Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Lola: dat is geen gezeur, maar ongemak en da's veel vervelender!

@ Leentje: heel herkenbaar. Ik moet mezelf nu echt met lijstje voeren want niets gaat meer zoals voorheen.

Mijn internet op kantoor doet ruk dus ik ben er niet vandaag...
    Zit op een netwerk van iemand anders maar krijg geen mails verstuurd... :x

HA! maar dit lukt dus wel!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kan best hoor..je ijzer daalt zeker in het begin van zwangerschap. ;)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    G4B: vervelend dat internet "ruk" is vandaag!
    Gelukkig kan je dan wel op het forum! Dat wordt forummen vandaag ipv mailtjes versturen en werken! ;)

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Idd, daarom denk ik dat ie net iets teveel gedaald is! ;)
    Nou ja misschien is die moeheid wel heel normaal, vervelend is het wel! Maar ach, zal wel weer weggaan! :D

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!

Stoetel gefeliciteerd met je huis!

@lola! vervelend he die vermoeidheid. Ik ben wel iets minder moe maar merk nog niet van een energie stoot hoor :) ik slaap soms ook 's middags even een uurtje bij!

xxx

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    moge!

Nou, mijn temp wil nog steeds niet lekker stijgen. Ik ga er maar gewoon vanuit dat m'n ei pas op dag 17 is geweest en hoop dat íe dan morgen weer hoger is. :( Heb alle eipijnen gehad en vruchtbaar slijm en goede bmstand toen het moest, alleen wil die ^%^&%^-temp niet omhoog! Morgen nog maar eens tempen en anders hou ik er gewoon mee op! :evil: Frustrerend gedoe.

@Marieke: ga je de gyn nog bellen vandaag?

@Stoetel: wat jammer dat je op rood mag en even een pauze neemt. :( Maar wat een leuke reden om pauze te nemen! :) Ik hoop dat je je oude huisje snel kwijt raakt. En dat je nieuwe huisje veel 'good vibes' brengt mbt het krijgen van een kindje!

@Beastie: hoop dat je vannacht wat beter slaapt. Maar die gebroken nachten zijn wel een goede voorbereiding op de nachten die binnenkort gaan komen. Gelukkig heb je verlof, dan kun je overdag nog een beetje extra rust nemen ;)

@All: veeeeeeeel te laat opgestaan ikke, dus ga nu gauw nog ff puinruimen voor ik de kids al weer op moet halen. Laterrrrrrr!

Liefs Tezzz

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha :D veel succes met opruimen tezzz

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :) ja... maar nu doet ie het weer!

Heb me voorgenomen om hier minder tijd door te brengen want ik verwaarloos echt mn echte werk...

Ga nu buffelen ;) (echt hoor..)

9. Niet meer actief

go4baby, jij stoute internet aftapster ;)

Lola, ben je al lekker aan het slapen ?

Stoetel, gefeliciteerd met je nieuwe woning !

Tezzz, raar van je temp zeg !
    Alle puin weer opgeruimt?

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mieden ik ben werken. Tot aan het einde van de middag ik eet alleen vanavond :(

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go4baby hahaha dat zal voor mij ook wel afkicken worden straks over 3 weken :confused:

@ lola vervelend meis, dat je je zo moe voelt.....hopelijk gaat het gauw iets beter want je "moet" nog wel even! ;)

@ julita heeeeeeeej hoe gaat het met jou meis? Wanneer krijg je een echo? ik weet niet hoe dat gaat in de USA, jij misschien ook nog niet ;) En hoe reageerden je ouders?

@ raketjes-verslaafde-hoogzwangere-van-je-verlof-genietende-beastie verveel je je nog niet???? En ben je al gewend aan je hoogslaper? bij ikea hebben ze van die hele stevige opstapjes ;)

@ leentje leuk hoor, zo'n extra verwen-echo :). En grappig, dat jullie ook nog steeds een beetje twijfelden aan het geslacht.....hadden jullie haar kamertje al roze geschilderd of nog niet?

@ ellenK succes met je cursus Duits :)

@ ikdus en?en?en? contract getekend? Wanneer vlieg je terug?

Van mij

GUTENTAG AUS DEUTSCHLAND!!!

Zit hier lekker met mijn lappie op de hotelkamer. 'T is hier prachtig weer en Mika en ik hebben vanmorgen even het dorpje verkend. Blijkt dat ik de verkeerde uitgang had genomen want de andere uitgang komt uit op een prachtig park. volgens mij is dit het Duitse Lourdes want een hoop bejaarden in het park joh! :)
    Ik heb net Mika even in bed gelegd alleen is hij geloof ik niet van plan om te slapen. Vanmiddag lekker op een bankje in het park met een boek!
    Fijne dag allemaal!

12. Niet meer actief

Haay, vriendlief ging vandaag nog bij één huisje kijken, maar dat is echt heel klein en duur dus doen we niet.

Maar bij dat hollandse kantoor had hij er 2 bezichtig. Eén wou hij niet omdat het zo duur was.
    Maar ze hebben een compromie weten te sluiten eerste 2 maanden 1000 euro per maand. En dan 520 per maand. Als de eigenaar akkoord gaat daarmee, dan nemen we die. En anders het andere stomme appartement met vele nadelen. Hij mag voor beide morgen het contract tekenen ( als die andere eigenaar het er mee eens is dan)

En ik heb ook werk dus ik ben helemaal blij.

Ik weet nog niet wanneer ik terug ga, mijn moeder kwam met het idee dat ik samen met mij stiefbroertje en stiefzusje ga vliegen, omdat hun nog nooit hebben gevlogen. Maar ligt er echt aan wanneer de eerst volgende actie is, en wanneer ik alles binnen heb wat binnen moet zijn.

13. Niet meer actief

Dus jij zit lekker in Duitsland en hebt het mooi daar ?! Mooi om te lezen :D
    Hoelang blijf je daar?

14. heeey ik sta niet op de polll
    wil iemand me toevoegen?
    ik had geloof ik 16 juli gezegd rond 17.00u ofzo en een jongen:D

15. lekker mielenl.. even eruit!
    vanavond wel voetbal kijken? ahahaha

ik heb de gyn niet gebeld. ik ben er nu maar van overtuigd dat ik niet zwanger ben. en ik wacht de ongi nu gewoon af ..over ongeveer 2 weekjes.
    ik ben het zo zat en mn hele rug zat vast van de stress van vorige week. ik ben t even zat. dus ik bel de gyn niet op. volgende ronde maar weer.. we hebben ook amper nog geklust dus deze ronde word t toch nix. ronde 20 word gewoon onze ronde!

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo dames,

Ben vanochtend naar de vk geweest voor controle, maar ben toch wel behoorlijk verrast.

Mijn baby is een stuk groter dan normaal, ze zou me op 36 weken schatten, én ze ligt in stuit, waar ze door haar grootte wellicht niet meer uit komt. Dus moet ik morgen naar de gynaecoloog om de mogelijkheid van een keizersnee te bespreken...:( Daar baal ik echt van, en vraag me ook af hoe het toch kan dat het kindje zo groot is....

Ook moet ik op zwangerschapssuiker gaan prikken deze week, dus ik ben weer lekker zoet met ziekenhuisbezoeken. Zucht...ben even niet zo blij vandaag.

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ cynthia wat een rotnieuws, dat is wel een tegenvaller als je een keizersnee moet (voordeel is wel dat je het nu al weet ;)) Maar die vk heeft dat op gevoel geschat toch? Want soms zitten ze er wel eens heel erg naast hoor! Sterkte in het zh, ik hoop dat het allemaal meevalt!

@ marieke misschien maar beter zo hoor. Knap van je dat je zo de knop hebt omgezet (ik blijf stiekem wel in de PUPO stand voor je hoor ;) )

@ ikdus ik duim voor je dat die eigenaar accoord gaat. Is het een gemeubileerd appartement, of moet het ook nog ingericht worden?

Ja vanavond voetbal kijken. Mijn man volgt hier een workshop met (volgens mij) een erg internationaal gezelschap en we gaan vanavond met z'n allen BBQ-en dus dat wordt lachen!
    Gisteren vroegen ze ook al waar we bleven, ze zaten ergens oostenrijk-duitsland te kijken. Maar tegen de tijd dat we in het hotel waren en Mika z'n fles had gehad, was het voetbal al ruim afgelopen. ondanks dat is mijn man nog wel even een afzakkertje gaan halen....hij kwam om 2 uur weer boven :(

ben weer weg, lekker genieten van het mooie weer. misschien tot morgen :D

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ze heeft het wel geschat, maar de groei echo twee weken geleden was ook al groot. Maar goed, morgen dus weer een groei echo, dus ik ben benieuwd wat ze dan zeggen.

En dat terwijl ik zelf nu in totaal nog maar 3 kilo ben aangekomen, de hele zwangerschap!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Cynthia: jeeminee, wat een nieuws! én groot én in een stuit? Da's best jammer :rolleyes:. Nou ja, dat ze groot is, is nog niet zo erg natuurlijk (lekker gezond kind ;) ), maar groot én stuit is minder. Ik ben benieuwd wat de gyn er morgen van vindt! Pff, wat denk je: zouden ze haar eerder willen halen als ze zo door groeit? Get, wat een stress nou weer aan het einde van je zwangerschap! Geen wonder dat je pas 3 kilo bent aangekomen!
    Sterkte meis! Hoe laat moet je naar de gyn? Je laat ons wel wat weten he?
    Knuffie!

@Mielenl: genietse van het mooie weer! En de wedstrijd vanaaf natuurlijk (mét bbq :) )!

20. Niet meer actief

Cynthia, wat balen zeg dat ze in de stuit ligt..
    Kan ze niet gedraaid worden ofzo? Dat zag ik ook wel eens in die programma's..

Ik hoop dat het allemaal zal mee vallen en dat je op een natuurlijke wijze kan bevallen.

Deel Deze Pagina