Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Als je een langere cyclus hebt zoals ik de laatste keer had, kun je dan ook bijvoorbeeld meer sticks kopen en dan van dag 10 tot dag 30 testen?

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hihihi hier hetzelfde dillemma.....alleen.....mijn man is wel heel duidelijk dat hij maar één kindje wil. En ik wil in elk geval de mogelijkheid open houden voor een tweede, dus even geen pil-hormonen in mijn lijf (hoef ik daar straks ook niet van "af te kicken"). Stiekem hoop ik toch dat hij in de toekomst nog bijdraait. maar goed, ik ben natuurlijk al SUPER gelukkig met Mika dus als er geen kindje meer bij komt is dat ook goed.

moeilijk is dat in het begin he, zijn het nou je darmen of is het junkie? Ik moet eerlijk bekennen dat het nu af en toe nog voelt alsof er een beebje schopt als mijn darmen flink tekeer gaan :D
    Nee ik mis het zwanger zijn verder niet....maar vond het altijd erg knus, dat bewegende frummeltje! Geniet er maar van, of het nou je darmen zijn of niet!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Rustig idd...maar zat zonder stroom...dus ja :rolleyes:

door je zwangerschap kan er ook het een en ander veranderd zijn in je hormoon (lees ei) huishouding...Meer mensen met pco zijn de 2de keer spontaan zwanger geraakt ;)

@Naiobi...je kan idd langer doorgaan met testen...later beginnen..het kan allemaal..suc6 ;)

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    elluk nadeel heb se voordeel :)

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    is ook logisch hoor.....het schijnt dat je lichaam echt 9 maanden nodig heeft om te ontzwangeren....plus ik zou het ook niet willen hoor, zo snel achter elkaar. Vond het al best zwaar om hoogzwanger te zijn zonder kind (en als ze dan ook nog niet kunnen lopen is het helemaal super zwaar.... )

maar, zoals je zegt, eerst maar eens zwanger worden. ik leef erg met jullie mee hoor, en hoop echt dat jullie het straks ook mee mogen maken!

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja, dan zou ik het ook niet gebruiken. neem die pleisters mee naar de gyn en vraag advies aan hem zou ik zeggen.

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    dan test je maar een weekie later! ;)

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    heerlijk he, als je het van de daken kunt schreeuwen!
    hoe ver is die collega van je dan?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Yep...bij mij is de pco waarschijnlijk begonnen ná de bevalling van m'n eerste ;) Na de bevalling van mijn tweede was ik weer hartstikke regelmatig! (helaas besloot ik toen aan de pil te gaan :( ).

Hoorde vandaag toch wat aparts van mijn ouders! Mijn moeder heeft een tante waar m'n ouders regelmatig heen gaan. Zij zijn haar officiele erfgenamen, omdat ze zelf geen kids heeft. Dus vroeg ik of ze geen kids konden krijgen. Wat blijkt: de man van onze oudtante kon ze niet verwekken. MAAR: hij komt uit een gezin met 7 jongens en 1 meisje en geen van zijn broers kon kinderen verwekken! :confused: Het meisje heeft wél een kind gekregen. Dus daar is iets goed fout gegaan in die familie. Toch raar, want zijn vader was blijkbaar wél heeeel produktief!

Helaas is onze stagiare er niet meer. Nou moet ik vanmiddag zelf weer naar de winkel :rolleyes: :( Maar kids zijn nog ff lekker aan het buitenspelen, dus we doen nog maar ff kalm aan ;)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lola: gefeliciteerd met je officiële vertelmoment! ;) Toch nog een beetje roze donderdag zo he?
    @Mielenl: whaaaaaaaaaaaaaaah! Dan mag ik pas testen met 5 dagen overtijd?! Dat red ik nooit! :confused:

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja ik hoop stiekem wel dat dat bij mij ook gebeurt. zodat MOCHTEN we ooit voor een 2e gaan, dat ik dan niet meer hoef te ontpillen, dan ken ik mijn eigen cyclus en hopelijk hebben we dan geen extra pilletjes en/of doktoren meer nodig :D

maar het idee van een bevrucht eitje is wel heel naar....

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    welja joh, jij bent toch SuperTezzz? We slepen je er wel doorheen hoor! :D

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mielen: ze is morgen 10 weken! ;)

@ Tezzz: hihi, idd toch nog een beetje roze!

Ik zit nu echt op een roze wolk!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    toen ik een jaar of 27 a 28 was, ben ik ook een jaar gestopt met de pil. toen hardstikke regelmatig. Daarna weer begonnen en een paar jaar later weer gestopt maar toen ineens heel onregelmatig. ik snap niet goed waar het aan heeft gelegen. maar goed, ben benieuwd wat mijn cyclus nu gaat doen!

wel een apart verhaal zeg, van je moeders oom en tante!

en werkze zometeen :(

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oh dat is gelukkig wel een redelijke termijn om het te vertellen.....wist jij al wel dat ze zwanger was dan? Of was dat voor jou ook een grote verrassing?

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ....en zo kon u weer genieten van een heleboel Mika-spam :D

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    kan nooit genoeg krijgen van de Mika-spam! :)

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik wist het al! :D meteen na haar positieve test kreeg ik het goede nieuws! ;)

Ik vind die mika spam geweldig juist!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb cynthia al een tijdje niet gezien!
    Is ze hier al geweest naar haar groei echo?

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha ja maar het is iedere keer dezelfde foto....beetje eentonig toch?

hahaha lijkt me wel gaaf hoor als we over een jaartje deze pagina openen dan staan er hopelijk nog veel meer baby-spammetjes en zwanger-banners op!

ben weer weg want het is mika's etenstijd :)

Deel Deze Pagina