Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    9 uur tijdsverschil he? dat is dus....23.40 hier. Hmmm weet niet hoe laat we naar bed gaan vanaaf (meestal lig ik er op m'n vrije dagen niet voor 0.30 is), maar waarschijnlijk iets eerder want mannetje moet morgenochtend naar de winkel én er moet nodig weer ge-aftersmept worden ;)

Dit is een andere gyn he? Dan krijg je vast wel weer nieuw bloedonderzoek!

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja dit is een andere en dit zou de gyn zijn die ik tot het einde zou zien. Als het niks is kan ik altijd nog veranderen, maar ik hoop dat ie goed en aardig is.

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Oh ja en het is hier 38 graden en het word morgen 42 graden!

4. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal,

Zouden jullie mijn 1ste temp kaartje in mijn album willen bekijken? Ben benieuwd wat jullie er van zeggen.
    Alvast bedankt.

Groetjes Nynke

5. Niet meer actief

Woow lekker warm Julita :|

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Nyncke , wanneer ga jij testen dan?
    @ikdus, lekker he?

7. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Vroeg je dat aan mij? Normaal zou ik rond zaterdag mijn ongi krijgen, maar ik zit volgens mijn kaartje pas op 10 DPO. Zou ik moeten wachten tot ik op 14 DPO zit?

8. Niet meer actief

Hoi Nynke, ziet er goed uit.. Probeer over 5 dagen te testen, en niet zoals je banner aangeeft..

Julita, lijkt me wel heel erg warm hoor. Al vond ik het op isla margarita wel heerlijk maar toen was ik de heletijd in het zwembad :)

9. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Oke, bedankt. Ik ga proberen dat vol te houden. Hoop zo dat het raak is!
    Heb er een goed gevoel over!

10. Niet meer actief

Nynke probeer 15 DPO te testen als het je lukt.
    Al heb je wel een regelmatige cyclus en zul je dus ook een korte LF hebben.
    Maar de innesteling zal net hebben plaats gevonden, dus kan je beter meteen voor een fel positieve test gaan dan een vaag streepje toch ;)?

Ben je nu zwanger ben je dat over een paar daagjes ook.

11. Niet meer actief

Je banner klopt alleen niet? volgens FF zit je op dag 25 en je banner dag 26?

Het ziet er ook wel goed uit zo vlak voor je NOD, dus hopelijk heeft gevoel gelijk :D

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @nynke, ja sorry , ik had het tegen jou.
    Ik heb op 12 dpo al een tesje gewaagd en toen was er al een 2de lijntje , maar je moet doen waar je je zelf het best bij voelt.
    14 dpo is een goede dag want dan heb je veel meer zekerheid.
    @ikdus, ik zou ook graag naar het zwembad gaan vandaag, maar ik heb best veel te doen kwa verhuizing nog. Helemaal omdat we meteen een VIP gast krijgen morgen.

13. Niet meer actief

Jaja je hebt het maar druk, maar wel super mooie vooruitzichten ;)
    Ik hoop dat je schoonmoeder blij zal zijn en laat je maar lekker vetroetelen door dr al wil je het niet.
    Je lichaam moet goed rusten hoor !

Woont zij nog op Cuba/Colombia ( weet niet meer precies waar je vriend/man vandaan kwam :oops:

14. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ja, ik ben begonnen met temperaturen op dag 2 van mijn cyclus, en lukt me niet op die dag er bij FF bij op te krijgen.
    Maar zit vandaag dus op dag 26 van mijn cyclus.

15. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ik ga proberen het tot 14 DPO vol te houden! (maar wel lastig aangezien nederland zaterdag speelt en ik altijd wel een biertje bij de voetbal lust ;) )

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Nynke: ik vind het een mooi kaartje hoor! Waarom geeft ff nou alleen een stippellijntje?
    Als je je eerste dag erbij wil hebben zal je je cyclus met 1 dag moeten vervroegen :rolleyes: weet zo niet hoe dat moet. Je hebt hiervoor nog geen cyclus bijgehouden he?
    ach, zaterdag zit je toch op 12 dpo? Dan kan je best een testje wagen toch? Wel een gevoelige nemen dan. ;)

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ikdus , nee ze woont in San fransisco. Mijn komt uit Peru.
    @Nynke, mss alkohol vrije bier? Ik had ook zo'n zin in bier, maar ik heb geen alkohol vrije gevonden...

18. Niet meer actief

Owja Peru dat was het :D

Aha dus San Fransisco volgens mij is het ook mooi daar. Ik ben niet zo goed met topografie, dus is het ver van elkaar of valt het mee?

Nynke, je kan wel eventueel zaterdag ochtend een testje wagen hoor.. En dan moet je maar alcohol vrije bier kopen :D :)

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    San fran is ongeveer 5 uur rijden. Ik geloof dat ze met de bus komt.
    Ik wil niet dat ze me helpt omdat ze ook al wat ouder is en dat vind ik zielig dat ze dan staat te zweten.

20. Niet meer actief

Hahaha ik snap het wel hoor, ik hou er ook nooit van om geholpen te worden met soort dingen.
    Maar in jou geval zou ik het toch met beide handen aanpakken. Dat ze je met hele kleine dingetjes helpt ofzo, en meer niet accepteerd !

Ooow 5 uur rijden valt wel mee dus :D

Deel Deze Pagina