Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: idd, een ochtend/middag smep kan ook nooit kwaad! En was er niet bewezen dat die vaak heel effectief zijn? Of verzin ik dat nu ter plekke?

Ik heb weinig richtlijnen meegekregen. Ik moet mijn mening er in verwerken, maar die heb ik keurig van het internet geplukt, ik had het niet beter kunnen verwoorden dan die meneer of mevrouw! GEWELDIG!
    En ik moet komen met feiten en onderzoeken!
    Dus nu ben ik de site van minister rouwvoet aan het onderzoeken op nuttige uitspraken of behaalde resultaten!
    Grrrr, ik heb het mezelf wel lastig gemaakt, maar goed, wie weet voor de moeite een 5,5! (of wacht, dat werkt zo niet!)
    Nou ja, ik wordt er een beetje tureluurs van!
    Allemaal negatieve persberichten! Is ook wel weer grappig, maar ik vind wat ik lees weer allemaal zo sneu voor die kindjes en dan ga ik daar weer over nadenken en dan kom ik niet meer tot mijn stuk!
    Whahahaha... Nou ja! Ik ga weer zoeken naar mooie onderzoeken!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ marina: he wat leuk! Wil je dan ook echt met jongeren werken? Of is het woonbegeleiding in het algemeen waar je voor leert?

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Dames! Ik ga er zo vandoor.

Heb alleen nog ff een vraagje: weet iemand waar Rainstarr gebleven is? Ze is al een paar weken niet meer online geweest. Het laatste wat ze schreef ws dat ze heel druk was en waarschijnlijk zou gaan verhuizen. Sindsdien heeft ze niks meer geschreven! Denk dat ik 'r maar ff een mailtje stuur of zo :rolleyes:

Sturen jullie nog ff posi-pupo-eigroeistralen mijn kant op vannacht? Niet te veel hoor, iedereen een beetje! ;) Dan horen jullie morgen wel of het heeft geholpen! ;)

Heeel veeeel liefs van mij!

Tezzz

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: nee ik heb haar ook al een poosje niet meer gezien!

Ik ga mijn best doen voor je vannacht!

5. hmmm dan is ze waarschijnlijk verhuisd en heeft ze geen internet meer ofzo :(
    goed dat je dr even mailt tezzz ik had r ook al gemist

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Tezz ga je weg?
    Doei meid, en dan maar even later smeppen en suc6 bij de gyn!

Lola je hebt een PB sorry had de rest nog niet gelezen toen ik je pb de....

Ik ga nu even uitrekenen en dan laat ik jullie weten wat mijn besluit is betreffende de test.

En Tezz ik denk dat het voor mij bijna weer tijd is om ons huis te poetsen.

7. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Hai Lola, ja mijn gevoel ligt ook echt wel bij jongeren en dan bij de groep 12 t/m 18 jarigen, crisisopvang, langdurig en kort durend begeleid wonen.

Nu nog 2 examens (23 april) en dan heb ik mn basis erop zitten en stroom door naar doorstroomopleiding met stage. Op 14 april heb ik stage gesprek...allemaal erug spannend dus ;)

En jij...welke opleiding doe jij nu?

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :) :) :)

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @lola: ik mag ook weer op de lijst. Ik ga (met clomid) maar van een cyclus van 28 dgn uit en dan moet ik 29 april ongi worden.

@andere: wie werden ook misselijk tijdens het slikken van clomid? Heb straks gegeten en ben nu kotsmisselijk

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marina: ooh leuk, crisisopvang lijkt mij echt interessant! Ik zit nu in de langdurige hulpverlening en dat is me toch net wat te frustrerend! Kortdurende contacten zoals een crisisopvang lijken mij toch meer voor mij!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Nyncke: ik had er geen last van. Alleen last van de (.) (.) en later heeeeel moe! Ik hoop dat je een mooie cyclus krijgt!

En nou ga ik ECHT weg!

Laterrrrrrrrr!

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @tezzz: die vermoeidheid ken ik ook. ook lichte hoofdpijn is aanwezig.
    Succes morgen bij de gyn. Ik lees het morgenavond wel.

13. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    @Lola..jij bent dus al klaar met je opleiding dan of lees ik dat verkeerd?
    Mijn probleem is nu vooral dat ik 36 uur per week werk als management ass. en daarnaast dus leer voor SPW-er. de eerste anderhalf jaar heb ik gewoon thuis kunnen doen, maar als ik in april mn examens dr op heb zitten en slaag, moet ik dus 16 tot 20 uur pw gaan stagelopen. En daar zit nu dus even de kronkel ;)

14. ik ga zo ff paul de leeuw kijken en daarna naar bed.. ben kapot!
    als mn temp morgen 37.0 is dan ga ik morgenochtend toch weer testen want word gek van die onzekerheid hahha dus miss toch een test marathon!
    tot morgen dames!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marina: sorry ik las niet verder! ik bleef hangen op de jeugd! haha!

Ik doe maatschappelijk werk en dienstverlening, ik zit in het laatste jaar, dus ik ben bijna aan het afstuderen!

lastig is het combineren van werk en leren he?
    Althans ik vind van wel, ik werk dan 32 uur, maar ik kom soms tijd te kort!

Ik werk nu in de verslavingszorg maar wil uiteindelijk wel als gezinsvoogd werken bij jeugdzorg!

Hoe ga je dat dan doen met stage? Jeetje wat zwaar allemaal!
    En welke branch werk je nu als manager ass?

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ marieke: ik ga zoooo hard voor je duimen!
    Hoe laat ga je testen? Dan weet ik dat! hahaha! (ok, mits je temp nog hoog is dan he?!)

17. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ben heel benieuwd Marieke..we kunnen wel wat roze gebruiken geloof ik he ;)

slaap lekker voor nu! Ik ga mn hoestende mannetje maar eens opzoeken. Die ligt al hele dag in bed te liggen

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik ga ook testen morgenochtend.

Heb jij mijn PB nog gelezen Lola?

Marieke wat voel jij allemaal?

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marina: slaap lekker!

@ Tom: ja, ik heb je terug gepb't!
    Ooooh, tom ik duim ook zo hard voor je!
    Ik hoop echt dat jij en Marieke morgen roze mogen!

20. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ik werk bij het RIVM, onze opdrachtgever is VWS...jawel daar waar ook Rouvoet vandaan komt ;)

Ow dat is ook wel een fikse job ...als gezinsvoogd...pfff niet de makkelijkste denk ik zo....Ja ik weet dus niet zo goed wat ik momenteel moet gaan doen. want iets dat ik hier namelijk nog niet verteld heb...is dat ik eind van deze maand oma ga worden van mijn 17 jarige dochter die nog thuis woont..dus je kunt je voorstellen dat het hier de komende tijd nogal druk gaat worden...op 23 april doe ik examen en op 25 april is mijn dochter uitgerekend! Ik bid dan ook echt dat ze niet eerder gaat bevallen, want anders weet ik helemaal niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen.

Deel Deze Pagina