Hahaha Miepie, zal je maar net zien dat je opeens wel spontaan zwanger raakt. 6 maanden na je bevalling ofzo
Prima Eerst maar voor nummer 1 (had eigenlijk altijd het idee dat ik in 6 jaar tijd 4 kinderen zou krijgen ofzo... nu na 1 1/2 jaar nog niet één, dus we moeten zo wel opschieten Vind dat wel erg jammer aan ICSI, dat je niet na een evt. eerste gelijk door mag, mag pas na een jaar ofzo geloof ik :-?)
lola super mooie foto meid dank je voor de taart miep dat was wel een heel groot stuk! fijne dag gehad?
Miep dat is wel jammer ja.. Maar ik denk wel dat er een echte wonder bij jullie gaat gebeuren hoor ! Mijn oom zijn zaad is ook niet goed gewoon echt fout ook eigenlijk. En mijn tante is beide keren spontaan zwanger geraakt, ze zou bij de tweede voor de laatste behandeling ooit gaan want meer werd er niet vergoed. En ze was al lekkers zwanger..
Dag meiden, Ik bennog even thuis want we mogen tot vrijdag hier blijven dus dat is wel lekker. Alles is aangekomen in het andere huis. Wel raar om nu al mijn spullen opeens hier weer tegen te komen... Ook wel een beetje veel spullen, ik denk dat er heel wat weg gaat. Ik heb morgen een afspraak met een gyn ( eentje die wel vergoed wordt) en dan vraag ik hem om een 2 de mening. Ten eerste heb ik naar mijn prog. level gekeken en het schijn tdat boven de 20 gewoon prima is. Er is geen info over oestrogeen te vinden op het net, (want dat test gewoon niemand volgens mij). Hij heeft me een plijster voorgeschreven waar duidelijk op het pakket staat dat het 'birth defects' op kan leveren en dat je het vooral niet moet gebruiken als je zwanger bent. Er staat ook duidelijk bij dat het NIET help de kans op een miskraam te verkleinen. Dus ik heb heeel erg eigenwijs die plijster nog niet op gedaan. Wat vinden jullie hiervan? @wieffie, wat vervelend van je oma...knuffel. @Beastie, jou kat moet nog een beetje smaak ontwikkelen. Die van mij gaan sinds een paar dagen naar buiten en ze gaan echt uit hun dak. Dat wordt leuk als ze over een paar dagen lekker weer in een apartement opgesloten zitten. Verder ben ik niet zo heel erg bij.... Ik ben er morgen weer!
Julita, waarom ben je niet zo blij? Slim dat je een tweede voor een second opinion gaat, want ik zou na het lezen van die tekst op de pleister ook meer willen weten. Heb je al wat spullen op hun plek kunnen zetten? Iedereen goedemorgen!
Mogeé @Julita...Ik zou hem ook niet op plakken...klinkt wel erg vaag! Tja die kat....hmmmm...ik hoop gewoon dat ie een keer met een volle portomonee thuis komt... @Miep..oooohhh lekker, Taart! Gewoon veel blijven oefenen...wie weet! (en met terug plaatsing worden er wel eens 2 terug geplaatst die alle twee blijven plakken...zit je zo aan de 4 kids ) Wij gaan straks lekker weer verder met condooms..heeft 4 en een half jaar heel fijn gewerkt @SC...heb jij als nieuws?
Dank voor de taart maar ik heb hem toch maar afgeslagen. Ik hoop dat je een lejke dag hebt gehad. Hier hele kop vol snot bleh! Nou ik ga werken laterrrrrrrr
Mogge Dames! Miepie: heerlijk die taart!!! Dank je!!! Nog gefeliciteerd he?! Denk dat ik in mijn vreugde het een beetje vergeten ben!! Zo hier weer aan het werk!
mmmmmmmmmmorgen! @Julita: ik zou die pleister ook niet plakken. Eerst maar eens afwachten wat die andere gyn zegt. @Miepie: bedank vor die taaaaat! Ik ben ook al verkouden! Bah. Ff geeft me eindelijk gelijk en zet m'n ei op dag 17! Dat wordt dus niet op roze donderdag testen Mijn ouders komen zo voor de tuin, dusseh...prettige dag allemaal! Liefs Tezzz
Jippie! Ei van Tezzz is getraceerd ! Beastie, moet eerlijk zeggen dat we op het moment met één in de komende 4 jaar al errug blij zouden zijn... Poeh, moet nog héél veel doen (toets voor morgen afmaken, stofzuigen, dweilen, keuken, tuin, stoffen boven, badkamer, bloed prikken, afspraak op school om 3 uur, boodschappen doen) Moet maar aan het werk, dus tot later!
Hallo MEIDEN! Hoe is het hier? Hier gaat het wel... nog steeds mijn ei niet gevonden en heb ondertussen me banner maar aangepast aan me laatste langste cyclus Ben nog druk met zoeken... (eitje waar ben je nou?) Ach jah... vind het ergens oon wel leuk hoor die zoektocht... en tjah... van klussen ben ik niet vies
Mogguh! @ Julita: goed dat je naar nog eengun gaat en zoals iedereen zegt: goed dat je die pleister niet geplakt hebt! Hopelijk wordt dat ik het volgende bezoek duidelijk. @ Miepie: poeh da's een lekker druk dagje. Krijg je van 't weekend nog feestvierders @ Beastie: dat waren toch honden laatst die ged konden speuren... even vragen waar ze hun opleiding hebben gedaan, kan je kat mooi naar school @ the snotneuzen: *biedt een reusachtige kan verse jus en een mega grote zakdoek aan* lekker snel beter worden allemaal! @ mamadiana: Ja, eieren zoeken is niet voor mietjes Maar als je stug volhoudt vind je 'm vast! Vruchtbaar slijm (als eiwit) is een voorbode dat ie eraan komt! Dus zodra je dat spot... in de aanvalshouding @ de rest: knuffies en tot later! Ik ga maar eens opstaan... heb een gat in de dag geslapen
goedemorgen dames.. hoe is het hier? hier weinig te melden.. zijn in de klusperiode beland maar vriendlief is ziek dus ik ben benieuwd...
ja ik ga ook nooit meer aan de pil! Nu eerst een spiraaltje laten zetten als ik ooit nog eens ongesteld word en als die eruit gaat (om welke reden dan ook) daarna is mijn ega aan de beurt om aan anticonceptie te doen
He Dames, Rustig hier! Heb op mijn werk verteld dat ik zwanger ben! Zeiden ze: zou wel leuk zijn als "collega die ook zwanger is" zwanger zou zijn! Nou die kreeg een kop als een boei en iedereen weet dat ook! Was wel lachen! Nou iedereen was heel blij! iedereen zegt nu: goh je hebt het goed verborgen en shit, waarom heb ik het niet eerder gemerkt! Geslaagd was het dus!
als je het zo bekijkt klinkt het wel naar, ja. maar het "voordeel" is, dat ik hoogstwaarschijnlijk zonder clomid toch geen eisprong heb of laat ik mezelf dat voorhouden dus dan wordt er ook niets bevrucht...