les tot het eind he? ) Hier was mijn temp vanmorgen slechts 36.7, maar een tiende hoger dan m'n hoogste voor ei. Ff geeft nog wel steeds mijn ei, maar zet 'm nu zelfs een dag eerder en als ik een nega opk invul op dinsdag (2 dagen voor vermoedelijk ei) gaat íe 'm op stippellijntjes zetten. Persoonlijk heb ik eigenlijk het vermoeden dat ik eergisteren of gisteren pas m'n ei heb gehad. Gisteren had ik nog weer erg veel buikpijn en vandaag helemaal niks meer! Mijn bmsl is ook pas vanaf vandaag 'creamy'. Dus ik hoop heeeeeel erg dat mijn temp morgen eindelijk hoger is! Maar goed dat we nog wel een verrassingssmep hebben gedaan eergisteravond dus. ff douche aanzetten voor kids... Laterrr! Liefs Tezzz
Jep we hebben toen ook geklust, waren de laatste dagen samen van ons tweetjes wou nog genieten met hem Maar denk niet dat het daar mee te maken heeft hoor. Temp is er ook te laag voor Zoo en nu ben ik toch echt weg hoor !
doen...klinkt alsof jij even 2 dagen moet bijslapen..ff batterij weer wat opladen. Bij mij nam het bij week 13 a 14 echt wel af....maar ik ben me oop niet super beastie gevoeld zoals sommige na week 16 hebben. enne officieel 11 juli