Ik woon aan de Duitse grens en ik ken eigenlijk niet echt vervelende Duitsers (niet meer of minder dan Nederlanders )
Hihi, stelletje voetbalfanaten oops: ik de rest van de week ook, maar heb een Wii gekregen voor mijn verjaardag... ben dus zelf hard aan het sporten ) Julita, kan me niet voorstellen dat dit klompje het heerlijk vindt bij jou en komende 8 maanden lekker blijft plakken... maar kan me goed voorstellen dat je ongerust bent. DIkke knuf! Beastie, ga je even laten schrikken; collega die 8 dagen voor jou was uitgerekend is gisteren bevallen van een gezonde dochter Kan bij jou ook zomaar over een weekje zover zijn
Ik vind het ook wel mee vallen hoor Ellen.. En we moeten ze op persoon oordelen hè en niet op afkomst of wat de geschiedenis is. Anders kunnen we nu wel iedereen gaan haten uit U.S.A
Julita wou je dan weer dat NL uitgeschakeld zou worden door Portugal hun vieze spel Want geloof mij, ze zien dat NL het nu nog beter doet dan bij het WK, en dan zouden ze er een echt heel smerig spelletje van maken.
Idd Ikdus helemaal waar! Ikzelf heb het niet zo op Fransen. Mooi land alleen jammer dat er Fransen wonen. Maar dat komt omdat toen ik bij Packerd Bell werkte ik samenwerkte met Fransen en die waren niet echt leuk om mee te werken....
nee ikdus, en daarom is dit ook wel goed zo nu. Uiteindelijk heeft duitsland gewoon ook beter gespeeld nu.
ok meiden ik ga over een paar minuten naar mijn nieuwe gyn! @Ellen , slaap lekker. @ikdus, mss tot zo. @Miepie, veel plezier met Wii!
Kwebbelkonten! Ben ook blij dat die portugezen eruit zijn... (stelletje aanstellers, hopelijk die Italianen ook snel... (ook aanstellers)) Volgende ronde die duitsers eruit en dan wordt het gezelliger Heb het niet gezien, maar wel op internet beetje stand gevolgd... Ik schrok wel toen ik opeens 2-0 zag ruim voor de rust.. Ben nog effe druk druk maar voel we gezellig beweging denk ik (zit met mn buik tegen mn bureau en voelde opeens een paar keer schopjes ofzo..) *sorry dat ik even niet sociaal reageer... komt zaterdag wel... ben morgen hele dag op pad naar M'tricht!* EDIT: Toi Toi voor Julita!
Hallo lieve meiden, We zijn net aangekomen op een schitterend resort! Vlucht ging helemaal prima maar helaas ben ik er gisteren niet meer aan toe gekomen om op jullie te reageren. Gelukkig hebben wij onze laptop bij ons en kunnen we hier op de kamer internetten! Ook het EK schijnt hier op groot scherm uitgezonden te worden! Joepie! Nou eerst lekker in bad hier en dan eten en slapen. Ik ga echt morgen uitgebreider reageren! Trusten allemaal!
Heey Wieffie fijn dat je goed aangekomen bent. En dat je lekker even af en toe met ons kan komen kleppen is ook zeker gezellig ! Nou ga lekker genieten van je vakantie Baderse, eetsmakelijk en slaap lekker strakkies