Het leek me lachen omdat we vorige keer na die klote wedstrijd, wat GEEN voetbal was uitgeschakeld waren! Dus ik dacht dan draaien het we om! Nou ja eerst maar Rusland verslaan want die zijn ook behoorlijk onvoorspelbaar!
Ja, spannend. Ik word al een beetje zenuwachtig. Heb nog niet definitief besloten om morgen te testen...
Ze maakt er roze zaterdag van Spannend Nynke.. Lola, ik zou geen hoop hebben dat NL die Portugezen zou uitschakelen. En woow wat knap dat Boulahrouz ( typ je het zo ?) gewoon door speel na wat hem is over komen Joepieee ticket is binnen zondag is ik weg
Ikdus, fijn zo'n vooruitzicht zeg, moet je nog veel regelen hier? Wieffie, ik ben volgens mij helemaal vergeten te reageren: een heeeeele fijne vakantie! Lekker bijkomen en genieten van het mooie weer! Drink een lekker cocktailtje voor ons! Nynke1980, spannend zeg. Hopelijk blijft je temp lekker hoog. Ik heb Cynthia even een bericht gestuurd. Ze zal het wel goed druk hebben. Er stond verder niks op hyves ofzo. Ik zal jullie trouwens ook even op hyves opzoeken, dat moest ik nog steeds doen.
Pfff nou eigenlijk wel ja Ik moet naar de kapper Ik moet morgen naar een feestje Ik moet cadeautje kopen voor mijn oppas kindjes en lenzen voor mijn vriend en dingetjes voor in huis ( zoals handdoeken ) Dus druk genoeg vandaag, ik ga ook zometeen douchen en vetrekken. Kijken of me moeder ook nog naar de kapper wilt want zou haar daar op trakteren. Ze zit alleen in de ziekte wet. Het is gelukkig wel koopavond vandaag in deze stadsdeel. Maar ik heb geen idee of ze wel verlenzen kopen in de kruidvat
ik reageer later wel uitgebreid, nu druk aan het inpakken want vandaag gaan we gelukkig weer naar huis. mannetje (die grote) had namelijk flink last van allergie (ws iets in het matras of vloerbedekking) dus die heeft het vannacht echt moeilijk gehad. Fijne dag allemaal en beastie gefeliciteerd met je 37 weken. Alweer een belangrijke mijlpaal bereikt!
@Ikdus : hier in de kruitvat hebben ze wel lenzen. Zullen ze daar dan toch ook wel hebben denk ik? Zohe, da's opeens snel dat je kan gaan! De mobieltjes al binnen? @Leentje: SC zal idd vast wel druk zijn . Maar ik wil zo graag weten hoe het bij de groeiecho was! @Nynke: jij gaat morgen roze kleuren! Jij gaat morgen roze kleuren!
Nee, mobieltjes nog niet binnen. Het word nu gesorteerd dus misschien morgen binnen. Anders neemt me moeder het mee naar Spanje, die vetrekt 1 juli.. Ja bij onze grote kruidvat verkopen ze het ook. Maar waar ik nu heen ga is een kleine, dus ff koekeloeren anders maar even een treinkaartje halen en snel naar de grote gaan. Ik wou een prepaid simkaart halen, maar doe het toch maar niet.
Vind het zonde om er zoveel geld aan uit te geven. We gaan maandag of dinsdag toch nieuwe simkaart halen een spaanse nummer. Dus dan zal de kosten dit keer ook wel meevallen. Want vriendlief belde mij vaak onder zijn werktijd toen ik nog in Spanje wa en dan word het een dure grap. En nu is dat bellen niet meer nodig.
Ja, ik wil ook al een uur lang gaan douchen Ik ga eerst maar wat eten en dan komt het douchen wel en ga ik weg. ( begin nu wel erg moe te worden hoor )
Wauuw mijn geluk zoo die kan echt niet meer stuk ! Ik heb de heletijd in de huiskamer gezeten geklept met mijn moeder.. Ennuh op eens ging de bel, ja hoor de telefoons waren er.. Maar ik had het geld niet ( heb onder rembours gedaan ) want ik dacht ze komen morgen.. Niet dus want zaterdags doen ze geen rembours. Maar wat een geluk dat mijn buitenspeel maatje van vroeger de telefoons kwam brengen Ik mocht even snel douchen van hem en geld pinnen en dan zou hij terugkomen want hij bleef in de buurt. Wauww ik ben echt zo happy
Heb niet echt bijgelezen. Net herhalingsles BHV gehad en nu hoef ik pas om 16:00 uur te werken dus ga nopg ff plat.
Heee Dames, Ben ik weer! Ben een uurtje of 4 eerder naar huis gegaan! Ga even thuis aan het werk! Nyncke1980: spannend zeg, morgen testen! Nyncke: ook al zo moe? Ikdus: moet je maar even dat nr. doorgeven zodat ik je op de hoogte kan houden, want nu klopt het nr. natuurlijk niet die ik heb!