Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. middag!
    hoe is het hier?
    ff paar daages druk geweest. heb een boel bijgelezen maar t was zo veel dat ik t echt niet meer weet!
    :oops:

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oh ja da's waar ook! Ik heb er nog niets over gelezen!

ik heb trouwens volgens mij een ei ?!?! mag ik op de WOD lijst voor....ehm over 12 dagen....1 juli ofzo? is mijn eerste ronde HSFEP :)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mielenl: zie je wel! Je zwangerschap heeft de pco verdreven ;)

De laatste keer dat we van cynthia hoorden had ze nog geen groei-echo gehad. Ben ook wel erg benieuwd!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik had geen pco hoor, ws gewoon geen ei door verstoorde hormoonhuishouding....maar nu rekbaar slijm dus wie weet een ei....zal mij benieuwen!

5. Niet meer actief

Mielen klussen :)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl: :) kun je een tweede zwangerschap altijd nog wijten aan het niet weten wat je cyclus doet ;) (Als je mannetje het nieuws moet vertellen dat jullie een 2de krijgen )

hihi...mijn mannetje wist ook zeker dat íe er maar eentje wou. En moet je ons nu zien: al ruim een jaar bezig voor een derde! (wel ECHT de laatste trouwens ;) ).

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nee het klinkt misschien truttig maar zolang hij het echt niet wil, wil ik het ook niet.

geeft natuurlijk wel hoop dat jouw man van gedachten veranderd is :D

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Vind ik ook Mielenl je moet er wel beiden voor gaan anders werkt het niet....

Tezz, hoe voel jij je?
    Ik beetje hoofdpijn en wat trekkerige buik maar ben ook gewoon te druk op mijn werk. Dit is nu mijn middagpauze :( Morgenvroeg naar school ff wat anders pffff....

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Een tante van Mark die jaren gedokterd heeft voor een kindje, uiteindelijk kinderloos gebleven, die vertelde dat als zij zwanger zou zijn Mark's moeder voor een derde zou gaan.
    Dat vertelde ik aan Mark (die max. 2 wil..) hij helemaal verbaast en zei er achter aan dat als mijn (onze) kids wel heel leuk moeten zijn wil ie voor een derde gaan...maar ik bespeurde enige rek in zijn wil in kids :)

Dus wie weet Mielenl... iedereen, ook mannen, kunnen van gedachte veranderen ;) :eek:

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ach ik wacht wel af hoor....ik denk dat het makkelijker is om op deze manier het bij één kindje te houden dan wanneer je de beslissing hebt genomen voor een tweede te gaan en het vervolgens niet lukt....een beetje kromme zin maar 't is wel duidelijk toch?

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    beter een kromme zin dan onzin! :)

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goeiemorgen!

@Leentje, ik ben wel blij, maar ik zei dat ik niet bij was met lezen hier enzo!
    Alleen een beetje nerveus over die stomme hormonen maar verder in de wolken!
    Ik had gisteravond in bed voor het eerst een paar krampen die mij niet goed aanvoelde, maar ik weet niet of dat ook kan komen omdat ik echt heel heel erg moe was.
    Je doet er toch niks aan...

Rara wie er even leuk op een suprise visit komt hier? Juist. Mijn schoonmoeder.
    Ze belde gisteravond op en ze komt vanavond en blijft tot zondag.
    Ik had me juist heerlijk dit weekend voorgesteld met lekker rustig mijn nieuwe huisje in te richten en de euro te kijken. GRrrrrrrr.
    Ze is echt een schat van een mens, maar de timing is slecht.
    Hoe is het hier?

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: tja...ik zou zeggen: zet schoonmama maar aan het werk dan he ;) Gaan jullie het haar trouwens ook al vertellen?

@Ellenk: ik heb m'n eitje wat later gehad dan ik eerst dacht, dus zit nu pas op 5 dpo. Kreeg gisteravond wat steekjes in m'n lies (en daarstraks weer), moet al 2 dagen steeds naar de wc, maar komt weinig uit :oops: sorry :oops: ,moet steeds boertjes laten en het lijkt vandaag wel of ik blubber heb in de benen. ...Maar het zal allemaal wel komen door m'n verkoudheid :(

edit: vergeet ik helemaal te vertellen dat ik steeds misselijke vlagen heb! Maar dat zal wel door het snot komen :( Zoveel zwangerschapssymptomen heb ik namelijk nog noooit gehad! :) :) :)

Cynthia! Waar zit je?

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, ik wilde nog wachten, maar omdat ze nu komt vind ik het alleen maar eerlijk voor mijn man dat hij het ook aan haar kan vertellen.
    Ik wacht liever tot een echo ofzo, maar dat is moeilijk voor hem te begrijpen.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: snap je man wel dat íe het niet snapt: zonder echo wil je het wel aan je moeder vertellen, maar aan je schoonmoeder pas ná een echo.

Heeft jouw schoonmoeder soms toevallig voorspellende dromen, dat ze 'opeens' langskomt? ;)

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    haha, nee hoor het is mijn man's verjaardag op maandag dus dat wilde ze vieren.
    Maar ik moet hier morgen het huis uit dus dat betekend dat ik hier moet schrobben enzo en ik voel me er niet goed bij als ze me helpt. ( Ik weet dat ze dat meteen zou doen)

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmmm...als je dan ook nog vertelt dat je zwanger bent, hoef je waarschijnlijk helemaal niks meer te doen! (Ik wist het wel :D )

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ha, ja klopt.
    Maar ik voel me vandaag niet zo lekker. Ik bedoel ik voel me wel goed, maar op de een of andere manier voelt het anders van binnen vandaag en ik ben opeen heel erg bezorgd. Alsof het niet meer goed zit. gelukkig dat ik naar de gyn ga vanmiddag.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    maar je zal nog wel geen echo krijgen denk ik? Het is nog iets te vroeg om iets te kunnen zien toch?

Ik hoop dat je voorgevoel gewoon een gevolg is van je nare ervaring van 2 maandjes geleden! Zit heus wel goed! ;)
    Hoe laat moet je naar de gyn? (En ben ik dan nog wakker :confused: ;) )

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    geen echo vandaag denk ik, dat komt idd pas over 2 weken ofzo.
    Ik denk ( en hoop ) dat je dan niet meer wakker bent. Ik moet hier om 14:40 dus dat is laat voor jullie.
    Ik ben benieuwd naar wat ie zegt over die pleister en die extra prog.
    Mss doet ie wel nog een bloedtest om te kijken of de hcg weer omhoog is gegaan en weer de prog te checken? Ik hoop het stiekem wel...

Deel Deze Pagina