Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nu echt weg, ik ga eerst naar brussel en daar even winkelen en dan met mijn pappie en zus naar huis rijden. Super!

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    mielenl, succes met de laatste loodjes en ik denk dat je keesie wel op zijn pappa wacht, spannend allemaal!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Komt voor mekaar!

4. Niet meer actief

Mielenl nog even beentjes goed op elkaar houden :D

Meiden veel plezier morgen !

Ben weeer weg doegieess

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hahahaha Mielenl, je hebt gelijk. Wordt Keessie altijd iets voor de uitgerekende datum geboren hahaha.

Julita, veel plezier en tot morgen.

Go4baby, ik heb ook eerst met de vk overlegd welke organisaties de beste referenties hadden enzo. Ik heb wel gehoord dat als het zover is, je blij bent met de 6 uur per dag omdat jij en je mannetje zich dan niet druk hoeven te maken om het huishouden, de was e.d. En je bent schijnbaar nogal onzeker omdat het de eerste is en je geen ervaring hebt en dan is het wel eens makkelijk om wat vragen gedurende de dag te stellen. Als je een fijne kraamzorg hebt dan is de 6 uur volgens mij zo om.

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    ooooh het viel mee..... ik dacht ik krijg me hier het lexum

Julita veel suc 6!

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Julita: Succes, maar het komt vast allemaal goed.

@rest: vandaag bij de gyn geweest. Eitjes groeien wel. Ze heeft de preciese grootte niet gezegt maar volgens mij schreef ze in mn map dat hij 0,9 mm was zou dat kunnen

Nou ja in iedergeval moet ik dinsdag weer terug.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kan alsnog hoor!![​IMG]

@go4baby....dan ben je 10w....moet toch wel optijd zijn :rolleyes: zou je denken...misschien is er in a'dam geen babyboom dan.. :D Tja, kdv...wij hebben geen wachtlijst...hebben 2 mei een intake ;) ook spannend :D :D
    Je kan ook even in je verz. papieren kijken...misschien krijg je eek een laktatiekundige vergoed...ik wel terminste ..die komt desnoods bij je thuis als borstvoeding wat stroef/pijnlijk gaat! Ik heb in mei een info-avond betreft bv...wat ze al niet verzinnen :rolleyes: Enne vsm-mama heeft ook een siroop om de bv op gang te helpen ;)

9. julita snap je ongerustheid meid! maar toch duim heel hard voor je dat t gewoon goed is allemaal :D
    als iedereen morgen een testje meeneemt voor julita dan heeft ze heeeel veel testjes positief :D

tom snap t wel hoor dat je wacht tot zondag! zal je niet meer pesten ;) maar duim wel voor je :D

hier verder weinig te melden. ongi is alweer bijna over... scheelt alweer :D

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    :evil: :D

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Julita, je kan komen! Jippie! En nog wel zwanger ook! Ik ben helemaal blij voor je!

Tom, gewoon even wachten, als je toch die berusting hebt, is het ook wel beter. Die baby zit er zondag alleen maar steviger!

Hier even een downdagje helaas....SC is niet zo super vandaag...

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Oeh.. SC is vandaag alleen Cynthia? :rolleyes: Geestelijk of lichamelijk een beetje down?

Je moet morgen wel een beetje up zijn hoor...ach anders uppen we je wel LIVE! :D :D :D :D :D

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Verdorie SC.... Ga jezelf dan maar eens lekker verwennen dan doen wij morgen de rest :)

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Allebei een beetje.....gisteren heb ik de uitspraak van de scheiding ontvangen, misschien is dat het wel....

Morgen komt het weer helemaal goed hoor!

15. jeetje das ook allemaal heftig SC... rustig aan meid! dikke knuffel

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ook van mij een dikke knuf!
    En bedankt voor de lieve woorden!

Meiden veel plezier morgen...heb overigens nog geen reactie ontvangen op mijn genereuse (al zeg ik het zelf) aanbod om te doneren voor een rondje

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    bleh....dat is ook niet leuk! :( ..knuffels!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Middag!

Tom, heel lief van je... maar mag je bij de volgende meeting gewoon live doen (wel alcoholvrij natuurlijk, want we zitten dan allemaal met een dikke buik of aan de borstvoeding :))
    En heel begrijpelijk dat je nog even wacht om samen met je mannetje te testen... laat je niet gekmaken door ons ;)!

Julita, heb hier ook nog bergen testen liggen... en ga ze voorlopig niet nodig hebben. Zal dan een bijdrage van een MatCare doen ;)

Ikdus, jammer dat wij er nou op jouw laatste dag hier (voorlopig dan) niet zijn :-? Heel veel succes met de verhuizing en hopelijk zien we je snel weer terug!

Heb zin in morgen! Wel jammer dat ik nu niet gezellig kan treinen met jullie morgen...

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Cynthia, dikke knuf! Gaan je morgen weer helemaal opvrolijken :)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ...zei de enige die het op het fietsie kan doen... :D

Deel Deze Pagina