Goede morgen, zonder zorgen... Weer een nieuwe dag dus ik dacht kom ff spieken. Wat een nachtgravers hier zeg (en dan is het nog niet eens Julita) Trouwens Julita ik heb er ook nog nooit iets van gehoord! Ook niets op internet over te vinden? Zo vandaag laatste dag met mijn Duitse collega's.. Pff en dan moet ik veel werk inhalen en heb voor 2 weken nieuw bijgekregen want mijn assistente (die per 27e weg moet) was maandag onverklaarbaar niet aanwezig (wel afgebeld maar zonder reden) en gisteren had ze iets verkeerds gegeten (Yeah right!) Dus die wil ik niet meer terug zien. Ik zoek het zelf wel uit. Gelukkig komt er verlossing op de 30e Nou, verder keelpijn, ik word verkouden bleh... Ik ga maar weer eens richting werk. toedels Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
hahaha leentje ik lag al om half 12 op bed gisteravond maar werd om kwart over 3 wakker van mijn man die naar bed ging en kon niet meer in slaap komen. Mika was blijkbaar moe genoeg dus die werd pas om half 8 wakker dus mamma gaat zo maar even ontbijten. @ ikdus lijkt me lekker hoor, toch weer een paar euro's extra te besteden plus een beetje dezelfde werktijden als je vriend (neem ik aan). En misschien ook nog fooien? Of mag je die niet aannemen of zelf houden?
@ ellen hmmm heerst er iets? Ik loop ook al een paar dagen met keelpijn.... Vaag zeg, een collega die afbelt zonder reden. Gelukkig heb je binnenkort een vervanger. Maarja het was sowieso een wonder dat ze haar tijd vol wilde maken toch? Succes met de Duitsers weer
goedemorgen allemaal had een paar drukke dagen en zal er nog een paar krijgen dus ben hier niet vaak te vinden.. maar verder alles goed hoor, dingen voor de bruiloft zijn geregeld en school gaat ook prima dus ach...
Goedemorgen! @ Cynthia: Jeetje meid, dat is niet het nieuws waar je op te wachten zit! Ik hoop dat ze die kleine meid nog kunnen draaien! Succes vandaag! @ Wieffie: Wat een naar nieuws van je oma! Veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou! Morgen lekker weg! @ Mielen en Ikdus: stelletje nachtbrakers! @ Mielen: kater? @ Ikdus: gefeliciteerd met huis en baan! @ Ellen: Nou lekker is dat, komt ze gewoon niet meer opdagen! Succes de laatste dag met Duitsers! @ Iedereen die ik vergeten ben: O Straks naar de gyn. Ik ben echt bang! ale: Maar goed, ik zal wel heen moeten voor die echo! Ik ben bloednerveus! Gelukkig is het al om 11 uur, dan heb ik niet de hele dag om me druk te maken!
Lola, ik snap je angst, maar alles komt goed. Dat kan gewoon niet anders want je bent super Lola. Wij willen graag heeeeel snel fotootjes van je kleine frummel zien. Geniet er maar van, want het duurt dan weer een paar weken voordat je hem/haar weer kan zien.
Dank je leentje! Als ik thuis ben plaats ik uiteraard meteen de foto's! Nog een uur en 10 minuten! (+ een half uur uitloop daar in de wachtkamer!)
Lid sinds: 18-10-2007 Berichten: 6961 Status: Offline Woonplaats: Cómpeta Gebruikersgroep: Geen Wooow, Ikdus is echt een kwebbelkous! bijna 7000
goeiemorgen! Allereerst: @Miepie: HARTELIJK GEFELICIFLAPSTEERD MET JE VERJAARDAG! Hoop dat je niet 'den ganschen dag' hoeft te werken en dat je er nog een beetje van kan genieten vandaag! @Wieffie: wat een rotnieuws. Ik hoop dat ze er nog wel wat aan kunnen doen. Ik hoop ook dat je nog een paar uurtjes slaap hebt kunnen pakken en dat je heeeeeeeel veeeeel plezier hebt op vakantie! Rust lekker uit he! Heb je wel verdiend na alle stressvolle tijd. @Julita: Wat apart dat je progesteron en oestrogeen te laag zou zijn. Zou dat niet gewoon bijtrekken doordat je zwangerschap langer wordt? Je hcg was toch prima? Ik heb er ook nooit van gehoord eigenlijk. hmm. @Mielenl & Ikdus: stelletje nachtbrakers! Jullie zijn toch niet zwanger? @Lola: gaat helemaal goedkomen bij de gyn hoor! Neem je nog iemand mee? En kom je het goede nieuws gauw vertellen? Wacht in spanning af! @Tom: hoe is 't? Psz al gered? @Alexia: al ontpillingsverschijnselen? Nog een paar weekjes en je gaat trouwen! Jippie! Ben blij da je je niet zo stresserig meer voelt. Vasthouden dat gevoel! @Beastie: hoop dat je beter geslapen hebt dan gisteren? Je was in elk geval niet op het forum vannacht! @Ellenk: nou, da's ook flauw! Eerst zeggen dat je je tijd volmaakt en dan alsnog niet komen! Stomme nepassistente! grrrrrrrrrr. Ik wou je eigenlijk dit zeggen in het duits, maar mijn duits is zoooo slecht dat ik niet zou weten hoe. Misschien moet ik ook een paar dagen training hebben alhoewel...ik heb een sch**thekel aan de duitse taal @G4B: ja, rare wedstrijd gisteren he? Echt alsof de nederlanders dachten van: ok, we hebben jullie alle kansen gegeven in de eerste helft, maar als jullie toch niks doen dan proberen wij het wel hoor! Heb de kids trouwens met de rust naar bed gebracht. Ze hebben nauwelijks gekeken naar het voetbal, alleen maar naar de chocoladevoetballetjes die pappa voor hun had meegebracht voor tijdens de wedstrijd @All: ben ik nog iemand vergeten? Knuffies All around! Vanmorgen ei-ndelijk emp duidelijk omhoog! Jippiejajeeee! Ff geeft 'm nog steeds op dag 15, maar ik ga uit van dag 17, omdat daarna alle vruchtbare tekenen (en ook de ei-pijn) weg waren. Heb m'n banner dus op een paar daagjes later gezet. Grote kans dat het dus geen roze donderdag wordt! Trouwens op het topic 'pco en clomid' zijn er in 1 klap 2 zwangeren bij! We stonden al heel lang op maar 1 zwangere en nou kwamen er gisteren 2 bij! Ikke ben dus heel vrolijk vandaag! Het kan! En het gaat ons lukken! zo ff mannetje helpen in de winkel en broodjes halen op de markt. En dan lekker forummen (ehm...opruimen...) vanmiddag! Laterrrr! Liefs Tezzz
Mogguh! @ Wieffiefff meis, dat klinkt niet best. Is al duidelijk wat ze kunnen en gaan doen de komende weken? Heeft je oma meer van die lieve kleinkinderen die haar zullen opvangen als jullie op vakantie zijn? En hoe is ze er zelf onder? Hoop dat je van je vakantie kunt gaan genieten en dat iemand anders de zorg voor je oma overneemt! Het is niet niks allemaal voor jullie de laatste tijd. Wou dat ik wat van dat nare gevoel weg kon nemen! Hoop trouwens dat je lekker uitrust op vakantie. Lekker veel slapen en de accu weer goed opladen! Lieve knuffel! @ Lola: Sterkte voor de echo zo! Kan me voorstellen dat je gespannen bent nu met de ervaring uit het verleden. Neem je weer een vriendin mee? Nog minder dan een uurtje (en dan dat wachten daar, maar dat tel ik gewoon niet mee, gaat soms snel, soms niet.. voordeel van vroeg op de dag is dat ze nog niet zo heel hard uitgelopen kunnen zijn denk ik) @ Julita: wat super fijn dat je hcg heel hoog is. Wel wonderlijk dat verhaal van je prog. en je oest. Maar kan het zijn dat ze daar bij jou nu beter op letten ivm al die vooronderzoeken en dat toen ook al eens is gezegd dat je prog te laag was (maar dan in een hele andere fase in je cyclus?) Lekker dat jullie nu gaan verhuizen. Extra rustig aan jij he! Je bent altijd zo'n bezig bijtje! @ Mielenl: beetje bij kunnen slapen nog? Wij hebben vnl italie-frankrijk gekeken op de tv en ned-roe op de laptop... (maar die liep inderdaad een heel stuk achter). Vond de wedstrijd ned-roem echt bagger. Ze hebben niet gevoetbalt. Volgens mij hadden ze gewoon de opdracht om het voor die Roemenen niet te moeilijk te maken, maar die waren helemaal verlamd van schrik leek het en verzuimden gewoon om wel te voetballen... tjong jonge... Had zo graag gewild dat die Italianen eruit gingen. Echt, gemene spelers zijn het! Hoop dat ze door de spanjaarden worden afgemat en afgevoerd! @ Ellenk: pfff lekker dan. Maar was ook wel te verwachten dat ze dat kon doen (was al zo raar dat ze bleef komen terwijl dat niet hoefde. misschien spaarde ze voor nieuwe schoenen en zijn die nu verdiend ) Succes met de Duitsers (wanneer moeten die weer spelen, zijn ze dan al weer weg?) @ Ikdus: gefeliciteerd met jullie appartement! Lekker hoor zo dicht bij het werk! Ben je al een beetje aan het oefenen om meerdere borden in 1 hand vast te houden (zonder dat de gehaktballuh eraf rolluh? ) @ Miepie: Gefeliciteerd! (zie net de feli van Tezzz... ) Zal nog effe snel een cadeautje kopen... Maar allereerst: EDIT: waarom verdwijnt mijn plaatje zomaar... grrrrr Ik moet naar school maar heb totaal geen zin! Eerst maar eens ontbijten, douchen enzo... @ de rest:
Mogé, @wieffie...wat vervelend van je oma....nou eigenlijk gewoon k*t. Hoop dat ze wat voor haar kunnen doen. En jij, jij bent ook een lieffie..dat je met haar mee gaat en zo bezorgt bent, top kleinkind heeft ze! Hoop dat de vakantie je wat rust in je hoofd kan geven @Julita...idd ook nooit van gehoord van dat hormonene pijl. Weet wel dat na week 12 je beeb overgaat op placenta je hcg bijna weg is en de pros. en oest. het overnemen....maar dat ze er nu al zorgen over maken..idd ff informeren @Lola..er zit echt wel een frummel...eentje die je compleet afmat! suc6..ennne hoe was je ijzer? @Tezzzzzzzzz....idd ik heb nu weer onwijz goed geslapen 8) (hoop niet te goed voor vannacht!) @Ikdus...FELICIDA! (met alles) @Miepie...last best! Gefeliciteeeeerd met je 28ste (broekkiee!!) verjaardag.
Miepie (ook dankzij Tezz ) Ga je je verjaardag nog vieren of laat je het rustig voorbij gaan? Julita (een beetje late reactie), apart dat dat allemaal gemeten wordt. Bij mij is in het begin ook ooit bloed geprikt, maar werd dat niet onderzocht. Hebben ze niet toegelicht waarvoor het allemaal is. Ach ja, het zal nooit slecht zijn. Lola, het is nu 2 minuten over 11, als het goed is ben je nu naar je mooie minimensje aan het kijken. Ik ben benieuwd!
hey meiden... kwam even snel voorbij fietsen....kan ik nog net even zingen voor Miepie... zingen we even mee? hier alles lekker, moet nog wel even de handigheid er in krijgen om alles te gelijk tedoen....Net als ik iets wil gaan doen denkt Meagan..KNUFFELTIJD ! Ze slaapt ook niet echt heel veel overdag..dus moet alles snel snel tussen door doen ....maar geniet van elk moment Dus meiden ik fiets er weer vandoor, krijg vanmiddag en vanavond kraamvisite..jaja...zitten de eerst volgende 3 maanden volgeboekt.... Had het toch liever allemaal in de kraamtijd gehad.... Lieve meiden, moet alles nog terug lezen...maar voor nu : Voor de zwangere smeppers..VAN HARTE MEIDEN !, voor de smeppers die wachten op hun ei..TOI TOI TOI..en voor de wachters...KOM MAAR OP MET DAT ROZE ! Duimpjes draaien overuren ..tussen het knuffelen door laterrrrrrrrr
Even raar....onze kat heeft vannacht een panty sokje (van een buurvrouw?) meegenomen van buiten...ik heb "of all things" één panty sokje van de kat gehad.. (in vlees kleur )
Dat komt omdat bij mij in het dorp de flessen niet opgehaald worden. Maar die mevrouw woont maar 12 minuten hiervandaan. Vind ik ook niet erg, want mannetje komt 3x per week bij haar in de buurt en kan dus alles voor mij omwisselen. Hoe was je echo trouwens? @miepie: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan
miep, van harte met je verjaardag meid! wieffie een hele dikke knuffel! het is allemaal klote geniet lekker van je vakantie meid, je verdiend t zo! lol ben heel benieuwd hoe de echo is/was
@ miepie (ook dankzij tezzz ) gefeliciteerd met je 28e verjaardag! bouw maar een leuk feestje @ tezzz wauw, twee zwangeren! Dat geeft de burger weer moed he! @ beastie beter één panty sokje in de hand dan tien in de lucht! ofzo... @ diaantje lekker genieten van die kleine meid...enneh als het te druk wordt, gewoon afbellen die kraamvisite. Ze kunnen nog minstens een jaar of 18 je meisje komen bewonderen (voordat ze het huis uitgaat ) @ go4baby toch weer naar school? Dacht dat je gestopt was met de opleiding? nee ik helaas nog niet bijgeslapen. ga ik straks wel even doen denk ik. tchuss!
bij ons kwamen ze de flessen ook niet halen maar de mevrouw van MvM is wel gewoon bij mij thuis geweest hoor! ohja lola hoe was de echo echo echo echo
Het was helemaal goed! Met de kleine frummel wel, maar heb wel een medische verklaring, uitleg in een ander bericht!