YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, roze donderdag !! JULITA VAN HARTE MEIS !!!, is je zo gegund !! * baal enorm dat ik er zaterdag niet bij kan zijn...maken jullie wel foto's ....kan ik een beetje sfeer proeven... * Nou meiden..zet m op ...nog meer roze testen !
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) 15 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 3 Zwanger 20 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: i14.tinypic.com/54afhi9.jpg]i14.tinypic.com/54afhi9.jpg]i14.tinypic.com/54afhi9.jpg 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita, ronde 14, NOD 9 apr \/ 9. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Nataschie, ronde 3, NOD 14 apr 12. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 13. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 14. Queenie, ronde ?, NOD 21 apr 15. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 16. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 17. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 18. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 19. Nyncke, ronde 6, NOD 29 apr 19 SMEP - kandidaten 5 Ongi.... 1 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger SMEPpers van Mei 1. Ellenk, ronde ? , NOD 4 mei 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger 0 Negatief ... % zwanger Hopelijk heb ik het zo goed gedaan.
Julita, gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je binnenkort je zorgen opzij kunt zetten en lekker kunt gaan genieten! Voor de experts onder jullie: afgelopen maandag had ik een duidelijk positieve ovulatietest. Ik heb zondag, maandag en dinsdag geklust. Ik heb vandaag de hele dag al een beetje rood, verhit gezicht (wat ik ook altijd heb op de eerste dag dat ik ongesteld word). Het kan toch niet zijn dat ik vandaag pas m'n eisprong heb? Help, ik ben nog een beetje een leek met al die ovulatietesten en dat geSMEP! x Queenie
Queenie, als je maandag je + ovutest had, heb je uiterlijk gisteren je eisprong gehad. Na je eisprong gaat je temp omhoog, kan zijn dat daar je rooie koppie vandaan komt. Succes op het wachtbankje!
Dippie... heb weer meer zitten lezen dan goed voor me is :-?: http://www.nvog-documenten.nl/uploaded/ ... nnesub.pdf Conclusie; al komen ze erachter wat er is (wat meestal niet zo is), dan kunnen ze er ws nog weinig aan doen. Wordt dus waarschijnlijk hoe dan ook ICSI....
Pfffff...Julita, het was wel even spannend zeg. Maar het kan inderdaad niet anders. Misschien hebben ze in het zh gevoelige testen. Mooi stom en lomp. Maar gewoon heel rustig aan beginnen te genieten. En als je tijd hebt een andere banner. Tom, zorg jij dan voor een roze vrijdag? We gaan morgen inderdaad vragen wat het geslacht is, ik ben superbenieuwd. Ik denk een jongen en Nick denkt een meisje. Nu moet ik nog even aan het werk. p.s. Lola, je bent nog steeds goed bezig!
Miepie, stop aub met het surfen op internet, dat maakt je alleen nog maar onzekerder. Het is een stuk met allemaal moeilijke woorden, maar bij iedereen is het anders. Ik ken meerdere stellen waarbij ze zelfs hebben gezegd dat ze naar een psycholoog moesten omdat ze er aan moesten wennen dat de kinderwens bij hun nooit vervuld zou worden en die hebben nu allemaal een kleine. Soms is niet alles verklaarbaar met medische termen en kennis uit boekjes. Maar ik snap je wel, ik zou ook hier en daar eens rondkijken. En anders een mooi beebje met ietsiepietsie hulp. Kijk maar eens naar Julita, dat is een hartstikke mooi voorbeeld.
Ik moet even met Nick overleggen maar als ik het hier vertel, dan kan ik het thuis misschien beter stilhouden (vind ik een heeeel goed excuus). Niemand die ik thuis ken weet dat ik op deze site zit. Sommige weten wel dat ik vaste forumgroepjes heb, maar die kunnen me niet zomaar vinden (of ze moeten echt niks te doen hebben). Nu ga ik echt aan het werk. Doei
hallooooooooooooooo \ik ben blij dat ik al die spanning heb gemist zeg! Kan ik zo toch gewoon een flesje wijn opentrekken Ik moet er morgen aan denken dat ik alle inkopen doe voor mijn visite van zaterdagavond anders heb ik er geen tijd voor Wat naar