Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je voor het duimen. Op zich voelt het wel ok aan allemaal. Een miskraam zou toch echt meer pijn doen denk ik en dan heb je toch wel rood bloed. Nouja, zo kan ik uren doorgaan...
    Mijn man word gillend gek van de onzekerheid en wil dat ik NU naar de doc ga. Ik denk dat maandag welg oed is toch? Zaterdag komt een beetje slecht uit.

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb van de laatste organisatie die we benaderd hebben te horen gekregen dat ze wel het goede aantal uren kunnen aanbieden, dus daar ben ik wel blij mee. Een vriendin die alles netjes op tijd had aangevraagd kreeg ook te horen dat ze het niet zeker kunnen garanderen dat er voldoende uren zijn. Kan dat eigenlijk zomaar. Je kunt er toch ook niks aan doen dat het daar allemaal zo druk is. Wij betalen gewoon allemaal netjes de verzekering en dan heb je toch gewoon recht op het aangeboden aantal uur?

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen,
    Even snel, moet als een speer naar school!

@ Tom: waar blijf je nou? Je laat ons echt in spanning!

@ Leentje: veel plezier met de 20 weken echo!

@ De rest: hooooiii! En een fijne dag!

Doeiiiii!

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Julita, na je ervaring gisteren op de EH zou ik gewoon wachten tot maandag in Nederland. Dan ben je ook weer 3 daagjes verder en dan onderzoeken ze misschien wel meer. Maar ik snap wel dat je super onzeker bent. En je man ook, want die zit natuurlijk een stukje van je af. En als je twijfelt, gewoon een testje kopen en anders zondag nog een keer doen. Als het goed is wordt hij steeds donkerder en dat is ook leuk om naar te kijken. Een goede bevestiging zeg maar (dit kan trouwens wel per merk schelen, maar als je morgen in Nederland bent dan koop je gewoon een kruidvattest, die zijn volgens mij erg gevoelig en dan moet er zondag wel een duidelijk tweede streepje op staan zodat je je weer wat geruster voelt).

Zwanger worden is een onzekere tijd, maar als je zwanger bent ook. Ik ben ook een beetje zenuwachtig voor vanmiddag. En volgens mij ben je ook onzeker e.d. als de kleine er eenmaal is. De beebjes zorgen voor veel zorgen en dat is niet goed voor onze rimpeltjes ;).

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    lieve leentje, dank je voor het advies. Mss doe ik dat wel ja. Ik vind het wel wat minder leuk om aan mijn ouders te vertellen nu dat het niet helemaal in orde is allemaal.
    Ik hoop dat jij ook lekker gerustgesteld kan worden bij je echo, alles is vast goed. Geniet er maar lekker van.

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Tom! waar ben je meid?

zal ik nu trouwens evengoed mijn banner veranderen? Ik durf niet zo....

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat denk ik toch ook...dan zou het wel voelen als een heftige ongi...en zeker met bloed. Het vruchtje heeft gewoon een lekker plekkie gevonden en nestelt zich stevig in...KAN NIET ANDERS.

Tja, als man kan je ook zo weinig...tis het lijf van je vrouw...en de jouwe zit ook nog een endje weg! Maandag heb je meer hcg en dan kan de dokter er ook echt wat mee denk ik. Als je een echo krijgt deze dagen....niet schrikken..er zal heeeel weinig te zien zijn. Hartje gaat ergens pas in week 6 kloppen...als je snel een echo wil plan het dan in iedergeval ik week 7 om zoveel mogenlijk teleurstelling te voor komen...

@ Leentje...oohh gelukkig, komt bij jou wel goed ;) Raar toch je bent er toch voor verzekerd? Als ik haar was zou ik even na vragen bij de verzekering...ze kan er toch ook nix aan doen dat het in vakantie tijd is en en een mini baby boom is? :(

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Snap ik ook wel...tis ook een onzekere tijd...zeg ik heb nog 1 digi CB test...zal ik die mee nemen morgen voor je? Mag zelf verzinnen of je hem bij je ouders doet of als je bij je mannetje bent ;) (de text zwanger blijft maar 1 uur in het scherm staan dus 1 heeeeeeeel uur de tijd om er een foto van te maken :D )

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ja, volgens mij heb ik ook nog een testje liggen. Laat maar even weten julita, dan neem ik die morgen mee.

10. Niet meer actief

Zit ik hier morgen de laatste dag dat ik echt actief kan zijn op het forum dan helemaal alleen :(

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wow , ik kan niet geloven dat dat morgen al is.
    Ach, neem hem maar mee als je dat niet erg vind en dan kan ik altijd kijken hoe dingen er dan uitzien. Ik denk dat als ik het vertel aan mijn ouders doe ik dat vanavond want dan vieren mijn moeder's verjaardag. Ik dacht een leuk 'oma' kado te kopen ofzo.

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    GOEIEMORGEN!\

Ja meiden druk klusman is bezig onze deurpost te vernieuwen sneak even binnen.
    Hier nog steeds geen ongi. Maar ik heb vanacht heel lang met tomman gepraat. Hij vind dat ik een beetje ego ben.
    Ik ben alleen bezig met zwanger worden en hij vind dat ie buitenspel staat.
    Had m bijvoorbeeld niet verteld van negatieve test...
    :oops: Terwijl mannetje toch ook veel werk van SMEP heeft. Ik bedoel heb toch zijn zwemmers nodig. Ik ben vandaag twee dagen overtijd.
    Maar heb met mijn man afgesproken dat we komende zondag ga testen heb nl wel vakerlangere cyclussen gehad.
    Was vanochtend overigens wel weer misselijk.
    Maar het gekke is dat i keen soort van berusting heb. Het komt wel en ik heb het geduld. Echt waar ik ben in een hoge mate van zen momenteel.

Dus meiden het spijt me dat ik jullie teleurstel en geen test heb gedaan maar helaas kan ik met mijn vriendinnetjes van het SMEP forum niet voor het echie smeppen... En heb ik mannetje daarvoor nodig

13. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Waarom heb je nog een andere banner Julita?
    BTW Ik kom straks jullie teleurstelling over mijn slechte testgedrag incasseren maar ga even afwassen en boodshappen doen nu....

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nee hoor tom, no worries, je moet ook niet altijd naar ons luisteren... Ik hoop wel dat je dan zondag roze mag.

zal ik dan toch ff een bannertje uitzoeken?

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tom, ik snap je helemaal en je mannetje ook. En als je nu zwanger bent, dan ben je dat zondag ook nog en dan kun je lekker samen testen. Wij kunnen nog wel twee daagjes wachten. Het is wel niet goed voor ons hart die spanning, maar dat moet dan maar eventjes ;).

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ok ik moet er vandoor, ik zie jullie morgen!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Is goed...jou opdracht voor vandaag is een mooi "oma" kado te vinden :D :)

Als je het verteld ..vertel er dan ook bij dat je onwijs onzeker bent ...en nerveus en in spanning zit etc. ...snappen ze vast wel in jou situatie ;) Steun en begrip krijg je vast wel in overvloed..en dat voelt goed!

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: Pfff ik zou me ook zorgen maken hoor. Maar zolang je inderdaad geen krampen hebt en geen helder rood verlies ben je niet ongesteld of heb je een mk lijkt me.
    En inderdaad maandag naar de HA lijkt me een goed idee! Misschien kun je direct een nader onderzoekje krijgen!
    Ik denk dat ze nu toch niets kunnen doen. Het is gewoon afwachten hoe vreselijk onzeker dat ook kan zijn!

We hebben ons alwel ingeschreven bij het Kinderdagverblijf hier in de buurt. Bij de kdv's schijnen lange wachttijden te zijn. Nog geen idee hoeveel dagen enzo we dat willen volgend jaar, maar ik heb gewoon op 3 gezet. Dan is een dag minder vast niet erg...
    Ik wilde met kraamzorg even wachten tot het eerste gesprek bij de VK. Hopelijk hebben zij bepaalde ervaringen etc. Want er zijn er best veel en ik heb echt geen idee. Ik weet wel dat ik maar een paar uurtjes per dag kraamzorg wil. We wonen nogal klein dus ik heb geen zin om de hele dag met zo iemand opgescheept te zitten... Als ze me maar helpt bij het opgang brengen van de borstvoeding dan ben ik al helemaal gelukkig!
    Dus over anderhalve week gaan we daarmee aan de slag!

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    g4b en Beastie, sorry ben niet zo georganizeerd op het moment, kunnen jullie me jullie telefoon nummers even mailen om eventueel morgen af te spreken?

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha tom wat leentje al zegt.....als je nu zwanger bent, is dat zondag ook nog wel zo. Voor jullie is het spannender dan voor ons, dus doe die test maar lekker samen met je mannetje ;)

@ leentje ja ik had al gezien dat onze banners bleven steken, maar ik denk dat ik het maar zo laat want dan weet ik precies wanneer ik beval (namelijk op 39w+1d) en loop ik niet overtijd :)

hier nog steeds de benen strak over elkaar, mannetje belt of sms't om de haverklap of de situatie veranderd is.....wat een scheetje he!

oh ja en heeeeeel veel plezier morgen (wat zal het rustig zijn hier) en maak een paar leuke foto's :D

Deel Deze Pagina