Marieke, ik vind het knap van je hoor dat je niet naar de gyn gaat voor een echo.. Maar ik zou toch gaan, misschien ben je dan wel niet zwanger maar is er wat anders waardoor je steeds steken hebt.
Tja, ik was ook echt even ondersteboven van haar mededeling, en ze zei wel dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ja, dat doe ik natuurlijk toch wel. Ik hoor morgen na die groei echo denk ik of ze het eerder willen halen, ik hoop dat het morgen mee blijkt te vallen met de groei....ze kunnen ook niet goed draaien met de hand, omdat ze weinig grip op de baby hebben... Ik belde vanochtend mijn ex om te vertellen hoe het was gegaan, en hij merkte dat ik best een beetje verdrietig was, zegt ie: blijf waar je bent, ik kom nu naar je toe. Hij was binnen vijf minuten vanuit Schiedam bij me, heeft op z'n werk alles laten vallen en is komen racen. Dat vond ik dan toch wel weer fijn als ik eerlijk ben...
*komt stiekem even kijken* @ SC: jeempie... da's niet echt fijn nieuws van je VK. Hoop dat je kindje nog goed te draaien is. Las laatst een artikel waarin werd gesteld dat er veels te vaak bij een stuit een keizesnede werd toegepast terwijl draaien toch heel vaak nog uitkomst biedt. Ik zou dat zeker even overwegen. Maar misschien ook wel goed om nogmaals een groeiecho te laten maken en het hoofdje te laten meten. (en by the way, soms heeft een VK het fout en ligt het kindje anders om... kan soms nadelig zijn, maar soms ook goed uitpakken... Hoop ik dus in jouw geval! Wel fijn dat je zo weinig bent aangekomen! Heb je straks geen gedoe met afvallen! Je was zeker erg afgevallen aan het begin toen je zo misselijk was. Nou, meissie, sterkte en ik hoop dat je gyn of je VK je ook de mogelijkheid bieden om het kindje te draaien! @ de rest knuffs! EDIT: wat lief van je ex. Die steun heb je nu wel even nodig lijkt me! Ben echt blij om te horen dat jullie nu een goed contact hebben en dat je hem kunt bereiken als je hem echt nodig hebt. Dikke knuf!
Ikdus, fijn dat je een baan hebt. Wat voor iets? Ik zie in je onderschrift dat de pil dan weer bijna de deur uitgegooid kan worden, wel fijn hoor. Mijn lichaam was echt van slag door de pil, is het dan niet verstandiger om deze ronde met de pil af te maken en hem dan alvast we g te gooien en even met een ander voorbehoedsmiddel verder te gaan. Dan is je lichaam straks weer helemaal ontpilt. Marieke, ik zou ook gewoon een afspraak maken. Weet je meteen hoe het met je ei enzo is. Zie je er tegenop? Cynthia, wat een nieuws zeg, dat verwacht je ook niet. Pas geleden stond in eht nieuws (http://www.zorgkrant.nl/read.html?id=6321) dat ze willen stimuleren om bij een stuitligging het kind te draaien zodat een keizersnee niet altijd nodig is. Vaak gaat dat niet, maar omdat je nu op "36" weken zit dat het misschien nog mogelijk is. Al zullen ze daar in het ziekenhuis wel veel meer verstand van hebben dan ik . Je bent weinig aangekomen ja, maar dat is ook logisch door de stress en misselijkheid in het begin van je zwangerschap. Het kindje pakt zijn voeding toch wel als eerste, dus die kunnen ongeacht de omstandigheden lekker doorgroeien. Het is maar goed dat je eerder vrij bent, anders wordt het allemaal wel erg zwaar met je verbouwing e.d. Hoe gaat het verder met je? Wendy, ik lees dat je bijna gaat trouwen. Wat spannend. Is alles klaar en voorbereid?
Go4Baby en Leentje: Ik hoop ook dat ze nog gaan draaien, want dat lijkt me een makkelijkere oplossing dan keizersnee. Ik heb ook gehoord dat op handen en knieën zitten en wiebelen helpt, dus dat ga ik ook maar proberen. Ik vrees alleen dat ze het niet mis hebben wat betreft de groei, want de groei echo twee weken geleden gaf ook al aan dat ze groter was, en nu weer, dus ik denk dat ze zich niet twee keer vergissen....maar we zien het morgen wel. @Leentje: verder gaat het wel goed met me, de verbouwing gaat sneller dan ik gedacht had, en ik hoop dat ik er nog even in m'n uppie van kan genieten voordat we met z'n tweetjes zijn...komt goed!
Ja schrikken is dat hé...en dan ook nog in een stuit. Dat ze bij mij het woord keizersnee zei..kreeg ik ook een brok in me keel. Maar eerst maar even morgen afwachten...met de echo misschien valt het wel mee...net als bij mij. En misschien zijn er nog andere opties...stuitbevalling proberen. Enne net als ikke...laat je niet gek maken door praatjes van andere..incl. die van mij Iedereen heeft een horror verhaal en een gyn. opleiding tegenwoordig lijkt wel. Jij gaat gewoon doe wat het beste is voor jou en je beeb. En blij voor je dat je van je ex zoveel steun krijgt...top van hem Laat je ons morgen meer weten?
Ja, je wordt wel een beetje bang gemaakt he....was bij jou natuurlijk ook. Ik heb gelijk een beeld van een tientonner in m'n hoofd en straks valt het heel erg mee.....fingers crossed. Ik laat het natuurlijk morgen even weten! Fijn dat iedereen zo meeleeft!
SC, wat super lief van je ex dat dat zo even voor je doet, hij laat nu wel echt zien dat hij echt spijt heeft ! Leentje, de baan is het uitserveren van het eten. En ik heb op dit moment niet eens meer de pil, dus misschien kan ik er ook niet meer mee verder gaan Maar mijn cyclus is er nooit van slag van geweest toen ik stopte. Het is gewoon het zelfde als voor dat ik de pil nam, super onregelmatig dus. Alleen nu is het zelfs korter En een ander verbehoedsmiddel is echt geen optie, wij hebben het nooit met condoom gedaan, omdat dat gewoon niet werkte bij ons. We lieten ons gewoon testen toen ik er klaar voor was om sex te hebben. Dus ja wat blijft er nog over ? Niet veel dus
Heej cynthia succes met de echo morgen. Over die stuitligging zou ik me niet direct zorgen maken, "die van mij" is ook pas laat gedraaid. Schijnt nog tot op het laatste moment te kunnen, mits het beebje genoeg ruimte heeft natuurlijk. Enneh die draaipoging.....dat heeft een van mijn zwangerschapsgym-genoten gedaan en tegen haar was gezegd dat ze de baby dan "in de nek kietelen" in de hoop dat hij draait. Maar het is wel ietsjes heftiger dan dat, het is maar even dat je er rekening mee houdt ik wil je niet bang maken, maar anders valt het zo tegen
ohja was net nog even aan het wandelen met Mika, en bij dat park - had ik vanmorgen al gezien - zijn twee van die grote schaakborden. En vanmiddag was daar de schaakclub (denk ik) bezig, van die hele oude mannetjes die aan het schaken waren en nog een paar op een bankje erbij die commentaar aan het leveren waren. Echt waar, eentje kwam zo van het balkon uit de muppet show En een van die schaak-spelende mannen liep met twee wandelstokken, ik begon me al af te vragen hoe hij zo'n schaakstuk zou gaan verplaatsen, maar kennelijk nog goed genoeg om even op één stok te leunen. En dan was er nog de wonderbaarlijke genezing....loopt een echtpaar - neem ik aan - met een lege rolstoel! Het is hier ECHT het Duitse Lourdes! Dus morgen MET fototoestel op pad hahaha
Iedereen veel plezier met het kijken van de wedstrijd vanavond! Hier mogen de kids opblijven (ze zijn de rest van de week vrij), dus ben benieuwd hoeveel wij meekrijgen van het voetbal @Mielenl: hoop zooo dat de oudjes er morgen weer zijn!
@ Mielenl: gaaf he, dat soort taferelen! Maak maar mooie foto's (anders had ik het wel willen doen ) @ Tezzz: opblijven om voetbal te kijken? Of gewoon voor de leuk? (opblijven kan ook tot 20.45 ofzo toch ) Kun je daarna nog gewoon voetbal kijken... Maar slapen ze dan ook uit of gaat hun biologische klokje weer lekker vroeg af (is hier altijd het geval.. ) 3 dagen vrij... jeempie, leuk voor alle ouders die werken... Nou, hoe dan ook, een gezellig avondje met zn allen!
Pfff wat een suffe wedstrijd. Doet NL nog zo zn best om niet te spelen vergeten die Roemenen om iets te doen... Nu gaat Italie toch door (en dat vind ik hele nare voetballers. Aanstellerig volk en vals.) Zo, de enige keer dat we konden winnen door te verliezen... Slaap lekker allemaal!
Hallo lieve meiden, Sorry dat dit ff een ego-bericht is Vandaag heeft mijn oma haar uitslag gekregen en het is idd zoals we al wel een beetje verwacht hadden niet goed Ze hebben wel een behoorlijk gedeelte gevonden waar de kanker iig zit. Nu krijgt ze scans om te zien of het uitgezaaid is en of ze met bestraling en een eventuele operatie nog iets voor dr kunnen doen. Ik zit er op het moment behoorlijk doorheen. Alle stress van de afgelopen tijd en ook al 1,5 jaar bezig zijn gaan me niet in mijn koude kleren zitten. Ik slaap de laatste dagen bijna niet meer en de hormoontjes gieren weer door mijn lijf... Wat ben ik blij dat we overmorgen vertrekken zeg... poeh, ik geloof niet dat ik eerder zo erg aan vakantie toe was.... Ik ga proberen om morgen nog ff terug te lezen en op jullie te reageren en anders zal ik dat vanaf de dominicaanse zeker doen.... Ik ga nu ff proberen een paar uurtjes te slapen... Trusten meiden!