oh nu pas terug sorry, het duurde echt eeuwen, maar nu ben je natuurlijk allang weg he? Gyn was aardig ( chinees ofzo) en ik heb alles gevraagd en hij heeft heel geduldig overal op geantwoord. Hij zei dat we volgende week een echo gingen doen en dat we dan meer weten. Vandaag heeft hij weer bloed afgenomen om estrogeen en progesteron te testen, maar hij vond het niet nodig dat ik die pleister gebruikte in ieder geval. Als hij de resultaten van deze nieuwe tests weer binnen krijgt gaat hij mijn oude gyn bellen ( ik nog zeggen , nee hoeft niet!) om het te overleggen. Hij zei dat 200mg prog gewoon goed was en klaar. Zo dat was dat. Verder zei hij dat de krampen waarschijnlijk van de spijsvertering kwamen en dat het waarschijnlijk ok was. @Wieffie, wat gaaf, geniet meid! @Go4baby, totaal met je eens: Duisters en Italianen eruit en dan wordt het pas leuk.
Ik was wel even weg even met vriendje bellen Fijn dat je een aardige gyn hebt en dat hij ook geduldig met jou was. En volgende week al een echo, joepie En beter dat je die pleister niet hoeft te nemen en dat je gyn het met jou eens was dat 200mg progesteron gewoon goed is. Denk dat alles wel goed is daar binnen. En misschien willen die gyn's gewoon extra geld van je pikken omdat het niet vergoed is ofzo.
Ik ga nu wel naar bed.. Moet morgen half 9 opstaan heb echt TE veel te doen.. Dus ik kan wel even nacht rust gebruiken voor een keertje.. Lola, ik haal morgen een prepaid simkaart zodat ik kan smsen ( mijn rekening van mijn abbo was 213 euro en met een prepaid simkaart is dat wat beter te voorkomen dat kent tenminste zijn limiet )
@ julita een beetje gerustgesteld meis? speciaal even ingelogd om jouw berichtje te lezen, nu weer verder slapen
Hahahaha Ikdus, nachtrust als je zo laat gaat slapen. Jij bent echt een nachtmens op niet. Dan past werk in dehoreca inderdaad erg goed bij jou. Mielenl, hoe lang blijven jullie nog daar? Miepie, een Wii is echt leuk. WIj hebben het pasgeleden gespeeld bij een collega van Nick en hebben echt gelachen. Ik werd er zowaar ook moe van. Vooral bij het tennissen moest ik lachen (zij hadden van die sportspellen). In je enthousiasme kun je nog wel eens tegen degene die naast je staat slaan. Julita, fijn dat de gyn zo fijn was want daar heb je nog wel vaker mee te maken. En volgende week al een echo, dat is echt gaaf. Dan kan die kleine pinda zich voor de eerste keer aan jou showen. En die krampen zijn echt vervelend, het is allemaal nieuw en je weet niet wat het is, maar deze kleine meid/jongen blijft lekker zitten. Tom, soms kom je zo dingen tegen en dan kan het niet anders dan gewoon voorbestemd zijn. Hup, solliciteren. Zou wel gaaf zijn als dat zo op je pad komt en je straks ook nog de baan zou krijgen. Go4b hoe gaat het met je expositie? EN ben je er al helemaal uit wat betreft de inrichting? Ellen, is je verkoudheid al wat minder? NIet te veel onze kant op niezen, want ik het tot nu toe nog nergens last van. Alexia, nog......even denken....minder dan twee weken, echt super zeg. Wanneer ga je je trouwjurk halen. Wendy, misschien heb ik er overheen gelezen, maar jullie gaan toch ook binnenkort trouwen. Nynke1980, mooi tempkaartje, hoe was je temp vanochtend? Marieke, hoe gaat het met je? Drukke week of valt het mee? Moet Tezz anders even een samenvattinkje maken . Tezz, wel fijn dat je ouders je meehelpen in de tuin, hebben ze nog tijd over . Beastie, hoe gaat het nu. Merk je nu dat het nog zwaarder wordt of zorgt het verlof ervoor dat dat meevalt? Hoe zou het met Cynthia zijn. Ze kreeg eergisteren toch de groeiecho, ik ben echt reuze benieuwd. Ik zal eens roepen: CYNTHIAAAAAAA! En Rainstarr zal wel druk zijn met het nieuwe huis, de nieuwe baan e.d. Binnenkort even smssen/mailen. Nou, de rest die ik vergeten ben: een hele fijne dag. Vandaag wordt onze oven gemaakt en dan ga ik eens leker cakejes bakken. Daarnaast hebben we gisteren een vriezer besteld en die komen ze over een week brengen. En dan ga ik me lekker mengen in jullie ijsjesverslaving!
Moge, voetbal dames! Kom ff spieken, ga zo met me ma naar de Ikea (moet me dagen toch vullen ) @Julita...volgende week al een echo! TOP! Ik zat oook aan je darmen te denken..die zetten wat op door hormonen en kunnen dan wat pijnlijk zijn als er eten doorheen gaat zeg maar Suc6 met je schoonmama... @G4b..op de christen unie gaan lijken? doe maar niet die willen ook popmuziek verbieden want daar ga je drugs van gebruiken en drinken...yeah...dat doen we echt allemaal! @Leentje...het is wel lekker hoor als je wat gedaan heb en een harde buik krijg (waar ik echt weinig voor hoef te doen) rustig kan gaan zitten. De heg snoeien gister was ook een beren klus maar kan niet ver der want de groene bak is vol...hahahha goed excuus! Moet alleen niet te veel slapen...want dan slaap ik de nacht erop zo weinig OOOw da's goed hoor..mag ook langer blijven zitten...maar wordt nu wel nieuwschierig @ellen...pffff ben doe snot kop wel zat nu...kunnen we ze niet weg geven? ps: mag vanaf heute thuis bevallen...
mmmmmmmmmmmmorgen! @Julita: wat fijn dat je gyn zo ardig en geduldig was! Zie je wel dat alles vast goed (of goed vast )zit @Tom: als ik zo je enthousiaste berichtje lees, moet je zeker gaan solliciteren! Is het wel een beetje te combineren met de kids en de administratieve zaken die je voor jullie eigen bedrijf doet? Voor gaan zou ik zeggen! @ Beastie: heb je nou nog beneden een bed neergezet? Of moeten ze lekker naar boven met de emmers water? Ikea-se! @Miepie: wauw, jij krijgt luxe cadeaus voor je verjaardag! (Of was het soms van je man? Dan heeft íe vast bedacht dat ie er dan 'zelluf misschien ook wel mee mag spelen' ) Veeeeeeel plezier ermee! @Wieffie: doe maar kalm aan hoor! Eerst genieten van je vakantie. En als je je gaat vervelen kom je lekker ff hier beppen @All: knuffies all around! Ik begin me nou wel stiekum een klein beetje zorgen te maken om Cynthia...hoop dat ze zich gauw meldt Liefs Tezzz
Zoo ben net uit bed gerolt Ik sliep toch maar tot kwart voor 10 inplaats van half 9. Ik sliep eindelijk rond half 6 en toen werd ik 7 uur alweer weer wakker En 8 uur viel ik weer goed in slaap, dus mag wel om kwart voor 10 wakker worden hè ? Leentje met mijn ritme past horeca echt heel goed bij mij ja. Gelukkig maar dat ik niet tot diep in de nacht moet werken 11 uur/12 uur ben ik al lekker klaar dan. Dus als ik met jou zou sport wii-en dan ram je mij gewoon in elkaar Beastie, ben ook wel benieuwd waar SC is ! Als er maar niets aan de hand is.. Heeft niemand haar nummer of misschien hyves ofzo?
Beastie: gefeliciteerd met je 37 weken, weer een mijlpaal bereikt! Ik maak me ook een beetje zorgen dat Cynthia nog niet is geweest na die groei-echo! Ik heb nog niet bijgelezen! Echt erg.... Ga ik zo maar eventjes doen, moet eigenlijk heel hard werken, maar ik ga om 1 uur naar huis en daar een paar uurtjes thuiswerken! nu ik zwanger ben gaat er een wereld voor me open op het werk, iedereen = collega's, houdt rekening met je!
Ja, ik heb dat ook met Cynthia, maar waarschijnlijk heeft ze het hartstikke druk in huis. De keuken werd toch bijna gezet? En we kunnen cakejes maken! Joepiedepoepie. Er kwam om half 9 een hele vriendelijke monteur. Ik had ook nog een vraag over de vaatwasser omdat de deur te makkelijk openging en toen heeft hij daar ook nog even e.e.a. aan gedaan. En het liefste was dat hij alle werkzaamheden op de vaatwasser boekte omdat daar nog garantie op zat (op de oven zat al geen garantie en daarnaast hadden we een onderdeel zelf gesloopt dus we hadden al een flinke rekening verwacht) Hierdoor hoeven we helemaal niks te betalen. Dus ik ga even het supermerk spammen: Bosch, voor al uw vriendelijke monteurs!
Sorry meid! Ik was gister hoop op de roze wolk, proberen wat smep-pers te vangen! (wat helaas nog niet gelukt is!) Maar wat super dat je gaat solliciteren! Echt een uitdaging en geeft ook meteen weer een hele andere draai aan je leven! Geweldig! Ik hoop dat je aangenomen wordt! ik wacht met smart op de uitnodiging!
Misschien moeten we voor Cynthia even wachten tot het weekend, ze heeft het nu waarschijnlijk druk met afronding op haar werk (ze hoeft nog maar een week) en het huis. Ik heb haar tel. nr., anders sms ik haar morgen wel even. Wacht, ik stuur haar eerst wel even een hyves bericht.
Nou ik was niet voor Duitsland! Grrrrr! Niet dat ik Portugal nou zo geweldig vind, maar ik dacht: die schakelen we wel evern uit de volgende ronde! 8)
Lola, Portugal zal NL echt niet uitschakelen hoor. Als je de WK wedstrijd nog herinnert zullen ze wel het zelfde doen Tegen Duitsland word het tenminste een echte wedstrijd waar gevoetbald MOET worden.
Om jullie nog even op de hoogte te houden. Vandaag op DPO 11 was mijn temp weer 37.0. Ziet er dus nog steeds goed uit! Wat mij het meest opvalt is dat ik normaal altijd ongeveer een week voor mijn NOD heel gevoelige borsten krijg. En dat heb ik nu helemaal niet!