Nee, ik heb hiervoor nooit eerder mijn temp opgenomen. Ik heb al veel geprobeerd op FF om de eerste dag erbij te krijgen. Maar zodra ik dan wat invul is mijn hele lijstje weg. Dus ik laat het maar zo. Ja, wanneer maakt FF er eigenlijk een dikke lijn van?
Het komt omdat je geen slijm of ovulatie testen erbij zet. Want als je Eggwhite of Watery zou zetten zou FF dikke lijn zetten.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg! ff m'n frustratie kwijt hoor! Had zojuist het derde telefoontje vandaag (en gisteren ook al 3) te pakken van een of andere oetl*l die het nodig vond mij uit te leggen 'wat de veranderingen zijn op het gebied van pensioenen'. 'Wat fijn dat u alles zo goed geregelt hebt, mevrouw.., maar dan zal ik u toch nog even uitleggen wat de plannen van de overheid zijn. Want de wijzigingen gaan ook gelden voor zelfstandig ondernemers!' en toen had ik 'm dus nét verteld dat wij gewoon zelf sparen t.b.v. ons pensioen dus dat we niks met regels van overheid te maken hebben Wil íe me dat gaan uitleggen Ik heb hem dus te verstaan gegeven dat hij míj niks hoeft uit te leggen, omdat wij zelf prima weten hoe alles werkt en dat ik niet gediend ben van tig telefoontjes op een dag om mij dingen aan te smeren! En toen heb ik maar (voor de zoveelste keer vandaag) de hoorn erop geflikkerd! Krijg er wat van
getver meiden, het voelt echt niet goed aan nu in mijn baarmoeder... Ik hoop dat het niks is en dat het erbij hoort, maar ik heb er geen rust over.
Owjeej Julita, straks maar even bij de gyn er iets over zeggen. Zal vast niets zijn maar goed, beter het zekere voor het onzekere hè
het is een kl*te gevoel, maar het is waar dat ik nu xtra bang ben doordat het al een keer mis is gegaan. @tezzz, idd gewoon alleen nummers opnemen die je kent. Dat doe ik ook.
Nou ik ben dan nog wel wakker dus ik hoop goed nieuws te lezen. Succes vandaag Julita ! Pfff hier is het echt erg Nooit last van afscheiding en nu is het gewoon door mijn inlegkruisje heen gelekt aan de zijkanten (oke nu zat hij wel een beetje verkreukeld) Maar ik heb dit nog nooit gehad.
Avond! Heb alleen laatste 2 pagina's vuchtig gelezen @ Julita: rustig aan meis! Kan vanalles zijn. Ik voel ook nog steeds af en toe krampachtige dingen (en kan heel goed je baarmoeder zijn of je banden die de verandering ook moeten ondergaan!). En misschien gewoon maar eerlijk zijn naar je schoonmoeder dan helpt ze je vast wel. Zet je er maar even over heen, want om je nu ook uit te sloven als schoonmaakster kun je beter niet doen! Hele dikke knuf! Ik lees straks de rest. Nu eerst even wat tegoedbonnen voor huwelijksreis in elkaar flansen (lang leve google afbeeldingen )
@ julita ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt......het is ws gewoon bandenpijn meis, geen zorgen! Dikke knuf en suc6 bij de gyn straks! @ nynke zwanger of niet, dat biertje kun je best nemen, dat komt nu nog niet bij je uk terecht Dus gewoon nog ff wachten met testen dan weet je het gelijk zeker! @ tezzz irritant he, die telefoontjes. ik had gisteren iemand van felicitas aan de telefoon die wilde nog even een paar vraagjes stellen n.a.v. de blije doos....ja doei weet je wat dat kost! normaal neem ik dus in het buitenland NOOIT onbekende nummers op maar aangezien "Jos Verstappen"* mij nog steeds probeert te bellen en ik nogal nieuwsgierig ben aangelegd..... * het onbekende nummer waarbij de verbinding verbroken wordt zodra ik opneem...de teller staat nu op 10!
@Mielenl: jij moet het volgende doen: pak je telefoon. Vanaf nu sta je er mee op, neem je 'm mee uit wandelen, eet je ermee, doe je er boodschapjes mee en slaap je ermee. Maaaaaaaarrrrrrrrrr wat je ook doet, verlies 'm niet meer uit het oog! Hou die duim bij die groene knop! Beste meneer/mevrouw die jou niet te pakken kan krijgen! @Julita: kan echt goed bandenpijn zijn hoor. Zeg het tegen je gyn. En zeker bloedtest laten doen! g*dv*rd*g*dv*r! 2 - 0!
@ tezzz dat helpt dus niet.....een paar keer had ik hem echt in mijn hand! Terwijl andere telefoontjes wel gewoon doorkomen. Als ik weer in NL ben dan bel ik T-mobile wel want ik begin het nu wel irritant te vinden! ja het is hier feest hoor....wat een mazzelpikken toch altijd he. Maar goed ze hebben nog even te gaan. Het kan nog makkelijk 2-3 worden, hahaha!
meiden, ik was er weer even ik moest mijn medische geschiedenis ophalen van de kliniek, gelukkig ging dat heel soepel. Ik voel me toch wel beter nu dat jullie allemaal zeggen dat het ws normaal is. Ik ben een beetje paniekerig.... @Zico, ik geniet ongeveer 90% van de tijd ook wel, maar je kent die moment van onzekerheid... Dussss we zijn voor Portugal merk ik?