Beastie: hahahaha, ik zal er op letten! E naar hem zwaaien! Ik weet niet wat ik aan moet! Ik wil geen schoenen aan, maar slippers, maar goed, ik weet niet wat het weer doet! Dilemma!
Goedemorgen dames. Zoals belooft zou ik het jullie meteen door geven als ik getest had. Ik heb getest...... helaas negatief. Ook niet een bijna niet zichtbaar lijntje.... Wel was mijn temp 36.8. Ik snap er niks van, heb echt zo het gevoel dat het raak is! Misschien over 2 dagen nog eens testen.
Nyncke wat balen zeg, misschien over 2 dagen idd! Want je zit toch op 12 dpo? Welke test had je gebruikt?
Hoi, ja vandaag 12 DPO. Heb de Mat Care midstream test gebruikt. Is dat een goeie? Of kan ik beter een andere proberen?
die heb ik nooit gebruikt, maar die van het kruidvat (die van 7 euro) zijn ook heel gevoelig! Zo hier maar eventjes douchen, dan nog even een nieuwe legging halen, want heb besloten wat ik aan doen, maar wil een ietwat kortere legging! Dus ik wens iedereen alvast een fijn weekend, denk niet dat ik nog kom! Doeiiii!
@ nynke jammer meis dat-ie negatief was. hopelijk gewoon te vroeg getest @ cristel nu al weer zwanger worden ? @ lola veel plezier op het festival....hopelijk een beetje mooi weer? pfff voel me echt brak al sinds gisteren. maar mijn man is natuurlijk VEEEEEL zieliger. schijnt dat de boodschappen zichzelf niet doen, en het aanrecht zichzelf niet opruimt......ben benieuwd. ik ga ff strijken.
Goedemorgen meiden! @ Lola Veel plezier vanavond maak er wat van! @ nynke balen meid dikke knuffel @mielenl We slepen je er wel doorheen hoor en beterschap! @Julita SUCCES met verhuizen meid!
Oke, bedankt. Ik wacht nog even 2 dagen af en dan haal ik een kruidvat test. Jij veel plezier vandaag op het festival!
@ Mielen: Idd hopen op een beetje mooi weer! vorig jaar was het ook dit weer en die jaren er voor was het prachtig! Beetje jammer! Bedankt dames, ik ben ready to party! Nu even naar een vriendinnetje, wachten op de andere dames, dan nog mijn broer + schoonzus ophalen dan weer naar een ander verzamelpunt ophalen (dan is eindelijk de club van minstens 30 man compleet) en dan PARTY TIME! heb niet zoveel zin!! Maar komt vast wel als ik daar ben!! Fijne zaterdag allemaal!
mmmmiddag! @Nynke: jammer van je nega test. Maar je zit pas op 12 dpo, dus het kan nog makkelijk he Zou inderdad de kruitvattest halen als ik jou was. Die schijnen wel erg gevoelig te zijn. Je hebt je langste cyclus al geëvenaard! Dat gaat vast goed komen @Lola & beastieman+ beastiebroer: veel plezier! Wij gaan 3 juli naar Alan Parsons...we zijn al tijden niet naar een concert geweest, dus we hebben er al helemaal zin in! En we zijn al eens eerder naar AP geweest en is toen heel goed bevallen. Wel jammer dat we inmiddels weten dat íe het allemaal gewoon voor het geld doet (poosje geleden gaf ie een interview waarin hij dat toe gaf). Maar de muziek blijft gelukkig mooi! @Mielenl: jij ook al brak? Hiero ook nog steeds niet helemaal lekker in m'n vel Kon gisteravond niet in slaap komen en was vanmorgen om de haverklap wakker. Schiet niet op zo! Heb trouwens een heeeeeel goed excuus om niet te strijken! Was gisteravond aan het strijken en toen hield m'n strijkbout er opeens mee op! Doet niks meer. Kapot. ERG HE? heb inmiddels een andere besteld maar dat kan nog een week duren voor íe er is. ERG HE? ga zo maar weer wat opruimen alsof dat zin heeft met de kids thuis Laterrrr! Liefs Tezzz
Pfffff........we hebben geshopt van half 10 tot half 4 en we zijn helemaal op.....Gisteren had ik een schoonmaakaanval en heb ik heel het huis opgeruimd en gepoetst en toen had ik al best wat last van mijn bilspieren, buik en rug, maar vandaag heeft niet echt geholpen. Maar we hebben bijna alles van ons lijstje gekocht dus dat is wel fijn. We hebben wat meidendingen gekocht dus die hebben we verstopt, daarnaast ook nog veel dingen voor het huis. Vanavond gaan mijn vriend met de vriend van mijn beste vriendin in de kroeg kijken en wij blijven lekker thuis. Ik kan ook echt nergens meer heen, ik ben kapot. Waar gaan jullie allemaal kijken. Lola, je hebt volgens mij supergeluk met het weer gehad, hier is het echt lekker weer geweest. Morgen hebben wij familiedag maar dan zijn de vooruitzichten een stuk minder, even duimen voor mooi weer. We hebben lekker pizza besteld want we hadden geen puf meer om te koken (mijn voetzolen staan nu ook in brand voel ik). Nog een kwartiertje en dan zijn ze er. Nynke, balen dat de test negatief is. Nog even wachten dan, misschien was het te vroeg.
@Leentje: tjonge, meis, doe je wel een beetje kalm aan? Al 2 dagen druk en dan morgen ook nog een familiedag? Pfff...denk je er wel aan dat je ZWANGER bent?
Hahahaha, ik heb moeite met stilzitten. Mijn mannetje heeft zojuist de wc's voorzien van nieuwe wc brillen en toen wilde ik nog alles van hem overnemen. Op de familiedag kan ik de heeeeele dag zitten, we gaan BBQ-en en bijkletsen dus dat valt mee. Je strijkijzer kapot...helaas. Kun je er niet eentje kopen die voor jou strijkt, dat zou makkelijk zijn.
*droomt weg* als dat toch eens bestond. een mooie strijkbout die zelf de was op de strijktafel legt en dan woep woep woep alles glad strijkt*zucht* maar heb wel een hele coole besteld! Een grijs met zwarte! En ikke gek op zwart! 8)
Mogguh! Ik zit hier in mijn neiuwe apartement. We zijn nog niet helemaal klaar in het andere huis maar het scheelt niet veel. @beastie, vandaag doen ze idd wel wat meer pijn. Het zal dan wel in vlagen zijn. Ik ga er nu gewoon lekker niet meer aan proberen te denken ( de slechte dingen dan ) tot vrijdag. Vandaag nederland tegen rusland! Spannend! Al moet het wel een makkie zijn dacht ik!
@Julita: en? Bevalt je nieuwe stekkie? Hoe vinden de katten het? En schoonmam? jaaaaa, nog een uur en 45 minuutjes en dan kan het feest weer beginnen! Ik heb er zin in! Nog ff de kids op tijd in bed mikken
Ik ben heel blij met mijn nieuwe plekje al gaat het maanden duren voordat ik weer een beetje alles op een plek heb enzo. Maar dat is ook altijd wel weer leuk werk. De katten zijn nog niet verhuisd, dat gaan we vandaag doen. Maar ik vind het zo zielig want ze waren zo blij eindelijk naar buiten te mogen. Mijn schoonmoeder....hehe... ik heb de hele dag met haar doorgebracht gisteren en daar wil ik wel een soort medaille voor. Volgens mij trekt mijn man het niet eens een hele dag alleen met haar. Ze is lief, wat ik al zei, maar ze praat ZO veel. En het gaat nergens over.... (Sorry, maar ik ben vast niet de enige met een schoonmoeder)