Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tezzz, en hoe doe je dat je kids zo vroeg erin en dat op een zaterdag?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    voor Julita:

Wat knap dat je het zoooooo lang al met een kletstante hebt uitgehouden! Lang leven Julita! :)

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    HAhaha, iedereen die hele dagen alleen met schoonmoeders moet optrekken krijgt een medaille vind ik!
    thnx Tezzz, ik bewaar hem op een mooie plek.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    och...zooo vroeg is het hier niet hoor. Het is nu 19.15, de standaard tijd dat we naar boven vertrekken. Het duurt meestal wel een uur voordat ze goed en wel in bed liggen, dus dan ben ik mooi op tijd weer beneden ;)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    kleine moeite ;)

Maarreh...ik kan eigenlijk best wel heel goed overweg met de mijne :rolleyes: Ze heeft wel een paar eigenaardigheden (wie niet ?), maar voor de rest eigenlijk prettig gezelschap. :rolleyes: is dat raar? :rolleyes:

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    maar worden ze dan niet wakker als jullie keihard GOOOOOOOAAAAAAAAAAAALLLLLLLLL schreeuwen?

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi...

tja...zou kunnen :)
    maar tot nu toe zijn ze er nog niet beneden voor gekomen! En..och...als ze nou wel komen, dan is het nog niet zo erg natuurlijk ;)
    Afgelopen dinsdag mochten ze opblijven, maar ze hebben helemaal niks gezien van het voetbal! Veel te druk met steeds voor het beeld langslopen en kletsen enzo. Dat doen we dus niet weer!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja hoor!

Net een uurtje het eten op en nou klagen ze alweer dat ze honger hebben! Zijn net vogeltjes...moet je continu wat ingooien ;)

9. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ben helaas vanmiddag ongi geworden :cry: :cry:
    Wat is het soms toch lastig om de moed erin te houden.
    Mijn man gaat deze week sperma inleveren voor onderzoek...

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Nynke: :( sh*t zeg! Ja, duurt lang he?

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge Dames,

Zo eindelijk lig ik! Pffff, wat een dag, duurt het lang zeg als je nuchter bent zo'n festival!
    En een dikke domper door het voetbal aan het einde! Iedereen opgefokt lopen doen!

Beastieman niet gezien, er waren veel mannen in het groen! ;)

Nou ik ga mijn oogjes dicht doen!

Slaap lekker!

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mielen.. neeee nu n og niet joh. ik keek effe rond op de pagina en zag smep staan ik vodn dat zooon leuk woord :p gelijk intresse dr in he;)
    wil volgend jaar in 2009 nog wel 1tje erbij.. dan gaan we weer beginnen maar kan hier ervaring opdoen hahaah

leentje: bedankt voor de uitleg lijkt heb effe gekeken. wete ik gelijk hoe het wel moet! ;)

ben zelf ook na een miskraam zwanger geworden... nog wel steeds verdriet van de miskraam denk er nog zo vaak aan terug.. was ookwel 16 weken al dachtecht dat er niks meer mis kon gaan.. maarja.. heb nu een mooie jongen :)

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nynke, wat balen zeg. Geloof goed dat je soms de moed verliest. Maar kijk hier maar rond, het kan zo ineens gebeuren! FIjn dat nu wel e.e.a. uitgezocht wordt.

En de rest: goedemorgen!

Balen zeg van gisterenavond, al vond mijn vriend dat de russen ook wel erg goed waren (bij baalde wel verschrikkelijk volgens mij).

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

Cristel: wat vreselijk zo laat nog een miskraam!

Nyncke: balen dat je ongesteld bent geworden zeg!

@ Leentje: veel plezier op familiedag! Wij hadden het idd getroffen met het weer, ik hoop dat het voor jullie ook mooi blijft vandaag!

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!

Ik ga nooit meer mijn verjaardag vieren combineren met een wedstrijd van NL... 4 jaar geleden tegen Tsjechië (2-0 rust, 2-3 verloren) hebben we met z'n allen zitten kijken... en nou dit weer :-? Nou ja, kunnen mijn leerlingen zich wel goed concentreren op hun toetsweek ;)

Julita, over een paar dagen je echo, toch? Zit nou echt wel goed hoor, vorige keer ben je niet zover gekomen en had je constant bruinverlies...
    Ik heb ook een hele lieve schoonmoeder, maar idd knap van je ;)

Tezzz, ik heb straks zo'n strijkijzer :) (het wordt Berlijn in september, en het poetsen wordt gedaan en de was wordt opgehaald en gewassen en gestreken weer afgeleverd... geen idee wat ik dan 4 maanden lang moet gaan doen ;) al opperde een collega heel fijn "kan jij kinderen gaan krijgen, toch?" :-?

Lola, was het leuk gisteravond?

Nynke, balen :( Dikke knuffel!

Tezzz, schiet bij jou ook al op, 8 DPO ;)

Beastie, nog een beetje uit te houden, niet werken?

Leentje, veel plezier op jullie familiedag vandaag!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: oh shit, meteen zo'n domper op je verjaardag!
    Wij hadden gister ook zoiets: nooit meer voetbal kijken op indian summer festival, 4 jaar terug stonden we daar ook vol goede moed! :(
    Het was een hele leuke dag, maar wel erg vermoeiend! van half 4 tot 12 uur continu gestaan/gedanst, dus had behoorlijke pijnlijke voeten en echt last van (het schijnt) mijn banden!
    Nou die opmerking van je collega, al kan ze er niets aan doen, is niet leuk! :(

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmorgen!

ja, wat een rotwedstrijd gister he? Maar ze waren gewoon goed die russen. Viel gewoon niks van te maken. Jammer maar helaas. Over 2 jaar weer nieuwe kansen! (helaas zonder v.d. Sar :( ).

Kreeg gisteren een lichte migraine aanval een uurtje voor de wedstrijd. :( Maar gelukkig trokken de 'kriebels' (zoals ik ze dan noem) vlak voor de wedstrijd weg. Wel de rest van de avond hoofdpijn dus :(

@Cristel: tjee, met 16 ween een mk? Da's slikken zeg! Ben blij dat je alsnog een leuke jongen hebt gekregen (en ook al een meisje zo te zien?). Dus jij komt volgend jaar ook smeppen? ;)

@Miepie: Berlijn is niet zo heel ver van Nederland. Misschien kun je dan in elk geval wél langskomen als het voor onderzoeken misschien nodig is? Kunnen jullie tenminste zo vlot mogelijk aan de slag! Tjee...wasservice...wat een idee! Ben jaloers!
    Maar wat je dan moet doen? Schrijf een boek! Cursus kantklossen! Brei een trui voor de winter! Cursusje loi? Heb je verder nog wel een leuke verjaardag gehad?

@Leentje: veel plezier met de bbq en je familie!

pfff 8 dpo...wat duurt wachten toch lang!
    @Ellenk: hoe is het met jou?

Laterrrrr!

Liefs Tezzz

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou, was me een indian summer wel... :x En ik was er niet eens lola...
    Beastieman kwam om 1.30 thuis...om 2.00 uur ben ik gaan kijken want het was zo stil...slaapt ie op de trap. Hem ovetruigd dat ie ff onder de douche moest...afdrogen zag ie niet meer zitten ...kon niet meer op z'n poten staan..dus ik dat grote kind afgedroogt...naar boven geduwd...in bed nog verder gagaan met afdrogen...en meneer lag in coma :( snurkend :x Net ligt ie half in coma bleek en zweterig hangend op een stoel en mag ik nix van hem zeggen...zoooooooo gezellig.
    Heb hem ff verteld dat als frummel er is dit niet meer wil...en wat als ik vannacht weeen had gekregen :rolleyes: grrrrrrrrrrr. Mannen en drank.... (hij was het wel erg met me eens...dat scheelt!)

@Miepie..oww Berlijn...nou da's niet heel slecht...kan je idd nog eens bij je pa en ma op bezoek ofzo :rolleyes: en je duits bijschaven.. :rolleyes:
    Fijne collega, neem aan dat ie niet wist van de hoed en de rand :(
    Dat niet werken is best wel voltehouden...ook omdat de conditie nu achteruit rent...dus ja alles vraagt meer tijd 8) (zelfs was opvouwen..)

@Leen..bbq-ze ;)

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: whahahahahaha! Ik lig helemaal dubbel, maar gelijk heb je wel!
    Arme beastie-man, niet in staat zichzelf af te drogen!
    ISF was dit jaar wel een beetje te groot, de hele indeling was NOG anders dan vorig jaar... Vond die van 2 jaar terug en die jaren ervoor toch beter!! Dus als jij volgend jaar wel weer gaat, maak je borst maar nat, want dan zal het wel nog groter zijn!!

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jaaah Middag hier is I....

Pfffff wat een domper gisteraaf zeg! Maar wij waren het er ook over eens de Russen speelde echt goed. Ik hoop dat ze Europees kampioen worden. Enn we we hebben een paar prachtige wedstrijden gezien van oranje. Waar is waar...

De poes kan nu via de radiator op de vensterbank, lekker naar buiten kijken. Ze is alleen nog niet zo voorzichtig dus er valt nog wel eens wat op de grond. 't Is ook echt een sociale want ze is echt gebelgd wanneer we weg gaan en ze alleen binnen moet blijven ;)

Hier gaat het OK. Heb dit keer echt giga last van mijn boobjes (heb een b-tje) Heb altijd wel wat last van boobjes in 2e fase maar nu echt meer.
    Tezz, ik had gisteren ook hoofdpijn (geen migrane gelukkig) nu nog steeds...

Jullie raden nooit wat ik zo moet doen! JAAAAH strijken.... dus zo maar weer eens een dvd-tje uitzoeken...

Deel Deze Pagina