Ja, als het moet, dan moet het natuurlijk. Maar kan me voorstellen dat je je dan toch afvraagt hoe een natuurlijke bevalling voelt en is.
Ah, scusi.... Nou, dan gaan we gewoon voor de volgende positieve test in de vorm van een zwangerschapstest!
Hee hallo allen, Julita, fijn dat je nu gerust gesteld bent. Ikdus goeie terugvlucht en heel veel succes in jullie nieuwe huisje SC: fijn weer wat van je horen. Brrr dat draaien klinkt best en, Ik hoop dat meisje gewillig is en zich laat draaien... Hier niet echt heel erg lekker. Last van mijn verkoudheid dus.... bleh! Vanavond maar eens vroeg mijn nestje opzoeken....
jaaaaa wir sind wieder zu hause! de wasmachine zit vol en de wasmand ook en de troep is weer opgeruimd. @ wendy spannend hoor en lekker knus met z'n 20-en wij waren met 14, inclusief onszelf @ beastie pfff 1 trap.....vlak na je bevalling lijkt me dat geen pretje hoor en dan had ik een super makkelijke bevalling @ sc fijn dat het meeviel met de groei echo. 8 pond is inderdaad niet heel groot hoor, dat woog Mika ook bijna! @ wieffie fijne vakantie meis! ik ga zometeen denk ik voor de gein even een ovutestje doen. barst de hele dag van de pijn in mijn buik. Geen kramp, geen steken maar gewoon een zeurpijn. Dus ben benieuwd of het misschien een ei is.
hallo, ik ben er even in een flits. We verhuizen vandaag , maar het goede nieuwds is dat i kdan al meteen internet heb daar! Moet nu gaan, maar ik kom later weer kijken. Ik voel nogsteeds vage krampjes en dingen waar ik onrustig van wordt, maar ik probeer positief te denken en ik probeer rustig te blijven. Tot later!
@ellen, beterschap en ik weet dat ik allebei de keren in de innestel dagen niet lekker was dus wie weet! Ik duim!
@Lola..alleen maar nuttig spul (kussen voor op bed en mandjes voor dingen babykamer...spiegel voor naast de comode...kan frummel lekker naar zich zelf kijken..) en toch ik ga geeen 80cm hoog bed 5 weken in me kamer zetten =; no way! (was ook zeker niet verplicht door de vk ) @julita..krampjes zijn normaal hoor
@beastie, maar dan ga ik aan mijn borsten zitten en dan lijkt het alsof ze minder zeer doen dan gisteren en dan raak ik weer helemaal in paniek... Ik word gek van mijzelf. Het komt gewoon echt door wat er vorige keer gebeurt is. Hoe bevalt verlof? ( ik was er toch nog even snel)
laten we er maar vanuit gaan dat alles goed is en dan zal de echo het toch uiteindelijk zeggen. Ik ga nu naar mijn andere huisje. (met 42 graden verhuizen? YIPPIE!) Mijn man heeft geloof ik toch besloten om nog even te wachten met het melden van het goede nieuws aan zijn moeder.
ff snel: @SC: wat fijn dat je meiske niet zo groot is als ze dachten. Mijn zoon was ook bijna 8 pond. Is flink, maar best te doen hoor! Ik hoop dat ze haar nog kunnen draaien. Ik neem aan dat ze al zo weinig ruimte over heeft dat ze niet weer gauw terug zal draaien toch? Volgens mij is het wel behoorlijk duwen enzo, dus je zal er misschien wel blauwe plekken aan over houden. (hoop het niet!) @Ellenk: ik voel me ook al twee dagen belabbert. Ben wel wat verkouden, maar nog niet zo erg dat ik helemaal dicht zit of zo. Maar het lijkt wel of ik pap in de benen heb. Ik kom gewoon niet vooruit! nou ja, nog minder dan anders @Ikdus: Veel plezier met je nieuwe apartement! En je vriendje weer zien natuurlijk Laterrrr! @Julita: Alles is goed. Jouw beebje gaat niet meer bij jullie weg. Succes met je verhuizing. Komt allemaal goed! Kussies! @All: kom me morgenavond wel weer ff melden. Mannetje moet helaas morgenavond ff werken (maar hij is vast van plan de winkel lekker dicht te gooien om 8.30 ). Dus morgen maar eens de kids zo ver zien te krijgen eindelijk eens hun eigen troep op te ruimen! roll: ben heeeeel benieuwd ) Knuffies! Tezzz
Dat kwam bij mij ook met vlagen...pijn...geen pijn... er is echt geen tauw aan vast te knopen..kom op meid volgende week een echo!
heey dames.. ik zag dit net staan ik denk hey das interesant... is het voor mensen die zwanger willen worden? (zal nu wel een hele domme vraag stellen volgens mij
Goedemorgen! Cristel, domme vragen zijn er niet maar het is inderdaad een methode om zwanger te raken. Het is opgezet voor vrouwen die na een mk zwanger wilden worden, maar wij proberen het allemaal (al passen sommige het naar eigen inzicht aan, waaronder ik hahaha. In de maand dat ik zwanger raakte hadden we het niet precies aangehouden, maar door deze methode rkijg je door gebruik van ovustesten e.d. wel een goed inzicht in je cyclus en dat is wel erg fijn). Op pagina 1 staat de engelse uitleg en een paar pagina's later (in het blauw, is gemakkelijk zoeken) de nederlandse uitleg. Ik hoopte eigenlijk dat Nynke al langs was geweest maar helaas. Pffff.....hoe moeilijk is het om cakejes te laten mislukken......het is mij in ieder geval gelukt. De onderkant is verbrand, balen zeg. Maar ik eet gewoon de helft op want anders heb ik het voor niks gemaakt haha. Iets vaker oefenen denk ik en niet meteen starten met een moeilijk project zoals een taart hahaha. Vandaag gaan we allemal dingen voor het huis en babykamer kopen, dan zijn we weer een stapje verder. Dus ik kan vanmiddag pas weer komen spieken. Julita, succes met verhuizen in die hitte! En de rest: een fijne zaterdag!
Hallo Dames! Leentje: aaaah zonde van die cake, hoop dat de helft die niet verbrand was, wel te eten was! Veel plezier met babykamer kopen! Hier vandaag indian summer festival! Ben benieuwd hoe het is nuchter! En hoe het weer is, ik baal echt van het weer! Vanavond daar voetbal kijken, als ik het overleef daar! Dit is de eerste keer dat ik geen zin heb!
Lola...zwaai je ff naar me lief..die gaat ook met me broer.. Hij heeft een groen shirt aan met de text "freshman 1973" 2 meter lang..en misschien doet ie z'n groene cowboyhoed op veel fun!