Nee heb gewoon nog het zelfde nummer, heb gewoon nieuwe telefoons besteld zonder sim kaartje Ik heb straks een spaans nummer, maar dat andere nummer houd ik ook(heb toch twee mobieltjes). Anders word het erg duur voor jou
goeiemiddag! wieffie fijn dat je goed bent aangekomen meid! ga dr maar eens lekker van genieten! ikdus, wat fijn dat je nu snel weer naar je vriend kan! wendy spannend volgende week vrijdag, al zenuwachtig? ben benieuwd naar je jurk.. of trek je geen jurk aan hihi leentje nee tezzz hoeft geen samenvatting te maken, ik lees t grootste gedeeldte altijd na alleen is t vaak zoveel om op te reageren SC waar ben je nou? we maken ons zorgen! julita, kan me voorstellen dat je je zorgen maakte, gelukkig heeft de gyn je gerust kunnen stellen?! voor iedereen die op de wachtbank zit zo dat t raak is voor jullie! hier vanavond werken, vanmorgen ook al gedaan dus heb echt totaal geen zin. morgen met een vriending voetbal kijken, waar weten we nog niet maar dat zien we wel. zondag ga ik lekker met mn zus een dagje uit, gaan we naar ciske de rat! heb er zon zin in he! lekker weg kwijlen bij danny de munk hahaha
echt wel heb dr ook zin in.. en volgende week zou ik hel veel moeten werken, belt de planner net op dat ze woensdag teveel mensen hebben dus of ik dan een dagje vrij wel! stomme vraag! tuuuurlijk hahhaha
Hallo dames! Heb mijn Piek berijkt! JOEPIE! dag 17... (banner klopt niet) Kijken jullie even met me mee? foto staat in album
Ja een sexy wit positie jurkje! haha We vieren het volgend jaar heel erg groot....auto,feest jurk e.d en dit jaar klein met 20 man. Een bqq en daarna naar Disneyland we hebben er zo veel zin in! xxxxx
Die laatste is volgens mij echt posi hoor. Dus snel aan het werk jij Het is echt verschrikkelijk. En ik had gister kennelijk iets verkeerds gegeten, want heb vanacht alles ondergekots en daarna voelde ik me weer prima. Ik ga er vandoor, moet om 16:00 ff werken
Mocht ik niet meer online komen dit weekend wil ik, alvast iedere zwangeren die op knappen succes wensen met het bevallen straks ! De meiden op de wachtbank zeggen dat ik voor jullie duim ook in Spanje ! De zwangere ik blijf duimen dat alles goed blijft gaan ! En die op hun ei zitten wachten ik hoop en duim voor jullie dat het een super ei word die lekker bevrucht mag worden ! De meiden die bijna gaan trouwen, ik wens jullie een super mooie dag toe en ik hoop dat ik wat mooie fotos zal zien in jullie album.. En als laatste meiden die op vakantie gaan voor ik internet heb, ik wens jullie ook een echte mooie en fijne vakantie toe ! En de mama's geniet lekker van jullie kleintjes Heel veel knuffels en liefs van mij
Hallo dames! Sorry, sorry, sorry dat ik me niet eerder gemeld heb, ik was van plan na min afspraak bij de gynae te laten weten hoe het was, maar ik had opeens 2 dagen geen internet thuis, dus nu ik weer op m'n werk ben - waar het ook weer lekker druk is - kan ik pas weer online komen... Anyway, groei echo was best goed, ze heeft een voorsprong van ongeveer 2 à 3 weken, en ze verwachten dat ze bij de geboorte ongeveer 8 pond zal zijn. Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Het is niet klein, maar ook niet uitzonderlijk groot volgens mij. Maar die stuit is dus wel lastig, en ze willen nu volgende week dinsdag gaan proberen te draaien. Dus ik moet mij dinsdagmiddag in het ziekenhuis melden, dan krijg ik een infuus met een weeënremmend middel (help!) en dan gaan ze met twee man mijn baby'tje vastpakken en proberen te draaien. Hopen dat het lukt dus, en dan hopen dat ze niet op eigen houtje vervolgens weer terugdraait, want dan is het nog voor niets geweest ook. Ik heb me laten vertellen dat draaien niet echt een prettige ervaring is, dus ik kan m'n lol op straks.... Suiker prikken mocht gelukkig met een vingerprikje (als uitzondering!), dus daar ben ik goed doorheen gekomen Ik heb alleen nog geen uitslag, maar ik verwacht geen gekke dingen eigenlijk. Tot zover mijn avonturen. Hoe is het hier? Morgen gaat nyncke testen zo te zien? Spannend! Ik duim voor je hoor! Beastie is toch niet stiekem bevallen toen ik er niet was he? Dat mag nog niet hoor!
Ikdus, als je niet meer online komt voor het weekend: een heeeeeeeeele fijn terugreis en veel plezier met inruimen van jullie appartement. MamaDiana, daar kun je inderdaad niet omheen, de tweede streep knalt van het scherm af. SC, fijn dat het wel meevalt. Hopelijk is het niet zo vervelend dat draaien, al heb ik ook wel eens gehoord dat het echt niet fijn is. Maar ja, dat is bevallen ook niet en dat is ook voor een goed doel. Hoe is het met je keuken? Nynke1980, spannend hoor. @all, ik ga naar de winkel en zo een cake bakken. Even jullie lekker maken .
wendy leuk man kan me voorstellen dat je er zin in hebt! jaja maak ons maar lekker leentje! SC fijn dat de groei echo goed was... hopelijk kunnen ze de kleine nog omdraaien! ik ga aan t werk tot vanavond
IS ZE WEER... @sc...gelukkig idd niet mega ge heeft in het begin ook wel veel van stress meegemaakt dat ze nu ff een flinke spurt heeft gedaan Blij dat ze draaien in iedergeval proberen een KS is ook niet nix, toch een buik operatie. Nou we wachten met spanning dinsdag dan maar weer af...laatste weekje! Nee hoor we doen niet aan bed in de kamer... bed staat boven op pootjes daar doen ze het maar mee. En ze helpen me maar een handje met naar de badkamer komen...tis maar 1 trap. Emmers? dat ze wat water willen hebben oke...maar emmers vol?
Hee, MamaDiana is zwanger? Gefeliciteerd! De keuken gaat ook goed, gisteren zijn ze begonnen en morgen gaan ze verder. Maar het onderstel staat in ieder geval al. Hmmm, cake! Lekker, ik heb trek!
Ja...ben ook benieuwd of het gaat lukken. Bevallen is pijnlijk, maar liever dat dan een keizersnee. Ik denk echt dat je iets mist als je dat hebt. Nog van je verlof aan het genieten of weet je al niet meer wat je met je tijd moet doen?
we hebben net een kleine wagen bij aangekocht, alle besteld. Een citroën C2 voor m'n man , die heeft een extra wagen nodig voor z'n werk en de zijne was echt versleten.
ik heb al 2 keizersnedes gehad en de 3 de wordt ook keizersnede, heb er totaal geen schrik voor hoor. Moet wel heb te smalle bekken, ook hier voor de 3x een stuit
Eerlijk denk ik ook dat een KS ...tja wat zal ik zeggen...de uren zweten en afzien horen er wel bij denk ik (zal op dat moment vast een andere mening hebben..so what..shoot me!) Tijd gaat best vlot vind ik...vandaag naar ikea geweest...hakt er ook in qua tijd en gewoon lekker rustig aan...nog genoeg dingen in huis te doen qua schoon maak...maar dat stel ik nog ff uit
Cynthia, Mamadiana had een overduidelijke positieve ovutest, dus die kan aan de slag . De volgende pos. test moet dan gewoon een zw. test zijn (roze donderdag over 2 weken?). Nu echt naar de winkel.....
Cynthia: blij weer wat van je te horen! Gelukkig valt het qua grootte mee en hopelijk doet die draaipoging wat he!? Hopelijk draait diekleine meid en blijft ze mooi liggen! Spannend weer allemaal! Beastie: nog leuke dingen gekocht in de Ikea? Zo hier weer niet vooruit te branden zou wat thuis werken, maar dat lutk dan weer net niet he?!