Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

O ja Nyncke, grote sh*t meis!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ellen: whoeoeiii, zou het dan nu toch eindelijk raak zijn?!?!?! Ik duim!

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Mogge meiden!

@ cristel nee ik denk dat een miskraam met 16 weken je niet in de koude kleren gaat zitten, al krijg je nog 10 gezonde kindjes er achteraan. Dikke knuffel en ik hoop voor je dat je weer lekker kunt genieten van een volgende zwangerschap. En nu volop genieten van je twee gezonde kindjes natuurlijk :D

@ lola lekker dat je zo genoten hebt! het weer zat in elk geval mee, de voetballers helaas niet...

@ beastie lekker hoor, hoogzwanger en dan ook nog je man moeten verzorgen ;) Blij dat hij zelf ook wel inzag dat hij dat voorlopig beter even kan laten! Moest hij nou binnenkort nog naar het buitenland?

Hier nog steeds niet erg lekker in mijn vel. Ik zie er erg tegenop om over twee weken weer te moeten gaan werken en mijn lieve mannetje uit handen te moeten geven. Niet alleen aan het kdv, maar ook aan mijn schoonmoeder ze probeert mij iedere keer gerust te stellen dat ze best wel 3 dagen per week wil oppassen :(. Ben in staat om mijn baan op te zeggen, bah!

Gisteren thuis voetbal gekeken. Tsja jammer dat oranje er uit ligt maar die Russen hebben echt meer dan verdiend gewonnen. Naderhand vooral erg gelachen toen onze overbuurman binnen 5 minuten alle oranje versierselen van zijn huis en auto had verwijderd, hahaha we wilden eigenlijk aanbellen dat hij zijn (oranje) dakpannen nog was vergeten!

verder gisteren weer ge HSFEP-t alleen dat is een beetje mislukt regenjas volledig gescheurd :oops:

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik weet het niet.
    De eerste keer was ik er al zo zeker van dat het raak was. Want toen gebeurde er vanalles met mijn lichaam dat ik niet kende.

Na mijn curretage voel ik inene vanalles veranderen na mijn ei in mijn lichaam dus ik weet het niet meer :( Maar boobie pijn is wel echt en hoofdpijn ook... Maar geen steekjes in liezen ofzo..

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mielen: dikke knuffel!
    lijkt me ook niet makkelijk om het mooie ventje uit handen te geven! Hopelijk bevalt het werken je wel!

@ Ellen: dat had ik ook na die curretage, ik had opeens van alles en nog wat voor nod, terwijl ik dit nooit had!

Hier net eindelijk met de angelsound het hartje gehoord! Heerlijk! :D :D :D

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: :) :baby:
    Dat lijkt me zo emotioneel Lola, ik zit hier met een brok in mijn keel...

Nou beide benen op de grond, Ellen gaat aan de was.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jaaaaa, ben echt blij! Whaaaaa!
    Oh, ik maakt me zo zorgen hoe ik die 4 weken tot de volgende controle door kwam, maar nu lukt het! :D

Welke film wordt het Ellen?

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

Deel Deze Pagina