Wieffie heel veel sterkte, ik hoop dat je Oma goed behadeld kan worden en nog lekker lang bij jullie mag blijven en straks dr achterkleinkind vast mag houden, succes en nogmaals veel sterkte ! Rust maar lekker goed uit, want je hebt straks een lange vliegreis tegemoet ! Als ik je niet meer spreek, wil ik je super veel plezier wensen op je reis en lekker genieten daar !
hahaha nou het was lachen hierzo......blijkt dat ze hier alleen zdf konden ontvangen, en die zonden frankrijk-italië uit. Dus we hebben uiteindelijk via een internet stream zitten kijken maar die bleef om de haverklap hangen, was nogal schokkerig dus. Maar dat zorgde wel weer voor grote hilariteit (we zagen op de live beelden de stand veranderen, en daarna pas het doelpunt op de stream). Kan ook van de drank zijn....pfff heb nu al hoofdpijn, en "maar" 2 roséetjes op (ter grootte van een vissenkom ) Nou ik ga Mika's voorbeeld volgen, truste!
Hallo meiden, kom toch ff spieken nog... SC vervelend dat het in stuit ligt. Maar nog niet getreurd. Bij mijn vriendin hebben ze eerst ook een draaipoging gedaan (volgens haar zou ze het niemand aanraden) en is het anderhalve week later toch nog 'gewoon' uit zichzelf gerdaaid. Er is nog hoop Wiefie sterkte meis. Ikdus fijn dat het nu allemaal lijkt te lukken Zo ik ga ook maar eens in mijn nestje. Hoofdpijn, beetje keelpijn dus moet ff wat slaap pakken. Wie weet tot morgenvroeg! Trusten
Jaaaa joepie, we hebben het appartementje waar ik op hoopte.. We hoeven lekker niet naast een discotheek te gaan wonen en hebben lekker een terrasje. Morgen mag mijn vriend het contract tekenen en overmorgen mag hij er in Ben zooooo blij! Ik hoef alleen nog maar brieven te tikken en wachten tot onze telefoons binnekomen en met de eerste volgend goedkope vlucht kan ik terug vliegen, yeaaaaah \/
Dag meiden, Ik kom even heel slaperig gedag zeggen. Over een paar dagen ga ik weer bij lezen daar ik heb ik ook zin in. Mijn ouders zijn vandaag op pad gegaan en komen over 2 weken weer terug en we verhuizen vandaag en morgen. Ik heb gisteren resultaten terug gehad van de bloed test en de HCG was heel goed ( zelfs erg hoog) maar volgens doc was mij prog nog te laag (22.9) en mijn oestrogeen ook te laag (102). Hij wil dus nu mijn progesteron verdubbelen en ik zou een oestrogeen patch moeten. Ik wil er nog even over nadenken want ik heb hier nog nooit van gehoord... Daarbij komt dat er niks over oestrogeen te vinden valt op het net want volgens mij word daar nooit voor getest... Ik heb wel genoeg om over na te denken dus. Liefs en knuffels aan iedereen!
pfffff last van slapeloosheid hierzo...dacht misschien dat Julita er zou zijn @ wieffie ik had gisteren jouw berichtje helemaal gemist....wat een rotnieuws zeg over je oma. Ik hoop dat het te behandelen is! Morgen lekker op vakantie, even alle zorgen van je af zetten. Geniet ervan en kom maar uitgerust thuis! Dikke digi knuff @ ikdus gefeliciteerd, klinkt als een super appartement. Nou nog even een voordelige vlucht scoren en dan lekker saampjes genieten (en vooral zwanger worden hahaha)
@ julita ik heb daar ook nog nooit van gehoord. Ik zou zeggen die dokter zou het toch moeten weten, vertrouw daar maar op. We willen natuurlijk wel dat mini-julita over 8 maanden een gezond en sterk beebje is! Succes met verhuizen!
Nog wakker hahaha ik slaap nooit rond deze tijd, zit dan vaak te bellen met vriendlief. Maar hij is weer eens een keer thuis dus we zitten te msnen Hoe is het met Mika, slaapt hij wel lekker?
Ja Mika wel. Niet zo vreemd want hij is nagenoeg de hele dag wakker geweest. Alleen een paar hazeslaapjes in de buggy.
Hahaha wat een volhoudertje dan zo een zware dag veel wakker blijven. Gelukkig maar dat hij nu slaapt, mama moet zometeen ook maar weer proberen te slapen hoor, het is al bijna licht
pfff wat voor werk heeft je vriend dan, als hij ook zo vroeg wakker is.....ook iets in het uitgaansleven?
ja mamma gaat zo ook wel weer proberen......die had ook een beetje last van nadorst. Of uitdroging. koppijn en dorst, in elk geval hahaha
Vriendlief is barman in hollandse café/restaurant waar ik ook ga werken straks. Maar het is ongeveer een uur met de auto rijden, dusss dan kom je wel eens laat thuis. Maar gelukkig is dat straks geen probleem meer want dan is het 5 minuten wandelen Aaah nadorst is erg vervelend, is je dorst nu weer gelest ofzo ?
5 minuten reisafstand is ideaal! En jij gaat daar ook werken? Dat nieuws heb ik geloof ik gemist . Als wat? ja zit af en toe wat te drinken (wel alcoholvrij hoor, ik had gelukkig vanmorgen een paar flessen bronwater gehaald dus ik hoef de minibar niet te plunderen). bijkomend probleem is dat mijn man echt MEGA hard ligt te snurken. maar ik ga nog even proberen te slapen want ik denk dat het niet lang gaat duren voordat Mika wil eten, ik hoorde hem net al een beetje smakken.... truste, tot morgen!
Ik ga het eten uitserveren, heel boeiend maarja is toch werk en een paar uurtjes geld verdienen Toch 7 euro per uur netto en als het straks echt druk word 8 euro, en daar doen we het voor toch Hahaha vervelend dat je man dan er ook nog eens bij snurkt. Even lekker porren Gelukkig genoeg water gehaald.. Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik hier uit de kraan kan drinken Nou gauw nog wat bijslapen voordat Mika wakker word, slaap lekker en tot morgen !
Zoo ik ga nu ook lekker slapen.. En ik blijf voorlopig ook wel slapen Moet morgen de hele avond op 3 kindjes passen ( 2 van 1 jaar en 1 van 4 jaar ).. Dus zal mij af en toe melden hier, fijne dag iedereen.. Groetjesss
Goedemorgen! Pfff...ikdus en Mielenl, wat waren jullie nog laat wakker zeg. Wieffie, wat een rotberichten, ik geloof goed dat je nu echt aan vakantie toe bent. Lekker relaxen, je hoofd leeg maken en uitursten, dan kunnen jullie er daarna weer tegenaan!
wieffie effe genieten van je vakantie dat je weer helemaal opgeladen bent. Ik hoop dat alles nog voor je gaat meevallen.