daarom julita.. die test klopt echt wel! als je echt zeker wilt zijn zou ik nu gewoon nog een test gaan kopen en m nog een keer doen.. als die dan weer zwanger aan geeft weet je t zeker!
Julita, als je alles op een rijtje zet... - nog steeds niet echt ongesteld op 15 DPO - positieve test (en dat worden ze écht niet zonder hcg) - misschien niet zo heel geconcentreerde urine in het ZH? Dan denk ik toch echt dat je "gewoon" zwanger bent hoor. Koop nog een test en haal jezelf uit die onzekerheid! Dit is ook niks... Hele dikke knuf!
Dan nog kan ie best niet geconcentreerd genoeg zijn... je ziet wel aan de kleur van urine of ie geconcentreerd is of niet. En kan ook nog dat zij testen hadden die meer hcg vragen! Vraag anders of je moeder vast een afspraak kan maken voor een bloedtest in NL, zodat je daar morgen of misschien zelfs zaterdag gelijk terecht kan!
Heel vreemd Julita doe morgenochtend anders weer een test heb je niet nog die ovutesten? Het is allemaal wel heel vreemd hoor dat bruin en die positieve test.. Meid ik leef heel erg met je mee! En een dikke knuffel van ons!
zo lief dat jullie met me meeleven! Mss koop ik nog eentje even snel, maar ik ben nu als de dood dat ie nega is dat snappen jullie wel.
ja idd kan ik begrijpen julita, maar als je t niet doet dan blijf je in de onzekerheid zitten toch? denk dat je rustiger slaapt als je er toch nog een gedaan hebt en zelf ziet dat ie toch echt wel positief is
kopen kopen! Jajajajajajajaja! snap best dat je bang bent dat íe nou nega zou zijn Maar we slepen je er door heen!
@ Julita: hmmm die testen in het ziekenhuis daar hebben vast meer hcg nodig. Als ie net megapositief was dan kan het toch niet dat die helemaal nega zijn... Had je je test meegenomen? Hmmm vast niet, je gaat er vanuit dat het goed zit natuurlijk. Nou, probeer een beetje te relaxen hoe moeilijk dat nu ook is! Morgenochtend weer een nieuwe doen! Gelukkig ben je bij je zus en heb je daar vast heel lieve steun aan! En wat Miepie zegt: misschien in NL maar even een bloedtest doen bij de HA van je ouders ofzo! Hele dikke knuf!
ik had mijn test wel mee, en dat had ik ook gezegd maar daar waren ze niet in geintereseerd. Ik denk dat ik er dan toch nu maar eentje koop. Clearblue is toch heel betrouwbaar?
mijn test was trouwens niet zo van super super donker, maar het lijtje stond er meteen en was zonder twijfel te zien....
Ja, misschien maar nog doosje (met drie stuks ofzo) kopen en dan lekker nog even testen. Dat scheelt ongetwijfeld een boel stress! En dan morgen met ochtend urine nog een keer! Hele dikke vette roze knuffel! (zoiets )
probeer anders de clear blue digitaal!..dan kan je t lezen hoef je niet te twijfelen over streepjes... kweet er alles van
haha ja Marieke dat is waar. Ik denk dat ik er nog een koop nu mss een ander merk, of mss niet, ik zie wel. Het was niet alsof ik met mijn ogen halfdicht in het licht naar dat lijntje moest zoeken ofzo... Hij stond er echt meteen.
Dan kan het bijna niet anders, Julita... Heb wel vaker gehoord van eerst positief testen en erna met een andere test negatief en toch wel zwanger zijn, maar nog nooit van dan niet zwanger zijn. Die streep komt er niet zomaar!