wat een mooi frummeltje lola! gelukkig dat alles goed is, ben benieuwd naar je medische reden.. alleen de datum van t echo apparaat klopt volgens mij niet helemaal hahaha staat 19/5... volgens mij is tvandaag 18/7
Neuh, niet gestopt, ik studeer alleen volgende week niet af! (anders hadden jullie me nu op kunnen vegen... hetgeen nu ook wel kan want voel me een dweil ) Ik doe wel mee aan de expositie en dan later mn diploma of een certificaat ofzo... Maar ik heb eigenlijk niets te melden omdat ik tot niets kom... pffffff @ Diaantje: wat goed om te horen dat het zo lekker gaat met die kleine mop! En als ze overdag niet veel slaapt, betekent dat dat ze dus 's nachts lekker ligt te tukken en jullie dus ook! Luxe! Geniet maar goed hoor. En bezoek gewoon wegjagen als je geen zin meer hebt... want elke dag bezoek zou ik ook worden! @ Lola: GEFELICITEERD MET JE GOEDE ECHO! JOEHOE wat fijn zeg! Ben benieuwd naar de foto van je frumpie!
@ Marieke: da's een oude foto... Ze zit nu op 13 weken, 4 dagen... @ Lola: ik had ook bij 13 weken en 4 dagen! Hebben ze ook nekplooi gemeten of heb je die combitest niet laten doen? Ben benieuwd wat er verder is medisch gezien. Wacht rustig af!
Marieke: hij staat er nog niet in! Is van vorige maand! hihi, foto verkleiner doet het niet! Momentje nog!
Wat een geluk dat Mika nog even lekker lang door sliep ! Het is normaal 6 euro netto, maar met fooi word het 7 euro en als het echt druk is dan word het zelfs 8 euro. De fooi komt in een fooien emmer, en word elke week verdeeld onder de werknemers samen met het salaris, alleen de personen die het meest werken krijgen ook meer (mijn vriend werkt het meest van iedereen samen met de baasin, dus dat is wel lekker ) En ja ongeveer zelfde werktijden als mijn vriend, ik moet van 6/7 uur tot da keuken sluit en dat is 11 uur en straks 12 uur.
Jaha! Dat ziet er goed uit! Echt een snoeppie! SUPER FIJN dat het allemaal goed is! Lief he, dat dat koppie nog net groter is dan 't lijfje... Was zelf ook helemaal ondersteboven na die echo! Kan me voorstellen dat je nu helemaal verliefd bent! Geniet maar lekker van die grijns op je gezicht en dat gelukzalige gevoel!
Zo foto even zo, die ander plaats ik later even in mijn album! Nou toen ik daar aankwam ging die mevrouw me meteen laten zweten door enge praatjes te houden over mijn "aandoening". Ik heb een verhoogde kans op trombose, dus ik heb geen goede bloedstolling, het type dat ik heb is weinig over bekend tijdens de zwangerschap. Wel is bekend dat er een groei achterstand kan komen, doordat de placenta een soort van dichtslibt door die trombositen. Er is uitgewezen dat anti-stolling daar weinig aan kan veranderen. Dus ze hebben besloten mij een medische verklaring te geven, omdat ze het zekere voor het onzekere willen nemen. Ze willen mij en het kindje goed in de gaten houden! Nou ja, niet zo heel bijzonder dus, maar over die placenta klonk niet zo fijn! Ik dacht: oh god, zal je zien dat die placenta nu al niet meer goed is ofzo! Ik mag dus niet meer bij de VK lopen, maar moet bij de gyn blijven! Ik krijg met 26 en 32 weken een extra groei-echo, wat ik helemaal niet erg vind natuurlijk! En vanaf 34 weken moet ik mezelf wel injecteren, nog niet dagelijks, maar meer om te oefenen en voor de anti-stolling alvast! De echo zelf was fantastisch! Kindje wou niet op de foto hoor! Zat koprollen te maken, te springen, steeds als ze een foto maakte ging ie net weer een salto maken! Hartje gehoord! Het was gewoon perfect! Ik moest wel huilen hoor, wat een opluchting! Mijn moeder was ook mee, ook huilen! hahhahaha! Ben echt zo blij!
@ G4B: ja echt geweldig he! Je ziet het profiel al zo goed! Ben helemaal trots! Ik heb geen nekplooi meting gehad, dat wou ik niet! Zit nu echt te grijnzen! Was net naar een vriendin haar werk gegaan om de foto te laten zien! Ze moest helemaal huilen! hihi!
Lola, ja erg hè krijg je als je geen werk hebt dan ga je veel kwebbelen hier En in het hele begin quote ik elk berichtje, dan ga je ook snel Miepie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Dat je maar een fijne dag mag hebben, en voor je volgende verjaardag zwanger mag wezen of al bent bevallen Tezzz, joepie eindelijk je temp omhoog en als het wel eerder is geweest, is het alleen maar mooi met het testen toch Hahaha ik zwanger? Nee denk het niet hoor Go4baby, was Italie-Frankrijk wel een beetje een leuke wedstrijd? Vond dat van NL echt een saaie wedstrijd, als ze niet hadden gescoord waren ze gewoon schandelijk bezig. Vind het zo een onzin dat ze eventueel express zouden gaan verliezen omdat ze niet nogmaals tegen frankrijk/italie ( dit geval dan italie) willen spelen. Spanje heeft toch wel de lust om ze uit te schakelen ! Dus dat komt wel goed Veel plezier op school ! Beastie, dankje wel meid Voel je al iets? oefenweeen ofzo? Het is bijna zover voor jou ! Echt spannend Hahahaa leuke kat heb je Lola, mooie frummel Ben zo blij voor je dat je frummel het goed doet ! Zal wel een hele opluchting zijn naar die domper met je angelsound! Fijn dat je zo goed in de gaten word gehouden, reden is natuurlijk niet leuk. Maar kom allemaal goed meis, ik heb er vetrouwen in! Ga nu maar lekker iedereen inlichten ! Zoo ik heb de zw-testen gehad en nog niet geplast vandaag.. Ik durf niet te testen ik weet toch dat de uitslag negatief zal zijn.
=D> Joooeeeehoe! Gefeliciteerd met je goeie echo...en die medische verklaring...nou dat moet dan maar! Toch? Beter een controle extra...een echo extra en een gezond frummeltje Ben blij voor je!
wordt er ook helemaal emo van! Super fijn dat je moeder mee was en dat jullie samen even lekker zo'n mooi moment konden delen! Ben zo blij dat het goed gaat. En wel super goed dat ze je onder controle bij de gyn houden! Lekker veel echo's Jippie! Heb je er nog een voor de 20 weken? Vind het zo lang duren! Wist je zelf van die stollingstoestand? of kwam het uit het bloedonderzoek? Super schattig dat ie salto's deed! Die van mij lag alleen maar te schoppen, rekken en strekken naar alle kanten ? dacht wel, is dit normaal, nam banaan vorm aan naar achter en naar voren gestrekt...)
Nee, had 2 weken terug serieuze krampen maar dat was indalen...daarna is de kleine 2x weer omhoog gekomen...maar zit nu weer laag. (fijn voor me ribben)....maar het kan best nog 5 en 1/2 week duren hoor ..of morgen ze heeft ook al eens een knal roze batminton shutteltje thuis gebracht
ja dat krijg je als iemand ZO VEEL echo's krijgt GEFELICITEERD met je prachtige echo meis, nu nog harder gaan genieten!
Dank jullie Dames! @ G4B: na 3 miskramen krijg je een bloedstollings onderzoek en daar kwam uit dat ik dat had! Ze belde me doodleuk op en zeiden dat de uitslag prima was, maar toen ik met 7 weken voor een echo kwam kon die gyn mij vertellen dat er wel wat aan de hand was! Beetje vreemd gegaan, maar goed ze weten het nu en ik krijg alleen maar meerdere echo's! Wel jammer dat ik mezelf moet injecteren moet vanaf week 34... Tot 6 weken na de bevalling! Ik heb ook al een negatieve bloedgroep: O negatief, dus mag ook nog een spuit met 30 weken! (maar dat is niet erg, dat hebben zoveel vrouwen!) Maar mijn ex heeft ook O negatief, dus dat scheelt! Enne, geen echo maar tussen nu en 5 augustus, maar alleen 1x hartje luisteren over een maand! Duurt lang dan he?! Pfffff!
Jaaaaaaa! Wat een mooie foto Lola, gefeliciteerd! Fijn dat je moeder erbij was. Mijn ouders waren ook bij osn bij de 12 weken echo en dat vond ik wel speciaal. Fijn dat alles goed is en dat je goed in de gaten gehouden wordt! Nu lekker genieten!
@Lola: wauw, wat een mooie echo-foto! Jouw kind is aan het loungen! (armpie onder het hoofd ) Fijn dat je nu wat beter in de gaten gehouden wordt. Ook handig dat je ex ook 0 negatief is, want dat betekent dat jullie kindje dat dus ook is! Dan zouden jullie antistoffen elkaar in principe ook niet in de weg moeten zitten. Tja...en dat spuiten, dat moet dan maar he! Wees maar blij dat ze het van te voren al weten! Mijn moeder heeft dus negatief, maar mijn zus, broer en ik zijn positief! Hebben dus mazzel dat alles goed is gegaan bij de geboorte. En dat wisten ze dus toendertijd nog niet van tevoren. Hoe is dat trouwens bij jou? Mijn vk heeft er wel een notitie bij gemaakt dat mijn moeder rhesus negatief was, want dan was er schijnbaar wel een kleine kans dat er bij mij iets negatiefs zou kunnen zitten (stiekum). Dus wees maar heel blij dat ze alles goed in de gaten houden! Jippie voor jou! @Beastie: ach...denk maar zo: liever een (hopelijk schoon) pantykousje van de buuv dan een dooie muis @Ikdus: nog durven testen? Ik ga maar gewoon uit van een ei op dag 17 i.p.v. 15. Kan ik in elk geval niet te vroeg testen en weer in onzekerheid zitten over vage streepjes.
Ik kom morgen of overmorgen uitgebreid terug... I promise! FF reageren eerst op Cynthia dat ik buitendat het natuurlijk een waardeloze zak is toch wel ietsie geroerd ben door zijn warme belangstelling.. Ik wens jou ook heel veel liefs en alle knuffels toe! Lola wat een schatje wat een prachtige foto ik bne zo trots op je... Heb even gejankt jullie meisjes staan zo dicht bij me! Hier door met actievoeren! Word vervolgd